Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2006, 15:23
RelatedHack
RelatedHack is offline
Ik zit een beetje met een probleem...

M'n vriendin heeft nog nooit sex gehad...
En ik heb geen ervaring met meisjes die nog maagd zijn...

Klinkt mss abnormaal, maar mijn ex was 19 en die daarvoor was 18, dus die hadde al ervaring....
Maar het meisje waar ik nu me samen ben heeft dat niet...

Zijn er mss mensen die er wel ervaring mee hebben en mij wat raad en tips kunnen geven ?
Oud 02-06-2006, 15:24
Verwijderd
Wat is het probleem? Behalve dat je op het verkeerde forum post.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 15:25
Verwijderd
Waar wil je precies tips over hebben... waar maak je je zorgen om en wat is het mogelijke probleem?

Als het over het hoe en wat tijdens de seks zelf gaat dan past je topic beter op Seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 15:30
Zwoek
Zwoek is offline
Ik snap je probleem ook niet. Zij kan eerder een probleem hebben met dat zij nog geen ervaring heeft. Of vind je het niet leuk dat ze nog geen ervaring heeft?
Oud 02-06-2006, 16:20
Verwijderd
Gewoon doen wat je 'altijd' doet, lijkt me. Seks is heel intuitief, daar hoef je geen ervaring voor te hebben. Natuurlijk is het spannend dat jij haar zal ontmaagden, maar dat maakt verder geen verschil ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:22
zeep007
zeep007 is offline
just do it
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 17:16
__
__ is offline
nou als ze nog maagd is dan zou ik beginnen met je piemel in dr oor ofzo te steken, niet meteen in dr liefdesgrotje. dan went ze dr een beetje aan snapje.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 17:32
Iduna
Iduna is offline
Je moet haar gewoon op haar gemak stellen. Ik zie niet waarom het voor jou een 'probleem' moet zijn. Seks kun je min of meer leren, het is met elke persoon weer anders.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 19:55
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
volgens mij is het voor haar spannender als voor jou .. ik bedoel zij is nog maagd... en zij zou dan dus voor het eerst ontmaagd worden.... en wat betreft jou.. jaa misschien omdat ze dus het voor de eerste keer doet, dat je misschien wat voorzichtiger doet ? ...
Oud 02-06-2006, 20:35
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Doe gewoon voorzichtig en volg je gevoel. Begrijp niet echt wat je probleem nu eigenlijk is?

Sell-by.date
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 20:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Haar moeder heeft er geen probleem mee dat wij eventueel nu al sex zouden hebben , maar haar vader is er radicaal tegen en dat is de reden waarom ik (en zij ook) wachten tot ze ongeveer 16 is...
Met dit meisje?
Oud 03-06-2006, 10:46
RelatedHack
RelatedHack is offline
Ja dat meisje Gothic

Mijn probleem is dat ik altijd meisjes heb gehad met ervaring en nu voor een meisje sta zonder ervaring...
Ik weet wel hoe eraan te beginnen, maar ik weet niet hoe het haar uit te leggen odat ze op haar gemak zit

snapt iedereen het nu ??
Oud 03-06-2006, 14:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
praat erover
Oud 03-06-2006, 15:34
Verwijderd
als je gewoon rustig aan opbouwt, dan weer zelf initiatiefs tot iets nieuws neemt en dan weer wachten tot zij dat doet, en jullie gaan verder gewoon goed met elkaar om, zou ze zich toch wel op haar gemak moeten voelen . Mocht je nog twijfelen dan kun je er eens met haar over praten, en dan vooral niet alleen over praktische dingen maar ook gevoelens en haar verwachtingen enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 16:19
Gothic
Gothic is offline
Je kunt eerst wachten tot ze 16 is, daarna wachten tot ze misschien zelf initiatief neemt. Dan weet je zeker dat ze er klaar voor is. En er eerst over praten.

Wil je toch zelf beginnen, kun je aan haar reactie wel merken of ze het wil... Vooral kleine stapjes, zeker als ze nog zo jong is. Eerst met kleren, dan langzaam onder de kleren, dan zonder kleren en na 20 kleine stapjes komt er misschien een moment dat ze ontmaagd wil worden.
Als ze er wel klaar voor is, merk je dan snel genoeg en zal het misschien eerder gebeuren.
Oud 03-06-2006, 20:15
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
__ schreef op 02-06-2006 @ 18:16 :
nou als ze nog maagd is dan zou ik beginnen met je piemel in dr oor ofzo te steken, niet meteen in dr liefdesgrotje. dan went ze dr een beetje aan snapje.
haha.
Oud 08-06-2006, 08:51
RelatedHack
RelatedHack is offline
En zijn precies toch een paar mensen die dingen graag in het belachelijke trekken he...
Er word een vraag gesteld waar toch van verwacht word dat er een degelijk en behulpzaam antwoord(en) op komt (komen) en dan zijn er hier toch een paar die een beetje belachelijk gaan doen...
Oud 08-06-2006, 08:54
Back Door Man
Back Door Man is offline
hoe oud is ze nu dan ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 08:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
ah ik lees het al ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 08:56
RelatedHack
RelatedHack is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 08-06-2006 @ 09:54 :
hoe oud is ze nu dan ?
Zoals ik al zei : ZE MOET NOG 16 WORDEN
Oud 08-06-2006, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Zijn jullie al verder gegaan dan zoenen?
Oud 08-06-2006, 12:09
Elite!
Elite! is offline
neuken die zooi altijd goed jan in dat gat stoppen zo moeilijk is het niet
Oud 08-06-2006, 12:18
RelatedHack
RelatedHack is offline
Citaat:
grl schreef op 08-06-2006 @ 11:35 :
Zijn jullie al verder gegaan dan zoenen?
Ja , we zijn al verder gegaan...
maar ze deinst een beetje terug als ik nog verder wil gaan...
Oud 08-06-2006, 12:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
RelatedHack schreef op 08-06-2006 @ 13:18 :
Ja , we zijn al verder gegaan...
maar ze deinst een beetje terug als ik nog verder wil gaan...
lijkt me duidelijk. Kappen dus met proberen. Als ze wil laat ze dat heus wel merken.
Oud 08-06-2006, 12:27
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Misschien wil ze het dan nog niet..
Probeer het gewoon, en zodra je een beetje tegenwerking van haar kant merkt moet je niet verder gaan. Gewoon langzaam opbouwen, het komt vanzelf... En als jullie het echt goed met elkaar hebben dan lijkt me het niet nodig om spanning te hebben...
Go for it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2006, 13:02
JJ13
JJ13 is offline
zo erg is het toch niet om te wachten? je geeft toch om haar, neem ik aan?
Oud 08-06-2006, 13:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2006 @ 13:26 :
lijkt me duidelijk. Kappen dus met proberen. Als ze wil laat ze dat heus wel merken.
inderdaad
Oud 08-06-2006, 15:00
RelatedHack
RelatedHack is offline
Ze is er altijd over bezig
Maar als ik dan bij haar ben en dan probeer om verder te gaan , bedenkt ze zich...
Zou het dan aan mij liggen of zou ze er dan nog niet klaar voor zijn ?
Oud 08-06-2006, 15:23
JJ13
JJ13 is offline
als ze zich bedenkt, denk ik dat ze er nog niet klaar voor is, maar *een idee*, waarom vraag je het haar niet?
Oud 08-06-2006, 15:25
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
RelatedHack schreef op 08-06-2006 @ 16:00 :
Maar als ik dan bij haar ben en dan probeer om verder te gaan , bedenkt ze zich...
Lijkt me duidelijk dat ze er nog niet klaar voor is... Het is wel haar eerste keer hoor...
Oud 08-06-2006, 16:31
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Er over praten en er grappen over maken is niet hetzelfde als het ook echt willen en doen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 10:40
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Je bevind je juist in een bevoorrechte situatie omdat iemand eventueel ontmaagden heel intens kan zijn en sowieso onvergetelijk bijzonder...

Geef haar de tijd, praat erover en vooral zorg dat alles ontspannen blijft, de hele sfeer tussen jullie en 't niet alleen om seks gaat draaien, maar om liefde en positieve gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 17:23
lieve
lieve is offline
Gewoon hetzelfde als bij die andere vriendinnen.

Alleen dat je haar tijd moet geven... jij kan je mss sneller klaar voelen om te vrijen dan je vriendin.(psychologisch dan wel!)
Wees zacht en lief.
Doe het geleidelijk aan.

Veel succes.
Oud 11-06-2006, 19:06
WRONGLIKEGOD
WRONGLIKEGOD is offline
Jij had ooit toch ook dat je niet ervaren was?
Oud 12-06-2006, 01:36
vedetje
vedetje is offline
- wordt elke keer wat meer lichamelijk, laat elke keer wat meer grenzen wegvallen
zeg maar, doe alles behalve de uiteindelijke daad
maar ook niet alles in 1 keer, het is mogelijk dat ze dat ook niet zal toelaten, maar gewoon op haar tempo haar alles laten ontdekken

- vertel haar erover, vertel haar over hoe fantastisch het wel niet is, hoe ze ervan zal genieten... (ga wel niet gaan praten over je ex!)
FLASHBACK gefluister in mijn oor: 'ik beloof je dat je geen koude handen meer gaat hebben'

- stel haar gerust, zeg haar dat je ze de tijd geeft die ze nodig heeft, dat je niets zal doen dat zij niet wil

- hou rekening met de tijd die je relatie al duurt, iemand die nog geen seks heeft gehad zal vaak wat langer wachten, willen zeker zijn van de relatie, willen weten dat de andere persoon van hen houdt, vooraleer over te gaan tot seks

- laat haar duidelijk merken dat het voor jou niet gewoon om de pure seks gaat, maar om (het klinkt stom maar ja) de liefde te bedrijven
Oud 12-06-2006, 08:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
vedetje schreef op 12-06-2006 @ 02:36 :
- vertel haar erover, vertel haar over hoe fantastisch het wel niet is, hoe ze ervan zal genieten... (ga wel niet gaan praten over je ex!)
Dit zou ik maar niet doen, want dit gaat echt niet voor iedereen op. Ze zal zich misschien nog meer onder druk gezet voelen, want het moet fantastisch zijn. Want stel je voor dat ze minder is dan iemand anders. En misschien bloedt ze wel ontzettend en doet het heel veel pijn... misschien komt ze ook wel niet klaar. Dus ik zou maar geen dingen beloven die ontzettend kunnen tegenvallen.
Oud 12-06-2006, 08:36
RelatedHack
RelatedHack is offline
Jah , over m'n ex wil ik gwn niet meer spreken...
Ik ben er 9 maanden mee samen geweest en in die tijd heeft ze me 7 keer bedrogen zonder ik het eens gemerkt had...totdat er natuurlijk eens ruzie uitbrak en ze zich voorbijsprak...

Nu ja , daar gaat het hier niet over...

M'n vriendinvraagt soms wel hoe het voelt...dat hoor ik tenminste van haar vriendinnnen waar ik ook veel contact mee heb...eerst zei ze me dat ze ging wachten tot haar 16 , maar daar is ze al op teruggekomen door informatie aan haar vriendinnen te gaan vragen over hoe en wat seks eigenlijk is ne hoe het voelt...
Ze heeft inderdaad bang omdat ze gehoord heeft dat ze kan bloeden...en dat wilde ze niet...
Ik heb haar ook gezegd dat als ze moest bloeden , dat dat heel normaal is , maar dat krijg je er niet in...

Meestal begint ze er zelf over te praten , maar als ik dan iets antwoord op wat zij had gezegd , dan slaat ze precies toe...
Als dan de webcam aanstaat zie je zo haar gezicht veranderen en wil ze liever over wat anders praten...is dit ook een normaal gedrag van iemand die nog nooit sex heeft gehad ?
Oud 12-06-2006, 09:03
Verwijderd
Webcam?

kan, kan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 10:29
RelatedHack
RelatedHack is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-06-2006 @ 10:03 :
Webcam?

kan, kan.
Ik bedoel wel dat als we op msn zijn staan de webcam van mij en van haar altijd op...Als ze dan daarover begint en ik ga daarop is , zie je ze zo veranderen en begitn ze over wa anders....
Oud 12-06-2006, 13:37
Gothic
Gothic is offline
Het lijkt echt gewoon alsof je niet wil begrijpen, laat staan accepteren dat ze er nog niet klaar voor is. Laat haar gewoon op dat gebied met rust. Gun haar die tijd. Of maak het uit en zoek een of ander sletje dat wel de eerste beste keer wil.
Oud 12-06-2006, 13:56
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Je moet eens niet zoveel aan jezelf denken.

Als je merkt dat zij er nog niet klaar voor is, moet je er gewoon over ophouden. Als zij aan meer toe is, laat ze het je vast vanzelf wel weten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 21:58
vedetje
vedetje is offline
als ze er met jou PERSOONLIJK (dus niet via webacam) niet kan over praten, dan is ze er nog niet klaar voor.

Dan heeft ze nog te veel schaamte (je kan toch moeilijk verwachten dat ze je zal toelaten haar zonder kleren te zien als ze zich als schaamt om erover te praten met jou...)
Oud 13-06-2006, 12:23
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
RelatedHack schreef op 02-06-2006 @ 16:23 :
Klinkt mss abnormaal, maar mijn ex was 19 en die daarvoor was 18, dus die hadde al ervaring....
ik snap die "dus" niet helemaal geloof ik.
Oud 14-06-2006, 16:52
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Je zegt telkens dat je van vriendinnen van haar hoorde wat ze er over dacht, of via de webcam of whatever, maar waarom praat je er niet gewoon serieus rustig over in het echt? Ik denk inderdaad dat ze er nog lang niet klaar voor is, en dat je echt niet moet gaan pushen.
Oud 14-06-2006, 20:07
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
RelatedHack schreef op 02-06-2006 @ 16:23 :

M'n vriendin heeft nog nooit sex gehad...
En ik heb geen ervaring met meisjes die nog maagd zijn...

Volges mij zien ze er down-under gewoon hetzelfde uit hoor

OT: praten...beetje lollig over doen en beetje grapjes over maken helpt wel om tot een goed gesprek te komen.
Oud 14-06-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Het ligt niet aan jou als je gewoon normaal doet en niks forceert. Maar als je nog jong(er) bent is het best wel een grote stap om te nemen, zo heb ik dat zelf ook ervaren. Dus: relax, knuffel d'r plat en je merkt het inderdaad vanzelf wel. 't Giet zoals het giet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:39
Verwijderd
ehm, dat ze aan haar vriendinnen vragen stelt over seks betekent niet dat ze 't meteen wíl hoor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:40
Verwijderd
Volgens mij moet je eerst voor jezelf duidelijk zijn.
Of een liefdevolle relatie, of sex.

Als het liefdevol is, dan is geduld geen enkel probleem!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 13:53
Sanoeske
Sanoeske is offline
Zoals ik het hier lees is ze er gewoon nog niet aan toe...Maargoed de makkelijkste manier is het er gewoon over hebben...En ik zou zoals de meeste hier zeggen indd gewoon wachten tot ze er zelf ook positiever over is en er meer in meegaat...uiteindelijk komt het dan 'vanzelf'...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 22:23
waves
waves is offline
Rustig aan, neem de tijd. Maak haar in ieder geval duidelijk dat ze haar grenzen duidelijk mag, zelfs moet, maken. Haar wil is wet in dit geval, niet die van jou.
Veel knuffelen, strelen, zoenen en erover praten. Geduld blijft een schone zaak .
Reageren

Regels voor berichten