Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 19:30
belli
belli is offline
wie heeft de musical gezien?
wat vond je er van?

en wie gaat hem zien?

zondag
Advertentie
Oud 07-04-2006, 08:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb m gezien. Heel mooi aangekleed. Qua dans stelt het niet veel voor helaas, maar het verhaal is wel goed. Vooral het einde vond ik apart.
Oud 11-04-2006, 15:05
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
Ik heb hem gezien vind hem GEWELDIG!
ik ben zowiesow wel van de musicals

kom omdat ik zelf in belle en het beest gefigureert heb en in belgie in velen musicals heb gespeelt enzo!

ENORM leuk allemaal
ik ga dan ook vaak naar premieres
Oud 11-04-2006, 22:53
jansepansekever
jansepansekever is offline
Ja het einde was in een woord fantastisch.
Ik vond het ZO'n goed einde, ik kan het nogsteeds niet helemaal bevatten.

Het is niet echt een spectacel en show musical, maar op een subtiele manier wel. En de uitvoering van het liedje "money" is ook echt heel goed.
Oud 17-04-2006, 11:51
belli
belli is offline
Ik vond het geweldig achteraf
de eerste helft vond ik echt vreselijk. maar de laatste scene voor de pauze was geweldig. na de pauze sloeg het helemaal om. heb toen echt met kippenvel zitten kijken. de dans stelde idd niet veel voor, het decor was daarentegen geweldig met een prachtig lichtplan.
Oud 17-04-2006, 20:04
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ben er gister heen geweest! Ik vond hem geweldig! Lekker sexy en grappig! Ik denk eik dat t dansen expres weinig voorstelde. Die mensen zitten in een rokerige groezelige nachtclub, iedereen was aan de gin, dan ziet t dansen er ook niet zo strak uit...
Oud 18-04-2006, 20:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-04-2006 @ 21:04 :
Ben er gister heen geweest! Ik vond hem geweldig! Lekker sexy en grappig! Ik denk eik dat t dansen expres weinig voorstelde. Die mensen zitten in een rokerige groezelige nachtclub, iedereen was aan de gin, dan ziet t dansen er ook niet zo strak uit...
Hm het gaat me niet om de uitvoering maar om de choreografie.

Het viel me wel op dat er een meisje was dat echt beneden het niveau van de anderen danste. Ik vraag me nog steeds af of dat opzet was of dat ze gewoon slecht was...
Oud 19-04-2006, 20:55
jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-04-2006 @ 21:37 :

Het viel me wel op dat er een meisje was dat echt beneden het niveau van de anderen danste. Ik vraag me nog steeds af of dat opzet was of dat ze gewoon slecht was...

JAAAA dat viel me ook op, eentje bakte er echt niks van. Terwijl de anderen het strak en gelijk deden.
Oud 23-04-2006, 14:30
belli
belli is offline
ja dat is me ook opgevallen. een van die meiden kon niet eens een flatback.. dan vraag ik me echt af hoe ze zoon selectie maken om die meiden mee te laten doen. maar goed. Over het algemeen ben ik heel enthousiast maar de choreographieen waren niet erg denderend, en een van die mannen (geloof Herr Schutze) kon echt NIET zingen..
Oud 16-05-2006, 20:31
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
belli schreef op 23-04-2006 @ 15:30 :
dan vraag ik me echt af hoe ze zoon selectie maken
slept with the casting director
Oud 19-06-2006, 08:51
Poepkind
Poepkind is offline
ik vond de eerste helft en de 2e helft In de 2e heflt kwam er leuk verhaal in enzo, de eerste helft was een beetje droogneuken. Persoonlijk vond ik dat echt niks, de ananassen waren cool! Die 2 oudjes vond ik sowieso de beste, en volgens mij zong die Herr Schultz eerst express vals, want in een ander liedje klonk het wel goed.

Regels voor berichten