Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ze zeiden van niet maarja misschien zeggen ze dat alleen om mij een ''goed'' gevoel te geven en zeggen ze achter m'n rug om tegen elkaar heel wat anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1. Omdat iedereen gewoon gaat werken, moet jij je ook maar niet aanstellen en gaan werken, ookal ben je hartstikke moe enz. - Waarom moet jij doen wat iedereen doet? Je kunt het toch zelf bepalen? Jij kunt toch het best van iedereen bepalen hoe je je voelt? 2. Omdat anderen jou eventueel te lui vinden om te gaan werken, ga je dat maar doen. - Wie zegt dat ze jou een aansteller en lui vinden? Hoe weet je wat ze over je denken? En wat dan nog als ze dat zouden denken? Je weet toch dat je niet lui bent, maar je hebt toch een andere (goede) reden? 3. Waarom zouden die mensen daar vervelende opmerkingen achter je rug om gaan maken? Je zegt zelf dat het vrienden zijn die dat nooit zouden doen. En je zegt ook nog dat iedereen bijna op een andere dag begint. Dit is dus een hele irreële gedachte. Net als de rest. Ik zou dus gewoon lekker doen wat jij wilt en pas volgende week beginnen. Ben blij dat je die mogelijkheid überhaupt hebt en dat je baas niet zegt dat je gewoon nu al moet beginnen. Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat je na je school eerst even een paar dagen wilt uitrusten, ik ben ook altijd bek-af en dat komt er de eerste vrije dagen allemaal uit. Als ik dan al meteen zou moeten werken... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vraag over meiden met kort haar Verwijderd | 6 | 14-11-2016 19:02 | |
Liefde & Relatie |
Onzekerheid Unknown123 | 7 | 03-03-2014 20:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat is wel de perfecte versierstijl... Razzle | 37 | 22-01-2013 08:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
Ze lezen m'n gedachten Rabbi Daniel | 38 | 12-05-2002 03:42 |