![]() |
|
Verwijderd
|
FRANZ FERDINAND TWEE DAGEN IN TIVOLI!
Op dinsdag 27 juni en woensdag 28 juni komt FRANZ FERDINAND voor twee optredens naar Tivoli! De voorverkoop voor deze twee exclusieve clubshows begint aanstaande zaterdag 10 juni bij Plato (Steenweg 13), vanaf 09:00 uur en alle verkooppunten van Ticketservice. dinsdag 27 juni & woensdag 28 juni FRANZ FERDINAND zaal open: 19:30 aanvang: 20:15 entree: 22,50 euro Tivoli, Oudegracht 245, Utrecht www.tivoli.nl 0900 235 84 86 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is dit mijn eerste ontopic reactie in een frans ferdinand topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() car·ri·è·re·lad·der (de ~) 1 geheel van hiërarchische lagen die men in een loopbaan stapsgewijs kan doorlopen Kom dan aub niet als je het te duur vindt of vind je het leuk om even te zeuren en uiteindelijk toch te gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar nee, ik ga niet. Jammer genoeg kan ik niet, anders had ik je wel gevraagd of je er heel misschien eentje voor mij had willen kopen. (A) |
![]() |
||
Om eens origineel te doen:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het blijft naief om voor zoiets pas na twee uur 's middags kaartjes te gaan halen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ga ik ook! (a) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Neemt niet weg dat het me nog steeds weinig verbaast.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[Centraal Fototopic 4] Verwijderd | 500 | 30-07-2006 22:55 | |
Muziek |
Franz Ferdinand 2 keer in Tivoli Georia | 4 | 06-06-2006 17:38 | |
Muziek |
eerstvolgende concert/show/festival/optreden/watdanook waar je heen gaat netram | 217 | 28-09-2005 23:02 |