Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zit bij een toneelvereniging en daar doen we iedere jaar een serieus toneelstuk en theatersport. theatersport is inprovisatietoneel, waar twee teams tegen elkaar strijden. deze teams dagen elkaar uit met verschillende spelen. en het is echt geweldig om te doen.
en daarom vroeg ik me af of er meer mensen aan inprovisatietoneeel doen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() we doen ook wel eens een spel dat 2 mensen een verhaal vertellen en de andere twee het moeten vertolken met bewegingen en lipbewegingen. of dat twee mensen zonder woorden een verhaal nabeelden, en een ander tweetal het moeten nadoen mét woorden. maar het mag niet het gene wezen wat het eerste in je opkwam. dus dat werd ook altijd heel maf. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
wij doen ook vaak het 'inspringspel', maar 't is niet mijn favoriete oefening. ik heb vaak té veel ideeën en zit me vervolgens te ergeren aan mensen die niet durven of niks weten. je moet gewoon doen wat in je op komt en niet te lang denken of het misschien raar is ofzo.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Licht (krijgt nog een 'echte' titel) MightyMarcel | 2 | 02-12-2003 15:29 | |
Psychologie |
nog een keer proberen... marlon | 6 | 06-08-2003 15:08 | |
Seksualiteit |
Na het uithijgen nog een keer? Rick21 | 31 | 16-05-2003 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wenkbrauwpiercing nog een keer? Larissa_86 | 4 | 30-11-2002 17:02 | |
Films, TV & Radio |
Moet Indiana Jones nog een keer op tv komen voordat... Tiger_Wolf | 21 | 22-11-2001 20:15 |