Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 23:30
QT
QT is offline
Hallo,

K weet niet zeker of dit vraagstuk hier hoort of op seksualiteit of wellicht zelfs op lifestyle, maar mijns inziens hoort ze hier.
Daar komt ze dan: kun je nadat je seks hebt gehad met een vriend of een vriendin, weer teruggaan naar normaal vriendjes zijn? Verandert het de relatie? etc.
Oud 21-06-2006, 23:31
fractuur
fractuur is offline
Geen ervaring mee, sorry..
Oud 21-06-2006, 23:32
Verwijderd
Het zal echt wel veel veranderen..
Dus ik weet het niet
Ik heb er geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 23:35
Verwijderd
Als er totaal nul komma niks gevoel bij komt kijken denk ik dat het niet heel veel zal veranderen.
Natuurlijk verandert er denk ik wel iets.
Maar ik zou niet eens seks kunnen hebben met iemand waar ik echt helemaal nul komma niksie nada voor zou voelen. Zo heb ik met een vriend gezoend, maar ik kreeg de laatste keer gewoon de lachkriebels omdat het gewoon vreemd was en ik er zo totaaaaaaaal niets bij voelde en me daarom ook een beetje raar bij voelde En dan is het nog niet eens seks

Maargoed, voor sommigen werkt het wel, maar voor mij zou het niet werken
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 23:50
QT
QT is offline
Natuurlijk stel ik de vraag niet zomaar. De dame in kwestie vind ik een toffe meid, we hebben veel lol met elkaar etc en er is ook een zekere aantrekkingskracht. Voor beide. Echter, een langdurige relatie met haar zie ik niet echt voor me. Zou het misschien mogelijk eventueel wel willen, maar ik weet niet of we echt bij elkaar zouden passen.
Oud 22-06-2006, 01:06
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik heb wel eens sex gehad met een vriend van me, maar heeft de relatie niet beinvloed tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 01:11
Verwijderd
Soms wel, soms niet. Ligt aan de situatie waarin het gebeurd is en hoe je verdere omgang met die vriend/vriendin is.

Als je al flink close (kutwoord) was maar je absoluut niet verliefd zou worden oid verandert er weinig. Als je wat verder van elkaar af stond kan het voor meer afstand zorgen omdat niet weet wat je nou aan elkaar hebt, maar als je dat bespreekt kun je daar altijd nog uit komen (en vervolgens dus dichter tot elkaar komen of dus de conclusie trekken dat die kans vernaggeld is door de seks).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 11:35
Verwijderd
mij was het 1 keer heel goed gegaan..w ezijn darana alleen maar closere vrienden geworden .. maar bije en andere vriend is onze vriendschap helemaal stuk gegaan..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:47
zeep007
zeep007 is offline
ja, dat kan. Als er daarna nog gevoelens gaan spelen wordt het wel wat moeilijker, maar het kan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:54
Zwoek
Zwoek is offline
Zou je het eenmalig willen doen?
Ja het kan volgens mij idd wel, zoals zeep007 ook zei.
Maar als de een toch meer voor de ander voelt dan kan het vervelend worden. Je moet er dan alleen niet mee zitten als zij bijvoorbeeld een leuke jongen ontmoet en in dat opzicht niks meer met jou wilt doen. Maar dat hangt natuurlijk af of je het eenmalig wilt.
Oud 22-06-2006, 22:44
waves
waves is offline
Geen ervaring mee. Maar het lijkt me heel raar om dan te doen alsof er niks gebeurd is. En ik ben het met Loontjuh eens dat ik geen seks met iemand zou kunnen hebben waar ik helemaal niks voor voel.
Oud 23-06-2006, 08:44
lieve
lieve is offline
Sommige mensen kunnen het wel... vraag me niet hoe ze het doen.
Het is mij 1 keer overkomen... en we hebben daarna niet meer tegen elkaar gedaan als voorheen. Langs beide kanten kwamen er gevoelens naar boven. Spijtig genoeg hebben we er toen niets mee gedaan.
Oud 23-06-2006, 10:52
Verwijderd
Van mij mag je topic hier wel blijven staan.

Seks met een vriend zou voor mij niet werken, want ik wil alleen maar seks met iemand als ik meer voel dan vrienschap. Dan wil ik dus een relatie met diegene. Voor sommige mensen werkt het wel, maar het lijkt me in ieder geval niet makkelijk. Want wat wil je doen, blijft het bij 1 keer seks? Waarschijnlijk niet. De vriendschap zal niet meer zijn zoals ie was. Dat hoeft natuurlijk niet negatief te zijn, maar ik zou er iig goed over nadenken voor je iets doet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 15:02
Pluis
Pluis is offline
Oh dat kan wel.. maar dan moeten jullie wel allebei de knop om kunnen zetten naar "vrienden". Het is mij iig al een keer gelukt, maar het kost wel veel tijd.
Oud 23-06-2006, 16:41
Rioto
Citaat:
Chalyneoin schreef op 22-06-2006 @ 00:32 :
Het zal echt wel veel veranderen..
Dus ik weet het niet
Ik heb er geen ervaring mee
... wtf?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 16:55
thunder110
thunder110 is offline
Ja, dat kan wel.
Oud 23-06-2006, 20:37
Verwijderd
Ik denk dat je altijd een 'bepaalde' herinnering aan elkaar zult hebben. Dat houd je niet tegen.. maar het kan ook wel wat extra's aan je vriendschap geven natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 20:50
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-06-2006 @ 21:37 :
Ik denk dat je altijd een 'bepaalde' herinnering aan elkaar zult hebben. Dat houd je niet tegen.. maar het kan ook wel wat extra's aan je vriendschap geven natuurlijk.
Ja, inderdaad! Ik denk dat we de mooiste momenten na de seks beleefden, het bracht ons op een andere bepaalde manier dichter bij elkaar
Oud 23-06-2006, 22:30
Verwijderd
Geen ervaring mee, maar ik weet wel zeker dat het voor mij zou veranderen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 11:19
WolterB
WolterB is offline
Geen ervarign mee en ik zou het ook niet zomaar doen. Dan met er wel meer in het spel zijn dan alleen maar vriendschap en dus voldoet het dan niet meer aan fde stelling.

Ik denk dus dat het wel veel kan gaan veranderen mocht het gebeuren.
Oud 24-06-2006, 12:44
Jojootje
Jojootje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-06-2006 @ 12:19 :
Geen ervarign mee en ik zou het ook niet zomaar doen. Dan met er wel meer in het spel zijn dan alleen maar vriendschap en dus voldoet het dan niet meer aan fde stelling.

Ik denk dus dat het wel veel kan gaan veranderen mocht het gebeuren.
Je vriendinnetje is nu bij je dit weekend en jij gaat dan wat op scholieren.com zitten forummen ?!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Jojootje schreef op 24-06-2006 @ 13:44 :
Je vriendinnetje is nu bij je dit weekend en jij gaat dan wat op scholieren.com zitten forummen ?!
Het is wel WolterB natuurlijk he.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Om te voorkomen dat zijn vriendinnetje hem voor is, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 19:01
QT
QT is offline
Citaat:
Ja zo dom ben ik en contact gestoord, semi-autistisch ook en simpel weg a total fruit cake...

Als je echter goed kijkt, zie je dat de topic gestart is woensdagavond (t was eigenlijk net donderdag) Dat was daags nadat ik bij haar op bezoek was en er zich allerlei heftige en bijna nog veel heftigere perikelen voordeden... Toen had ik het te druk om te forumen...
Oud 24-06-2006, 19:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
QT schreef op 24-06-2006 @ 20:01 :
Ja zo dom ben ik en contact gestoord, semi-autistisch ook en simpel weg a total fruit cake...

Als je echter goed kijkt, zie je dat de topic gestart is woensdagavond (t was eigenlijk net donderdag) Dat was daags nadat ik bij haar op bezoek was en er zich allerlei heftige en bijna nog veel heftigere perikelen voordeden... Toen had ik het te druk om te forumen...
Die opmerking sloeg niet op jou
Oud 25-06-2006, 12:45
QT
QT is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 24-06-2006 @ 20:10 :
Die opmerking sloeg niet op jou
Ok excuus
Oud 25-06-2006, 16:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tuurlijk.
Ik zit de hele dag achter de computer wanneer zij bij me is, want ik kan absoluut niet zonder dit forum en heb totaal geen betere dingen te doen

Offtopic: Ben je nu echt zo stom, of doe je maar alsof?
Ze kan (wat nu het geval was) ook wel ergens heen moeten.
Oud 25-06-2006, 19:31
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
En dacht je dat ik aandacht aan hem besteedde als ik bij hem was? Nee, Jezus, daar ben ik er niet voor.

Ik was paardrijden.

En verder, waar bemoei je je mee? (a)
Oud 25-06-2006, 21:46
Gadje
Gadje is offline
Ja natuurlijk verandert de relatie dan, je hebt toch iets intiems met elkaar meegemaakt. Het zal nooit meer de oude zijn, maar het ligt er ook aan hoe jullie seks hebben gehad natuurlijk. Of je heel zat was of je vond elkaar gewoon al leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 09:55
Verwijderd
Hangt van de persoon af, hangt van jezelf af. Ik denk dat ik wel zou kunnen, afhankelijk van met wie natuurlijk. Maar als je er samen uit kan komen, al dan niet met een afspraak dat het daarbij blijft, waarom zou je het niet overwegen en doen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 20:09
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
geen fuck idee
Oud 28-06-2006, 20:30
Verwijderd
Echt seks niet, maar ik heb wel eens een beetje gerotzooid met een vriend van me. Dat is toen niet goed gegaan, er kwam voor hem meer gevoel bij kijken dan bij mij. Hele ingewikkelde situaties zijn ontstaan. Het is nog een paar keer gebeurd, maar toen hebben we echt gezegd dat we er mee op moesten houden. We voelden er ons allebei niet goed bij. Op korte termijn (zeg, die twee maanden) is onze relatie wel degelijk veranderd, we waren voorzichtiger met wat we zeiden tegen elkaar. Verder was het redelijk ongemakkelijk als we elkaar zagen. Nu (een hele tijd later) merk ik er niks meer van. Af en toe worden er nog opmerkingen over gemaakt, maar dat is meer grappig bedoeld. We hebben allebei afgesproken dat we er niet meer over beginnen, daar houden we ons ook aan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 21:52
Verwijderd
Ik heb een paar keer seks gehad met een hele goede vriend, voor mij was dat puur seks. En ok, wat de situatie anders maakt waarschijnlijk; gewoonte, want we hebben ook heel lang wél een relatie gehad..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 09:30
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mala schreef op 28-06-2006 @ 22:52 :
Ik heb een paar keer seks gehad met een hele goede vriend, voor mij was dat puur seks. En ok, wat de situatie anders maakt waarschijnlijk; gewoonte, want we hebben ook heel lang wél een relatie gehad..
Wie dan?
Oud 29-06-2006, 09:33
Verwijderd
Nee. Maar naar mijn mening is er niet zoiets als een 'normale' vriendschap tussen heteroseksuele mensen van verschillend geslacht.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 12:56
biep
biep is offline
jahoor
Oud 29-06-2006, 13:36
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-06-2006 @ 10:33 :
Nee. Maar naar mijn mening is er niet zoiets als een 'normale' vriendschap tussen heteroseksuele mensen van verschillend geslacht.
Ja zit wat in.
Oud 29-06-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 29-06-2006 @ 10:30 :
Wie dan?
Mwah ken je niet geloof ik

@Mephostophilis
Absoluut & keihard oneens.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 14:45
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
biep schreef op 29-06-2006 @ 13:56 :
jahoor
Oud 29-06-2006, 21:40
QT
QT is offline
Citaat:
Een collega van mij had dezelfde filosofie, maar ik ben het er niet mee eens. Kan natuurlijk niet in het bolletje van de ander kijken, maar van mijn kant uit is het met de meeste van hen toch echt enkel en alleen vriendschap. En natuurlijk denk ik weleens na over hoe het evt. zou zijn om... Maar dat is meestal een vluchtige (als in tijdelijke) gedachte. Gewone vriendschap bestaat dus zeker wel. Je moet niet generaliseren jouw situatie is niet persé te extrapoleren naar de rest van Nederland.
Oud 29-06-2006, 22:26
vedetje
vedetje is offline
Citaat:

voor een deel kan ik dat wel geloven ja, maar ik denk wel dat dat meer voor mannen dan voor vrouwen geldt. Een vrouw zal rapper naar enkel vriendschap op zoek gaan terwijl een man rapper meer zal zoeken, heel cliché ja, maar denk maar aan het beeld van de vrouw die beste maatjes is met een homoseksuele man...

maar of het echt altijd zo is?

@TS: geen ervaring mee, maar ik zou het niet doen (toch niet met mijn huidige vrienden), om seks te hebben moet je eerst al je seksueel aangetrokken voelen (ik toch), en als het met een vriend is, dan is er ook al sprake van een vorm van liefde, en voor mij zijn dat zowat de 2 basiselementen van een relatie, dus, dan kan je niet echt meer al over vriendschap spreken...
Oud 29-06-2006, 22:31
Fainne
Fainne is offline
geen ervaring mee, maar volgens mij gaat dat wel, als je het allebei luchtig houdt, een vriendin van me doet het toch steeds met vrienden van haar en zij heeft er ook nooit last van
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 29-06-2006 @ 14:36 :
Ja zit wat in.
Zal inderdaad best kunnen. Ik heb er geen ervaring mee.
Oud 30-06-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
vedetje schreef op 29-06-2006 @ 23:26 :
voor een deel kan ik dat wel geloven ja, maar ik denk wel dat dat meer voor mannen dan voor vrouwen geldt. Een vrouw zal rapper naar enkel vriendschap op zoek gaan terwijl een man rapper meer zal zoeken, heel cliché ja, maar denk maar aan het beeld van de vrouw die beste maatjes is met een homoseksuele man...

maar of het echt altijd zo is?
Niet altijd natuurlijk, als beiden lelijk zijn en een natuurlijke afkeer van elkaar hebben, dan kan het best goed gaan. In de praktijk zal dat echter niet zo vaak voorkomen, tenzij de vriendschap heel oppervlakkig is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
QT schreef op 29-06-2006 @ 22:40 :
Een collega van mij had dezelfde filosofie, maar ik ben het er niet mee eens. Kan natuurlijk niet in het bolletje van de ander kijken, maar van mijn kant uit is het met de meeste van hen toch echt enkel en alleen vriendschap. En natuurlijk denk ik weleens na over hoe het evt. zou zijn om... Maar dat is meestal een vluchtige (als in tijdelijke) gedachte. Gewone vriendschap bestaat dus zeker wel. Je moet niet generaliseren jouw situatie is niet persé te extrapoleren naar de rest van Nederland.
Oftewel, je bent het wel degelijk met me eens, maar houdt jezelf voor de gek. Dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 17:13
Vice
Vice is offline
Citaat:
QT schreef op 29-06-2006 @ 22:40 :
En natuurlijk denk ik weleens na over hoe het evt. zou zijn om... Maar dat is meestal een vluchtige (als in tijdelijke) gedachte. Gewone vriendschap bestaat dus zeker wel.
Zo natuurlijk vind ik dat eigenlijk niet.
Oud 30-06-2006, 19:36
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2006 @ 18:13 :
Als ik een tijdje met een jongen omga, ga ik er automatisch aan denken. Maar dan is het dus zoals QT zegt; een vluchtige gedachte die eigenlijk weinig voorstelt.
Oud 30-06-2006, 19:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
biep schreef op 29-06-2006 @ 13:56 :
jahoor
Oud 30-06-2006, 20:55
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
vedetje schreef op 29-06-2006 @ 23:26 :

De vrouwen die ik zo ken zijn gemiddeld toch minstens zo erg als de mannen wat dat betreft. Ik vind dat maar een flauw verhaaltje.
Oud 05-07-2006, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2006 @ 18:13 :
Iedere (heteroseksuele) man vraagt zich bij iedere vrouw die hij ziet af of ze geschikt is om te krikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten