Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 20:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Joe Black heb ik gezien maar dat is al een tijd geleden en ik kan me niet herinneren hoe hij het daarin doet, maar volgens mij ben jij lichtelijk jaloers. Leonardo DiCaprio is ook best een goede acteur, alleen zullen weinig jongens dat toegeven ![]() Uiteraard zijn er ook acteurs bij wie Brad nog niet eens in de schaduw mag staan.
|
mja, ik heb hem ook gezien en ik vond het een hele leuke film, en niet alleen omdat brad pitt erin speelde. (alhoewel, ik zat wel zwaaaar blij te kijken toen hij een lachje op zijn gezicht toverde, maar daar ging het niet om)
anthony hopkins is een favoriet van mij en ik vond hem hier ook heel leuk.. de laatste scene klopte volgens mij ook niet nee, ik vond hem ook veeel te lang duren. die hele film zelf vond ik trouwens niet te lang, dat was wel mooi, maar die scene had veel korter gekund. ghehe, ik vond het einde wel heel zielig trouwens.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mwah, ik vond m niet zo geweldig die film, beetje langdradig en het einde was ronduit slecht. Die vader was in eens weg en die vent uit het cafe weer terug. Dat vond ik nogal slecht.
Tis dat Brad Pitt zo lief was met die pindakaas, dat maakt het weer een beetje goed... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
favoriete scene's AXL | 38 | 23-06-2006 20:40 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond op TV Type | 4 | 24-03-2004 19:54 | |
Films, TV & Radio |
Mooiste Lied Tot Nu Toe? FILM-muziek !!!! anjali | 108 | 21-01-2004 16:58 | |
Films, TV & Radio |