Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een verdrietige of teneergeslagen reactie zal wel het gevolg zijn, maar dat is wat anders dan gekwetst worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je helemaal niets van hem wilt? Ik heb een beetje moeite om me dat voor te stellen, omdat ik nog geen situatie ben tegengekomen waarin iemand die ik gewoon niet leuk vind, het lef heeft gehad om tegen mij te zeggen dat hij wél graag iets met mij wilde beginnen (en dan bedoel ik iets serieus, die mij dus al langer kende en in de richting van verliefdheid ging; er zijn natuurlijk genoeg jongens afgewezen die zaten te azen op vozen of meer). *denkt nog even na* Nee, ik kan me ook echt niet voorstellen dat zo iemand mij werkelijk écht leuk kan gaan vinden, want als ik iemand niet leuk vind, doe ik er ook niet leuk tegen. En ik kan me niet voorstellen dat iemand puur op uiterlijk geïnteresseerd kan zijn in een relatie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
'ik zie je meer als een broer' *geniet* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals ze hierboven ook al zeggen, imho gaat iemand als ie afgewezen wordt, áltijd gekwetst zijn, tenzij die persoon niet zo verliefd was als ie wel dacht... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter ben je gewoon eerlijk, je kwetst iemand toch eigenlijk altijd wel als je diegene afwijst. Doe het netjes en beleefd, toon begrip en beledig niet, dan kom je al een heel eind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Ik voel niet op die manier voor jou" lijkt me het eerlijkste. Pijnloos is het nooit, maar het is wel zo fijn om duidelijk te zijn en geen valse hoop te geven. Kan de ander ook verder met zijn/haar leven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzeker. obsessedshopper | 5 | 15-10-2015 07:29 | |
De Kantine |
The great saai in life #760 Sherlock | 502 | 06-12-2009 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Help wat kan ik hieraan doen? JustWe | 5 | 24-05-2007 09:07 | |
Liefde & Relatie |
Afwijzen, maar toch eigenlijk niet :eek: Verwijderd | 17 | 09-07-2005 14:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Liefde maakt je kwetsbaar => daarom afwijzing. Severus | 16 | 26-09-2002 04:47 |