Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet bekend of zo, presenteer geen programma of geen grote optredens ofzo maar leer hoe te presenteren. Begrijp je wat ik bedoel? Veel liefs, xxx
||
Citaat:
|
JA!!!
afgelopen zaterdag hadden we met de balletschool een voorstelling. Jungle Book. Was echt superleuk om te doen. Alles was heel mooi, en de dansen gingen ook goed. Het geeft echt een kick daar op het podium te staan voor die hele menigte (uitverkochte zaal ![]() En ja, de complimentjes na de voorstelling zijn ook altijd wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
optreden is geweldig! echt die adrealine die dan door je lichaam heen gaat.. heerlijk gevoel! Ik heb 1,5 jaar in een project mee gedaan dat was acteren rappen en dansen.. het is echt geweldig als je merkt dat het publiek helemaal mee leeft... jammer dat er altijd weer een eind aan komt... maar ja een staande ovatie krijgen is ook niet mis
![]()
|
![]() |
Optreden is zeker leuk, ik doe het alleen veel te weinig!! Maar volgens jaar gaan we op school een toneelstuk doen. Ik heb helaas geen tijd voor een toneelvereniging...
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Faalangst Verwijderd | 38 | 05-06-2005 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
mdma guess what | 42 | 24-08-2004 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |