Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2006, 15:53
Verwijderd
Welke users gamen hier nog wel eens old school in de weinige Arcades die Nederland nog rijk is?

Ik speel het liefst arcade ipv console, omdat arcade gewoon tof is.

Het liefst speel ik House of the Dead, afgelopen paar dagen heel veel HotD 4 gespeeld, heerlijke game.

Wie speelt er nog meer, en wat speel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2006, 20:31
Young Predator
Young Predator is offline
Arcade =

Mass Metal Slug 1 + 2 . Alleen hier in Nederland niet te vinden.
Oud 06-07-2006, 21:15
Verwijderd
Gameshop in Rotterdam heeft Metal Slug op een cabinet, veel gespeeld daar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 23:53
Verwijderd
Waar zit die gameshop precies?

Twee jaar terug, en misschien nu nog steeds, hadden ze in de Homerson arcade in Scheveningen 1942 op een oude kast:

En Pac-Man hebben ze daar ook nog. Ik speel er weinig mee. Kost me toch teveel. Maar House Of The Dead is toch wel heel erg tof.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 08:25
Verwijderd
Die gameshop zit naast, of beter gezegd in LEFT, de skateshop bij westblaak.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 14:34
capibara
capibara is offline
Terminator 2, met die uzi´s. Daar gingen vroeger veel van mn zuurverdiende guldens in.
Oud 07-07-2006, 15:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik was meer van de beat 'm ups in de arcade, maar waar zitten vandaag de dag dan nog arcadehallen?
Oud 07-07-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-07-2006 @ 16:02 :
Ik was meer van de beat 'm ups in de arcade, maar waar zitten vandaag de dag dan nog arcadehallen?
Scheveningen, in de promenade. Dat is de enige échte arcadehal die ik nog ken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 07-07-2006 @ 16:05 :
Scheveningen, in de promenade. Dat is de enige échte arcadehal die ik nog ken.
Idd, standaard een bezoek waard als ik in de buurt ben

Echt jammer dat ze er zoveel hebben weggehaald. Veel arcades zijn ook omgetoverd tot gokhallen (bijv. haarlem) . Tsja, het is gewoon winstgevender.

Favorieten zijn shooters, er gaat niets boven een potje time crisis met z'n 2en.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 21:15
freakinaround
freakinaround is offline
Mijn vriendin en ik zijn verslaafd aan die arcade gamehalen en zijn ook al vastbesloten om een eigen gameroom later te nemen in ons huis.

Wij spelen o.a veel House of Dead, motor racen, air hockey, andere schietspellen
Ik Starwars Racing, Ferrari racing enz
Zij F-zero, racen enz
Oud 07-07-2006, 22:50
Verwijderd

Yeah! Yeah!

Vandaag weer gespeeld, helaas ging het niet zo lekker. Ik en m'n vaste speelmaat hebben nu HotD 3 op de PC, en we zijn lekker aan het trainen.

Binnenkort komt HotD 4 op de PC uit en dan kunnen we helemaal lekker trainen, zodat we hem onder de 23 min. playtime uit kunnen spelen met een S ranking
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 01:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben dol op de arcade. Daarom is het ook zo jammer dat het nooit echt aangeslagen is in Nederland. En als je er een keertje eentje tegekomt, dan staat hij vol met afgekeurde/bejaarde Segaspellen waar ik al jaren geleden op uitgekeken was. De echte toffe games(fighting) zie je sowieso nergens meer.

En inderdaad, Scheveningen is echt de enige die ik nog ken. Verder zie ik er eens per jaar nog wel een op de HCC dagen in Utrecht.
Oud 08-07-2006, 07:35
Young Predator
Young Predator is offline
In scheveningen vindt ik het eigenlijk wel een kleine en minderwaardige bedoeling.
Oud 08-07-2006, 08:53
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-07-2006 @ 02:19 :
Ik ben dol op de arcade. Daarom is het ook zo jammer dat het nooit echt aangeslagen is in Nederland. En als je er een keertje eentje tegekomt, dan staat hij vol met afgekeurde/bejaarde Segaspellen waar ik al jaren geleden op uitgekeken was. De echte toffe games(fighting) zie je sowieso nergens meer.

En inderdaad, Scheveningen is echt de enige die ik nog ken. Verder zie ik er eens per jaar nog wel een op de HCC dagen in Utrecht.
ZANDVOORT!! (circus zandvoort) die schijnt een stuk groter dan die van scheveningen
Oud 08-07-2006, 10:50
Q
Q is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-07-2006 @ 02:19 :

Het was wel aangeslagen hoor, maar dat was vroeger. Tegenwoordig heeft iedereen zijn eigen PC of console thuis. Vroeger ging ik nog elke week Street Fighter enzo spelen toen had ineens iemand een snes ofzo (super nieuw) en was dat wel een beetje voorbij ook veel Turtles gedaan. Was een mooie en dure tijd
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 12:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 08-07-2006 @ 09:53 :
ZANDVOORT!! (circus zandvoort) die schijnt een stuk groter dan die van scheveningen
Eh ja.....Die bedoelde ik ook eigenlijk
Reageren

Regels voor berichten