Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2006, 23:47
Thicke
Thicke is offline
Ellaba , ik ben 18jaar , heb een pigmentvlek 10cm onder men linkertepel ( op men ribben dus ) ter grote van een handpalm .
Ik heb al geprobeerd het weg te laten doen , door naar een dermatologe te gaan in het ziekenhuis --> laserbehandeling , deed EXTREEM VEEL pijn en na 1 jaar is het dus nog niet weg , wat normaal wel zo moet zijn.
Ik schaam me ervoor en wil dus ook NO WAY mijn t-shirt af doen als we op het strand zijn , de vlek is duidelijk maar niet Zwart fzow , gwn lichtbruin. Ik ga binnekort wel weer eens naar de dermatologe gaan want ik ben echt onzeker over mezelf door die domme pigmentvlek .
Ik ga nu fitness doen 3x/week om het maby minder te doen opvallen door wat meer spieren te hebben .
Maar mijn vraag is dus , heeft er hier iemand ook al een pigmentvlek van die grote laten weghalen , deed het ook zoveel pijn als bij mij ( gelijk ze je verbranden , gelijk je huid smelt als plastiek ) en waarbij het ook niet wegging ??
PLs tell me , ik ben erg onzeker en ik haat het. Ik ben een "knappe man" als aangezicht en bouw maar no way dat ik die shirt af wil hebben , in het zwembad loop ik ook altijd met mijn armen in miujn nek zodat mijn bovenarm de vlek bedekt. Ik wil het weg !!!!
Enige suggesties ? mensen die het WEL succesvol hebben laten weghalen ?

Laatst gewijzigd op 07-07-2006 om 23:49.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 08:36
Raven
Raven is offline
Geen ervaring mee ....MAAR ...

Laat je de lol van op het strand liggen niet bederven door wat andere mensen wel eens zouden KUNNEN zien of denken... dat is HUN probleem !

gewoon lekker met je blote bast in de zon en met de golfjes gaan spelen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 10:56
Thicke
Thicke is offline
ook al is er een heel heet prachtig perfect meisje waar je al maanden op valt , en die ook een oogje heeft op mijzelf. Dan wil ik dat niet bederven door " Wat is die vose plek op je huid ! "
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 10:59
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Wat is de doorsnede van de vlek ongeveer dan?
Oud 08-07-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Thicke schreef op 08-07-2006 @ 11:56 :
ook al is er een heel heet prachtig perfect meisje waar je al maanden op valt , en die ook een oogje heeft op mijzelf. Dan wil ik dat niet bederven door " Wat is die vose plek op je huid ! "
Als ze dat zou denken is ze een domme doos, en ben je alsnog beter af. Sommige mensen hebben flaporen, anderen hazentanden, en jij een pigmentvlek. Accepteer je lichaam gewoon.
Als jouw prachtige perfecte meisje een pigmentvlek had, of bijvoorbeeld een groot litteken op haar been, of een ander apart 'iets' waar ze niks aan kan doen, zou je haar daarom afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 17:38
OwL
OwL is offline
Ik heb ook zo'n pigmentvlek, vlak boven mijn rechterborst. Ik zou 'm echt nooit weg laten halen, straks krijg je nog een litteken en dat lijkt me echt veel erger. Die van mij is ongeveer zo bruin als een theevlek en de meeste mensen zien 'm niet eens. (mijn broer kwam erachter dat ik hem had toen ik 13 was, maar ik heb 'm al m'n hele leven) Ja soms hoor je wel: 'hey wat heb je daar nou weer???' En dan zeg je gewoon: 'ik heb een pigmentvlek.' Maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die gauw opschoof of zoiets als 'ieeeuw' zei. En als Madame perfect je al niet leuk vindt met pigmentvlek, wat gebeurt er dan wel niet als je een keer een puist op je kop hebt ???
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 20:43
Thicke
Thicke is offline
kheb eerlijk gezegd nog nooit van men leven een puist gehad =) alhoewel ik 18 ben
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten