Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij Joaquin Phoenix heeft het inderdaad wel iets ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een pigmentvlekje in gezicht is juist een schoonheidsteken (of hoe noem je dat ook weer, je hebt er iets van 7 van) de enige die dat heeft en waar het mooi is is bij cindy crawford |
![]() |
||
Citaat:
Met nadruk op IETSJES, tuurlijk is dat mooi, make up is niets voor niets iets om je knapper te maken. Maar ik vind dat hoe meer je ervan ermaakt, hoe slechter het effect... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het moet niet te nadrukkelijk zijn. Zo vind ik een moedervlek op een strategische plaats eigenlijk al te cliché om het nog leuk te maken, hoewel mensen er natuurlijk niets aan kunnen doen, maar dat weet je bij Stacy Orrico ook niet. Het kan ook gewoon een zwart stipje zijn wat ze daar heeft opgeplakt.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het prachtig. Mijn vriend bijvoorbeeld, die heeft het een of ander aan z'n tand waardoor 'ie verkleurd is. Ik vind het echt prachtig, sowieso zijn hele gebit. Niet het standaard Hollywood-Prodent-gebit, maar o zo mooi. Ook heeft 'ie een littekentje aan z'n wenkbrauw, vind ik ook leuk.
Zelf heb ik een vrij grote pigmentvlek in de vorm van een hartje aan de rechterkant van m'n gezicht. Dat vind ik dus niet mooi. Spleetjes tussen voortanden kunnen mooi zijn (Ville Valo), maar ook minder mooi. Littekens vind ik wel fascinerend. Moedervlekken zijn ook geen afknapper. Een gigantische neus weer wel. Het ligt er gewoon maar net aan. |
![]() |
||
Citaat:
oja? die heb ik eerlijk gezegd nie gezien toen in maastricht ![]()
|
' k Heb nou niet bepaald een perfect gebit maar dat neem ik voor lief (echt bijna niemand heeft een perfect gebit) maar mijn litteken in mijn hals zou ik toch liever niet hebben
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een klein littekentje boven mijn mond, mijn ene oog is kleiner dan het andere, mijn ene wenkbrauw is langer en donkerder dan de andere, mijn neus staat een beetje scheef waardoor die van de ene kant een heel andere vorm heeft. Ik heb er best veel dus
![]()
|
Ik heb 2 pigment vlekjes op mijn buik net boven m'n navel een donkere en een lichtere en achterop mijn bovenbeen, lijkt het net of er chloor gelekt is...
![]() Ik vind het wel mooi als mensen een vlekje hebben en foutjes in t gezicht, het kan heel mooi zijn... Het ligt er ook een btje aan hoe je ernaar kijkt.
|
Verwijderd
|
Ik heb ook al een spleetje tussen mijn voortanden, en tegenwoordig heb ik er niet zoveel problemen mee, maar vroeger durfde ik nog geeneens met mijn mond open te lachen. :/ Het was bij mij ook niet op te lossen door een beugel. Toen ik ontdekte dat Madonna er ook eentje had, vond ik het al een stuk minder erg.
![]() Ik snap trouwens niet dat die 'moedervlekken' hier als schoonheidsfoutje worden genoemd, het is juist 1 van de zeven schoonheden. ![]() Er zit ook nog een littekentje net onder mijn wenkbrauw trouwens, ik heb ook geen idee hoe het komt. Verder heb ik ook een subtiele wipneus en aan één oor 2 oorlellen. Hmm. Over het algemeen vind ik het iemand een stuk interessanter maken, soms zelfs mooier. Ik heb het sowieso niet zo op de standaard gezichten, het is leuker als mensen iets afwijken van de 'norm'. Meisjes met grote ogen vind ik trouwens echt iets heel moois, iemand die ik ken, die ze heeft, vindt dat ook een grote schoonheidsfout, maar ik vind ze geweldig. |
![]() |
|
Wat ik vooral mooi vindt aan zogenaamde schoonheidsfoutjes is dat het de mens (hiermee bedoel ik eigenlijk acteurs enzo) menselijker maken. Ze zijn niet perfect en welgevormd, ze hebben iets wat hun echt menselijk maakt, bijvoorbeeld een litteken.
Mmm. Misschien verklaart dit waarom ik Edward Scissorhands altijd zo mooi vond. (okay dat is wel heel extreem, maar toch) ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb teveel moedervlekjes op mn gezicht, 1 of 2 is wel mooi maar ik heb er veel.
Ik heb ook een groot litteken boven mn oog. Ik vind het niet mooi maar ja het hoort bij me zeggen we dan maar. Schoonheidsfoutjes zijn soms wel mooi, zoals bij joaquin, het maakt hem niet mooier maar hij kan het hebben. |
![]() |
|
![]() |
mijn neus loopt schuin. en mn gezicht is echt heel erg asymetrisch als je goed kijkt. en aan allebei mn oren mist precies het zelfde stukje bovenaan (dat is echt heel erg vreemd
![]() |
![]() |
|
tja ik vind thom yorke wel wat hebben :$ maar dat is meer door zijn muziek dan doordat ie zo lelijk is.
ik vind een beetje loensen ook wel leuk. schattig. wipneusjes ook. tja. verder is mijn ene oog serieus misvormd. mn pupil zit hoger mn ooglid is gerimpeld en dikker en hangt meer en daardoor heb ik nog minder pupil enne gewoon dus een raar ooglid. hm ik vindt die stacey trouwens echt heel erg lelijk. ik weet niet waardoor maar echt heel lelijk. dr mond ofzo...
|
Ik vind schoonheidsfoutjes leuk! Het maakt een gezicht veel interessanter en geeft er karakter aan. (nou ja, behalve die enorme puist van Enrique dan, die vind ik echt
![]() Zelf heb ik heel erg veel moedervlekken over mijn lijf, en omdat ik heel licht ben vallen ze ook nog extra op. Maar dat vind ik niet zo erg. Verder heb ik 2 verschillende wenkbrauwen (is ooit goed fout gegaan met epileren) maar dat valt niet eens zo erg op en boven één wenkbrauw zit een hele grote moedervlek. Dat zijn mijn schoonheidsfoutjes...
|
Verwijderd
|
Ik ben ooit een keer flink onderuit gegaan op een plavuizenvloer en sindsdien is een van mijn voortanden zwart aan het worden. Tegenwoordig hoor ik weleens dat het opvalt, maar vroeger leek het net schaduw. Het is ook in een bepaald licht dat je denkt... he? wasda?
Verder... ik heb eigenlijk niet zoveel schoonheidsfoutjes, niet in mn gezicht tenminste, als je mn sproeten niet meetelt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een klein neusje, beetje wipneus. En m'n ene wenkbrauw heeft een andere vorm dan de andere (altijd al gehad).
En m'n gezicht is vrij asymmetrisch, op de één of andere manier is de ene helft van de kaak langer dan de andere, wat m'n hele gezicht scheef maakt. Ik vind foutjes ook leuk (die van mezelf dan weer niet ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Ik schrijf! - Feedback 101 Kitten | 25 | 08-11-2012 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Games |
Games importeren blupp | 31 | 11-01-2006 21:20 | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Psychologie |
De onzekerheid van vrouwen over hun uiterlijk Mujahideen | 51 | 11-02-2005 21:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet recht zittende 'blokjes' type-m | 15 | 12-03-2004 21:18 |