Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2006, 22:15
wr_faya
wr_faya is offline
Hoi Hoi!
Komend jaar ga ik de 2de fase in, dus moet ik een rekenmachine aanschaffen. Mijn wiskunde docent heeft de type nummer enz. al doorgegeven, maar nu blijken er twee modellen rekenmachines onder 1 naam te schuilen.

Het gaat om de type Casio CFX-9850 GB Plus(door de docent opgegeven gekregen).

Omdat ik al talloze leerlingen op school met deze heb zien rondlopen, weet ik dus dat het gebruikelijk is om die te gebruiken op onze school. Maar als ik verder zoek, blijkt ook deze model voorzien te zijn van hetzelfde nummer en laat het nou net zo zijn dat we die zwarte thuis hebben liggen (broer/zus).

Mijn vraag was dus of er enig verschil zit in het gebruik ervan. Want ik wil liever niet hebben dat de docent individueel moet gaan uitleggen hoe mijn apparaat in zijn werk gaat. Trouwens is het daarentegen ook doodzonde op 80 euro neer te leggen voor iets dat precies het zelfde werkt .

Thnkx voor 't lezen en alvast bedankt!!!
Oud 07-07-2006, 22:57
5803
5803 is offline
Nee, voor zover ik weet zit er geen verschil tussen beide rekenmachines, of in ieder geval nauwelijks. Bij mij had iedereen in de klas die eerste, terwijl ik de oude, zwarte versie had, van mijn oudere zussen. Ik heb er totaal geen last van gehad dat 'ie op enige manier ook maar anders was, maar ik had dan ook alleen maar Wiskunde A1, dus misschien bestaan er wel verschillen, die ik nooit ontdekt heb. Maar kun je het je leraar niet gewoon vragen, voor de zekerheid?
Oud 07-07-2006, 23:13
Verwijderd
Dude koop een texas
Oud 08-07-2006, 00:34
kweety
kweety is offline
bij mij in de klas kregen sommige in de 4e de zwarte en sommige die andere, dus er zal wel geen verschil zijn, alleen zal de ene nieuwer zijn dan de andere of zo.
Oud 08-07-2006, 08:13
Miracle
Miracle is offline
Ik heb beide gebruikt en er zit geen verschil in.
Oud 08-07-2006, 13:18
Alwien
Alwien is offline
Precies, ik heb ze ook allebei gebruikt.
Alleen de kleur van de buitenkant verschilt (de zwarte is ouder)
Oud 08-07-2006, 15:05
sdekivit
sdekivit is offline
ligt eraan of je spelletjes erop wilt of niet --> meestal betaal je voor de nieuwere versie meer, omdat er meer geheugen op zit. De functies die je zal gaan gebruiken verschillen niet van elkaar.
Oud 08-07-2006, 15:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 08-07-2006 @ 00:13 :
Dude koop een texas
Vooral niet doen als de hele klas een casio heeft. Als je meegaat met de hele groep leer je tenminste hoe dat werkt, vaak weten ze niet hoe het andere type werkt en blijft het geklooi.
Oud 08-07-2006, 21:47
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
5803 schreef op 07-07-2006 @ 23:57 :
Nee, voor zover ik weet zit er geen verschil tussen beide rekenmachines, of in ieder geval nauwelijks. Bij mij had iedereen in de klas die eerste, terwijl ik de oude, zwarte versie had, van mijn oudere zussen. Ik heb er totaal geen last van gehad dat 'ie op enige manier ook maar anders was, maar ik had dan ook alleen maar Wiskunde A1, dus misschien bestaan er wel verschillen, die ik nooit ontdekt heb. Maar kun je het je leraar niet gewoon vragen, voor de zekerheid?
Zou ik doen, maar na die reacties hier heb ik meer dan genoeg info. Thnkxx People!!
Oud 08-07-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 08-07-2006 @ 22:47 :
Zou ik doen, maar na die reacties hier heb ik meer dan genoeg info. Thnkxx People!!
Dan kan dit topic dicht
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten