Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2006, 08:38
anja
anja is offline
Ik heb nu toch best al wel wat jaartjes seks, maar heb nog altijd hetzelfde "probleem": de eerste stoten bij penetratie zijn pijnlijk. Daarna gaat het overigens heel vlot en geniet ik er 100% van, de pijn is er alleen de eerste paar seconden. Ik ben ook voldoende opgewonden, nat genoeg, etcetera... Ik heb het idee dat tijdens die eerste stoten de vochtigheid binnenin moet "uitgesmeerd" worden (sorry voor de uitdrukking).

M'n vriend is nu wel al gewend aan die eerste "auw", maar ik vraag me af of ik de enige ben die dit heeft? Valt er iets aan te doen? Eerst naar binnen gaan met een vinger doet overigens in het begin evenveel pijn.
Oud 30-06-2006, 08:58
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ik denk niet dat het aan de vochtigheid binnenin ligt....
Oud 30-06-2006, 09:31
Skreature
Skreature is offline
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 09:58
Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 30-06-2006 @ 09:58 :
Ik denk niet dat het aan de vochtigheid binnenin ligt....
Ik heb er zelf geen last van, bij mij doet het juist op het einde zeer. Misschien nog iets rustiger en voorzichtiger beginnen, en dat hij zich nét voordat de pijn op komt zich weer eventjes terugtrekt? Want ik denk zelf dat het toch komt doordat je niet voldoende ontspannen bent, en door het begin wat 'speelser' te maken heb je misschien kans dan je je spieren wél los kunt laten. Bij de ex van een vriend van mij - met hetzelfde probleem - hielp het in iedergeval wel. Misschien het proberen waard..

Sell-by.date
Oud 30-06-2006, 11:49
Ske*
Ske* is offline
Citaat:
Skreature schreef op 30-06-2006 @ 10:31 :
[afbeelding]
terecht saai
Oud 30-06-2006, 12:23
Verwijderd
als mijn vriend meteen aan het stoten zou gaan, zou dat ook pijn doen bij mij. Hij kan er ook gewoon rustig in.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 12:49
tuttebel
tuttebel is offline
heb ik ook.
Oud 30-06-2006, 15:22
Estar
Estar is offline
Misschien ben je van te voren gespannen omdat je weet dat het pijn gaat doen?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:27
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Heb ik echt totaal geen last van. Ik geniet altijd het meest van de eerste stoten omdat ik dan krijg waar ik tijdens het voorspel al enorm naar verlang
Oud 30-06-2006, 15:44
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb net hetzelfde. Mij lijkt het ook alsof het eerst wat 'uitgesmeerd' moet worden... Ik heb het wel niet altijd gehad. Jammer dat het nu wel altijd zo is, want het verpest de eerste stoten wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 15:48
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 30-06-2006 @ 16:44 :
Ik heb net hetzelfde. Mij lijkt het ook alsof het eerst wat 'uitgesmeerd' moet worden... Ik heb het wel niet altijd gehad. Jammer dat het nu wel altijd zo is, want het verpest de eerste stoten wel.
Moet je dan niet wat langer elkaar ' plagen ' tot je wat natter bent?
Oud 30-06-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-06-2006 @ 16:48 :
Moet je dan niet wat langer elkaar ' plagen ' tot je wat natter bent?
Ze heeft al veel ervaring en jij denkt dat ze bovenstaande nog niet heeft geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 18:27
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-06-2006 @ 19:19 :
Ze heeft al veel ervaring en jij denkt dat ze bovenstaande nog niet heeft geprobeerd?
Niet goed genoeg blijkbaar.
Oud 30-06-2006, 18:58
Verwijderd
zucht.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 19:39
netram
netram is offline
loslopende onzinner detected ;x
Oud 01-07-2006, 13:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 30-06-2006 @ 19:27 :
Niet goed genoeg blijkbaar.
Vast niet. Jouw antwoord moet kloppen

Ze zal vast meteen haar kleren uit doen en met der benen wijdt gaan liggen als haar vriend zegt, schat bereid je maar voor....
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 16:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb het ook hoor Dat gevoel van "uitsmeren" herken ik wel Volgens mij doe je er vrij weinig aan Bij mij duurt het overigens maar 2 seconden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 16:31
Verwijderd
Meer half pijn/half lekker, da's juist wel leuk En ik heb het idee dat het niet zozeer uitgesmeerd moet worden als uitgediept, om nog maar grafischer te worden
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 16:57
juno
juno is offline
Glijmiddel. En rustig steeds een beetje meer binnenkomen, niet meteen dat ding tot het eind toe naar binnen schuiven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 17:11
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-06-2006 @ 19:19 :
Cool, ik kom over als iemand met veel ervaring
Maar inderdaad, dat helpt niet. Glijmiddel ook niet, het blijft een beetje raar voelen bij me de eerste stoten... Lijkt me eerder dat ik een gevoelig slijmvlies heb ontwikkeld ofzo, aangezien ik het eerst niet had en pas wel na een infectie.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 01-07-2006 @ 18:11 :
Ik doelde eigenlijk op de TS maar whatever makes you happy.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 21:15
Nona
Nona is offline
Heb ik ook weleens. Is snel over, een kwestie van even de tijd nemen om je spieren echt te laten ontspannen. Tenminste, bij mij is het dat. Lukt niet op bewuste manier, dus gewoon laten komen.
Oud 01-07-2006, 21:55
Qimm
Qimm is offline
Ach ja de eerste actie is altijd net even wat gevoeliger. Maar dat ervaar ik niet echt als negatief.
Oud 01-07-2006, 22:43
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
netram schreef op 30-06-2006 @ 20:39 :
loslopende onzinner detected ;x
Waar?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 03:43
mandark
mandark is offline
2 seconds of fame.
Oud 02-07-2006, 11:04
juno
juno is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 01-07-2006 @ 18:11 :
Maar inderdaad, dat helpt niet. Glijmiddel ook niet, het blijft een beetje raar voelen bij me de eerste stoten... Lijkt me eerder dat ik een gevoelig slijmvlies heb ontwikkeld ofzo, aangezien ik het eerst niet had en pas wel na een infectie.
Whoo, is die infectie wel helemaal over?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 14:05
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
juno schreef op 02-07-2006 @ 12:04 :
Whoo, is die infectie wel helemaal over?
Ja.
Eerst was er pijnloze seks, geweldig, dan was er een ontsteking, dan was er pijnlijke seks, dan was er bekkenbodemspanning door de schrik om pijn te krijgen en nu is er geen ontsteking meer en geen bekkenbodemspanning meer (misschien toch nog een beetje...) maar nog wel een beetje pijn bij de eerste stoten. En dat kan dus aan spanning liggen ook... Of nog iets anders
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 14:02
Verwijderd
ja dat heb ik ook .
maar ik ga dan ook niet gelijk stoten.
gewoon ff rustig beginnen. denk dat je gewoon ff moet wennen als ie erin gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 19:57
Experiment
Experiment is offline
Ik heb het ook.

Het helpt om de penis ook nat te maken voor je begint
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 20:36
loeserr
loeserr is offline
inderdaad dat helpt echt, al is het niet 100% weg, maar echt pijn doet het niet meer

ik weet niet hoe ik me kan ontspannen, zelfs na uren voorspel lukt het me niet, als ik zijn penis nat maak en hij hem voorzichtig naar binnen laat glijden, duurt het 5 seconden even pijnlijk maar daarna gaat het prima
Oud 04-07-2006, 10:58
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2006 @ 17:31 :
Meer half pijn/half lekker, da's juist wel leuk En ik heb het idee dat het niet zozeer uitgesmeerd moet worden als uitgediept, om nog maar grafischer te worden
Inderdaad (mooi omschreven )
Oud 04-07-2006, 20:05
ilse
ilse is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2006 @ 17:31 :
ja, en eerst een stukje naar binnen, terug, en dan een tukje verder en dan helemaal ofzo zeg maar, in stukjes.
Oud 04-07-2006, 23:26
dwight88
dwight88 is offline
is hij erg fors / jij ietwat nauw, waardoor je lichaam er even aan moet wennen?

(roep maar iets, maar kan miss. verklaring zijn...? al zal je daar zelf ook al wel aan gedacht hebben..)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 18:26
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 20:33
Verwijderd
Heb ik ook, als hij meteen gaat stoten. Dan knalt hij volgens mij tegen m'n baarmoedermond aan (zo heet dat toch he?) en dat voelt heel pijnlijk, heel hol, alsof iemand je tegen je onderbuik stompt ofzo. Echt een naar gevoel.
Zorg dat hij rustig naar binnen gaat en rustig begint, met meteen zo hard en ver mogelijk stoten, maar gewoon lekker rustig heen en weer gaan. Na een tijdje kan hij gaan stoten en doet het geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 22:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-07-2006 @ 21:33 :
Heb ik ook, als hij meteen gaat stoten. Dan knalt hij volgens mij tegen m'n baarmoedermond aan (zo heet dat toch he?) en dat voelt heel pijnlijk, heel hol, alsof iemand je tegen je onderbuik stompt ofzo. Echt een naar gevoel.
Zorg dat hij rustig naar binnen gaat en rustig begint, met meteen zo hard en ver mogelijk stoten, maar gewoon lekker rustig heen en weer gaan. Na een tijdje kan hij gaan stoten en doet het geen pijn.
Dat is wel een heel cruciaal spelfoutje

Maar ook ik ken het soms wel idd, geeft idd het gevoel zoals Andijvie dat beschrijft. Ik merk dat als ik echt heel geil ben, hij wel in 1 keer naar binnen kan zonder dat het gevoelig is, maar anders is het idd gewoon even rustig opbouwen (kan al na 3 bewegingen zijn) of langzaam naar binnen en dan voelt alles weer prima Daarom vind ik het ook vaak prettig om de penetratie te beginnen als ik bovenop lig, omdat ik dan zelf de meeste controle heb over hoe hij bij mij binnenkomt.
Oud 06-07-2006, 10:21
KiMZz
KiMZz is offline
De eerste stoten zijn t geilst Dat ie m net naar binnen heeft geduwd en dé beweging gaat maken.. Hij vindt dat ook lekker want hij kreunt of zegt dat t zo lekker is
Oud 06-07-2006, 11:36
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ja dat heb ik ook. Volgens mij is het omdat je vagina nog een beetje gespannen is en nog niet helemaal open is. Na een paar seconden glijdt hij lekker naar binnen en is de hele zooi ontspannen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 01:39
Skreature
Skreature is offline
Bij mij doet het geen pijn!

En de vrouw moet niet zeuren !!!!!

Nee, geintje Het lijkt me best vervelend, ik heb alleen geen ervaring met dames (oja, en zeker niet met mannen hoor)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 15:39
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Bubbeldoosje schreef op 06-07-2006 @ 12:36 :
Ja dat heb ik ook. Volgens mij is het omdat je vagina nog een beetje gespannen is en nog niet helemaal open is. Na een paar seconden glijdt hij lekker naar binnen en is de hele zooi ontspannen
en zo is het...
Maar het geheel is het lekkerst...
Oud 14-07-2006, 20:44
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 06-07-2006 @ 11:21 :
De eerste stoten zijn t geilst
qft, vooral als het pijn doet
Oud 14-07-2006, 22:51
Verwijderd
lijkt me kut (no pun intended) als de eerste stoten het lekkerst zijn. Dan gaat het daarna dus alleen maar bergafwaarts?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 23:49
grandmommy
grandmommy is offline
omg

pijn vind ik lekker, niet dat het daarna slechter wordt, aight.
Oud 15-07-2006, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-07-2006 @ 23:51 :
lijkt me kut (no pun intended) als de eerste stoten het lekkerst zijn. Dan gaat het daarna dus alleen maar bergafwaarts?
Het geilst, niet het lekkerst.

Ik vind de eerste stoten ook het geilst en daarna gaat het 'lekker'-gevoel zegmaar opbouwen en overheersen.
Nee, ik heb er geen last van, maar ik denk dat het er ook aan kan liggen dat je het elke keer denkt dat het weer pijn gaat doen en je je waarschijnlijk daarom iets meer gaat aanspannen, onbewust.
Muchacha zei net ook al zoiets, dat ze bang was/is dat het pijn zou gaan doen en daarom een beetje geremd is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 10:27
Verwijderd
Dan nog, de hele seks moet toch geil zijn? Ik vind de laatste stoten het geilst & lekkerst. Opbouwen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2006 @ 11:27 :
Dan nog, de hele seks moet toch geil zijn? Ik vind de laatste stoten het geilst & lekkerst. Opbouwen
Ja, de hele seks is ook wel geil, maar de eerste gewoon het geilst. Dus.

Opbouwen de gexte.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 20:43
Meadow
Meadow is offline
Ik heb daar totaal geen last van. Meestal kan hij in een keer zo ver als hij wil. Soms ben ik wat nouwer, maar dat is voor hem vervelender dan voor mij, ik heb er geen pijn van. En zelfs als er iets een beetje pijn doet, bijv. indd als hij tegen mijn baarmoedermond stoot, dan vind ik dat meestal alleen maar prettig, dus het zou niet veel uitmaken.
Oud 21-07-2006, 01:30
justnaat
justnaat is offline
[QUOTE]anja schreef op 30-06-2006 @ 09:38 :
de eerste stoten bij penetratie zijn pijnlijk. Daarna gaat het overigens heel vlot en geniet ik er 100% van, de pijn is er alleen de eerste paar seconden. Ik ben ook voldoende opgewonden, nat genoeg, etcetera...

De eerste paar stoten doen bij mij ook pijn, daarna geniet ik er 100% van. Ik heb alleen ook zo vaak na de seks zo een pijn..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten