![]() |
||
Citaat:
Sell-by.date ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zal vast meteen haar kleren uit doen en met der benen wijdt gaan liggen als haar vriend zegt, schat bereid je maar voor.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar inderdaad, dat helpt niet. Glijmiddel ook niet, het blijft een beetje raar voelen bij me de eerste stoten... Lijkt me eerder dat ik een gevoelig slijmvlies heb ontwikkeld ofzo, aangezien ik het eerst niet had en pas wel na een infectie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eerst was er pijnloze seks, geweldig, dan was er een ontsteking, dan was er pijnlijke seks, dan was er bekkenbodemspanning door de schrik om pijn te krijgen en nu is er geen ontsteking meer en geen bekkenbodemspanning meer (misschien toch nog een beetje...) maar nog wel een beetje pijn bij de eerste stoten. En dat kan dus aan spanning liggen ook... Of nog iets anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ook ik ken het soms wel idd, geeft idd het gevoel zoals Andijvie dat beschrijft. Ik merk dat als ik echt heel geil ben, hij wel in 1 keer naar binnen kan zonder dat het gevoelig is, maar anders is het idd gewoon even rustig opbouwen (kan al na 3 bewegingen zijn) of langzaam naar binnen en dan voelt alles weer prima ![]()
||
Citaat:
Maar het geheel is het lekkerst...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de eerste stoten ook het geilst en daarna gaat het 'lekker'-gevoel zegmaar opbouwen en overheersen. Nee, ik heb er geen last van, maar ik denk dat het er ook aan kan liggen dat je het elke keer denkt dat het weer pijn gaat doen en je je waarschijnlijk daarom iets meer gaat aanspannen, onbewust. Muchacha zei net ook al zoiets, dat ze bang was/is dat het pijn zou gaan doen en daarom een beetje geremd is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opbouwen de gexte. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]anja schreef op 30-06-2006 @ 09:38 :
de eerste stoten bij penetratie zijn pijnlijk. Daarna gaat het overigens heel vlot en geniet ik er 100% van, de pijn is er alleen de eerste paar seconden. Ik ben ook voldoende opgewonden, nat genoeg, etcetera... De eerste paar stoten doen bij mij ook pijn, daarna geniet ik er 100% van. Ik heb alleen ook zo vaak na de seks zo een pijn.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke sex x-ViXeN-x | 17 | 19-08-2004 12:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |