Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 17:52
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Elke keer als m'n vriend en ik 'het' gaan doen heb ik heel erge pijn in het begin, alleen als ie erin gaat zeg maar. Daarna heb ik nergens meer last van. Ik ben ook niet gespannen ofzo (of het moet al onbewust zijn) En met glijmiddel word het wel wat minder maar het doet nog steeds pijn, iemand een idee waar dit van komt???
Oud 17-08-2004, 17:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat voor een soort pijn? Een irriterende pijn (zout op een wond) of meer een druk pijn( als er ergens hard geduwd wordt) ofzoiets?

Misschien dat hij gewoon te breed is en/of jij te krap en het in het begin even iets uitgerekt moet worden elke keer?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:10
Bo
Bo is offline
Dan ben je of niet nat genoeg of je ontspant niet. Het is volgens mij niets ernstigs.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 18:21
Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
dat ken ik. heel erg. bij mij blijft het ook meestal pijn doen waardoor er voor mij eigenlijk geen lol aan is. ik ben ontspannen, ik ben ook goed nat, maar t blijft pijn doen. ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. misschien zijn er mensen die jou (en mij) wel goede tips kunnen geven
Oud 17-08-2004, 21:00
Verwijderd
Heb ik ook, maar ik ben dan wel nat genoeg. Een soort schurend gevoel zeg maar. Maar als we het dan rustig aan doen dan gaat het steeds beter en als ie er eenmaal in zit doet het geen pijn meer.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 22:03
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-08-2004 @ 18:59 :
Wat voor een soort pijn? Een irriterende pijn (zout op een wond) of meer een druk pijn( als er ergens hard geduwd wordt) ofzoiets?

Misschien dat hij gewoon te breed is en/of jij te krap en het in het begin even iets uitgerekt moet worden elke keer?
Het is meer een drukkende pijn, het is ook maar even maar het is best vervelend en ik zou wel eens willen weten wat het nou is maar het is idd nix ernstigs denk ik.
Oud 17-08-2004, 22:13
rodina
rodina is offline
Ik weet niet hoelang je al sex hebt? En of hij jouw eerste is?
Mocht het zijn dat je nog niet zolang geleden ontmaagd bent, of naja dat kan zowieso, dan kan het een schimmelinfectie zijn.

Niets ernstigs, die bacterie heeft iedere vrouw en bij sommige wordt ie vervelend andere niet. Even langs de dokter gaan, die kijkt even en mocht het zo zijn dat je een schimmelinfectie hebt krijg je een stripje pillen mee en een zalfje, en is het binnen een paar dagen over.

Oud 17-08-2004, 22:14
rodina
rodina is offline
Het doet zeer als ie bij je binnenkomt, alsof hetniet meer past zeg maar..
Dat is maar even en daarna is het weer weg, of niet?

ja dus, (lezen is ook een kunst) dat had ik ook, bleek een infectie te zijn, en kan je dus gewoon verhelpen.
Oud 18-08-2004, 04:29
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Is dat dan echt per se een infectie? Is dat niet een beetje normaal.. heb ik ook wel eens.. ik zeg altijd tegen mijn vriend dat hij heel rustig moet gaan in het begin en dan is het veel beter.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 07:14
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 18-08-2004 @ 05:29 :
Is dat dan echt per se een infectie? Is dat niet een beetje normaal.. heb ik ook wel eens.. ik zeg altijd tegen mijn vriend dat hij heel rustig moet gaan in het begin en dan is het veel beter.
Het is normaal hoor, de eerste 2 stoten zijn bij mij ook altijd pijnlijk. Ik denk dat het vaginavocht zich binnenin nog goed moet verspreiden ofzo... dus ik vraag gewoon of ie heeeel zachtjes wil binnenkomen, dan heb ik geen last meer.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 09:43
Verwijderd
k heb t ook wel, maar t lijkt mij dat je dan nog gewoon n beetje moet uitrekken owso Mn viend zegt ook dat ik dn wat strakker ben enzow

Maar na die eerste stoot ist gauw over

k moet eerlijk zeggen dat ik ook wel n btje van die pijn geniet..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:42
rodina
rodina is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 18-08-2004 @ 08:14 :
Het is normaal hoor, de eerste 2 stoten zijn bij mij ook altijd pijnlijk. Ik denk dat het vaginavocht zich binnenin nog goed moet verspreiden ofzo... dus ik vraag gewoon of ie heeeel zachtjes wil binnenkomen, dan heb ik geen last meer.

Ja als ie naar binnenkomt doet het altijd wel een klein beetje zeer, niet ernstig maar je voelt het wel.

Maar als je echt het gevoel hebt dat het niet past, terwijl je wel geil bent, zou het best een infectie kunnen zijn.
Oud 18-08-2004, 14:22
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik hoop niet dat het een infectie is maar er zijn dus veel meer meiden die hier ook last van hebben dus ik ben tenminste niet de enigste!!
Oud 18-08-2004, 16:08
kevertje84
kevertje84 is offline
ik heb precies hetzelfde, WPWW. Het komt niet omdat ik niet nat genoeg ben, dat weet ik zeker, en ook niet omdat ik te gespannen ben. Heel vaak moet ik mn vriend zeggen dat het echt niet meer gaat, door de pijn. Ik baal er vreselijk van, maar gelukkig heeft mn vriend hier begrip voor.
Ik weet wel dat het helpt door eerst een vibo te gebruiken, heel voorzichtig. Dan wordt de opening geleidelijk wat groter en doet het minder pijn.
Oud 18-08-2004, 18:34
rodina
rodina is offline
He maar dames sex hoort leuk, pijnloos te zijn. Niet dat je vergaat als ie bij je naar binnenkomt, dat is niet normaal.

Tuurlijk voel je het wel als ie in je komt, maar het moet fijne pijn zijn zeg maar.
Oud 18-08-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 18-08-2004 @ 19:34 :
Tuurlijk voel je het wel als ie in je komt, maar het moet fijne pijn zijn zeg maar.
dat bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 08:09
LoeLoe
LoeLoe is offline
In het begin heel zachtjes en rustig bij je naar binnen laten komen.

Bij mij is dat ook zo dat de eerste 2, 3 stoten een beetje pijn doen (zeker als ik een tijdje geen sex meer heb gehad).

Gewoon vragen oftie een beetje rustig aan wil doen en dat je dan zelf aangeeft wanneer die 'pijn' wat minder wordt
Oud 19-08-2004, 12:16
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
M'n vriend weet dit ook wel en doet ook altijd wel voorzichtig in het begin en zo erg is het ook allemaal niet maar wel irritant. Maargoed, er is vast nix aan te doen.....

Regels voor berichten