Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 21:58
Some
Some is offline
Sinds kort heb ik een pijnlijk gevoel bij het plassen. Niet tijdens maar het laatste beetje plas zeg maar (nadruppelen om het zo maar te omschrijven) Verder zat er gister ook een heel klein beetje bloed bij maar verders niet meer gehad. Me plas is wel oranje/troebel. Wie weet wat dit is?? Verder heb ik ook last van me onderrug sinds ik dit heb. Iemand denkt dat het een blaasontsteking is of nier(nogwat)ontsteking. Dan krijg je last van je rug en pijn bij het plassen, volgens hem moet ik een penicilline-kuur krijgen en veel drinken en rusten. Ik bel morgen de dokter wel dan weet ik beter maar herkent iemand dit??

Kan het niet door sex komen? Want vorige week heb ik wel sex gehad zonder condoom met me vriendin (ze slikt de pil) Ik heb dit nu sinds 2 dagen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:06
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ga naar de dokter, seks heeft er waarschijnlijk niets mee te maken. Zou een niersteen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:08
WB_Oud
WB_Oud is offline
Herstel, het is blaasontsteking. Dat zegt mijn vader, uroloog. Morgen naar de huisarts!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 23:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
WB schreef op 12-08-2003 @ 22:08:
Herstel, het is blaasontsteking. Dat zegt mijn vader, uroloog. Morgen naar de huisarts!
morgen plasje naar de huisarts brengen, je hoeft niet perse voor dat onderzoek op het spreekuur ue komen!
Oud 12-08-2003, 23:13
poesiefox
poesiefox is offline
En niet laten versloffen, bij mannen verlopen blaasontstekingen vaak heftiger dan bij vrouwen. Op complicaties zit je vast niet te wachten.

Als je teveel pijn krijgt helpt een ordinair asperientje goed, en een warme kruik in je rug.
Oud 13-08-2003, 12:43
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 12-08-2003 @ 23:10:
Duh, moet je daar je vader de uroloog voor hebben? Troebele urine en pijn bij het plassen wijzen vrijwel altijd op blaasontsteking, hoewel het bij mannen veel minder vaak voorkomt dan bij vrouwen.
Dezelfde symptomen komen ook voor bij nierstenen, dus onzin is mijn eerste uitspraak zeker niet. Blaasontsteking op zulke jonge leeftijd bij mannen komt ook niet vaak voor, daarom dacht ik in eerste instantie aan nierstenen. Wie weet is het dat ook wel. Wie weet is het wel blaasontsteking. Wie weet is het iets anders.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 13-08-2003 @ 13:43:
Wie weet is het dat ook wel. Wie weet is het wel blaasontsteking. Wie weet is het iets anders.
Wie weet waar Willem Wever woont?

Ik dacht ook in eerste instantie aan blaasontsteking, maar goed, ik ben geen dokter (en geen uroloog ). Ik zou iig naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:44
Verwijderd
Oei, je nieren zijn bezig eraan te gaan. had je nu toch maar wat minder alcohol gedronken en drugs gebruikt

Het is inderdaad gewoon een blaasontsteking
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 16:31
ekki
ekki is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-08-2003 @ 15:44:
Het is inderdaad gewoon een blaasontsteking
kan zijn.

idd naar de dokter gaan, zeker omdat 't bij mannen zeer weinig voorkomt.
Oud 14-08-2003, 18:21
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-08-2003 @ 00:13:
En niet laten versloffen, bij mannen verlopen blaasontstekingen vaak heftiger dan bij vrouwen.
klopt... mijn vriend heeft al 2 penicillinekuren gehad en het is nog steeds niet over!
Oud 17-08-2003, 12:16
Verwijderd
Als het inderdaad een blaasontsteking is (die verdere discussie daarover laat ik aan jullie over ) komt het waarschijnlijk omdat je te weinig gedronken hebt. Dus pak een grote kan ranja/ijsthee of iets in die richting (doe maar koolzuurvrij) en drinken maar....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:41
Verwijderd
Ik heb deze vakantie (lees afgelopen drie weken) al 2x blaasontsteking gehad,en nu heb ik een enorm pijnlijk gevoel in mijn schaamstreek, weet niet goed of het mijn urinebuis of vagina is.. Heb enorm pijn bij het plassen, en moet constant..

Kan ik nu alweer blaasontsteking hebben?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:05
Verwijderd
Ik plas nu ook druppeltjes (lichtachtig) bloed, tenminste, ik denk dat het bloed is...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:42
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 17-08-2003 @ 13:41:
Ik heb deze vakantie (lees afgelopen drie weken) al 2x blaasontsteking gehad,en nu heb ik een enorm pijnlijk gevoel in mijn schaamstreek, weet niet goed of het mijn urinebuis of vagina is.. Heb enorm pijn bij het plassen, en moet constant..

Kan ik nu alweer blaasontsteking hebben?
ja tuurlijk kan dat. morgen naar de dokter en suuuuper veel drinken. ( thee als t ff kan )

Regels voor berichten