Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de programma's of de presentatie er om heen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik mis intelligente series, zeg maar die iets meer diepte hebben dan de standaard soaps/dramaseries die er nu op zijn. Prison Break vond ik heel tof, en CSI kan me ook nog wel boeien, maar voor de rest is het teveel hersenloos vermaak.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat hele systematische is ook niet altijd even leuk. Ik mis ook wel echte informatieve en niet populair-wetenschappelijke dingen. Er zijn wel programma's die informatief zijn, maar die presenteren dan weer van die opmerkelijke onderzoeksresultaten of leuke feitjes over robots ofzo. En vervolgens komt in het volgende programma precies hetzelfde weer langs, in een iets ander jasje. Jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij het Klokhuis is het nog serieus, de versies voor volwassenen zijn altijd zo afgestompt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso meer fatsoenlijke muziekprogramma's. Dat geneuzel van All Acces: 'Celebrity's Most Badass' oid hoeft niet zo van mij. Beetje inhoud mag ook wel. en @ coolz: ja natuurlijk moet tv entertainen, maar zoiets kan heel goed samen gaan. De laatste tijd is er teveel entertainment in de meest belachelijke en stompzinnige vormen. Als het maar beweegt en geluid maakt schijnt al vaak genoeg te zijn om het tot een tvhit te schoppen. Ik zou het leuk vinden als er ook nog iets behalve dat simpele was. Iets wat waarschijnlijk niet het merendeel van de nederlandse bevolking zal aanspreken, maar toch wel een groot deel ervan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |