Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2006, 21:41
marla
marla is offline
Ik weet niet of ik het hier kwijt moet. Maar er was toch een onderwerp met mystiek erbij? Ik wil iets kwijt over wat me is gebeurd, maar nu kan ik het niet meer vinden, of ben ik gek geworden??
Oud 21-07-2006, 21:47
Verwijderd
Dat forum is opgeheven.

Omdat mensen begrijpelijkerwijs alleen maar klierden. 'omg ik heb elfjes gezien'
Oud 21-07-2006, 21:51
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Leuke openingspost.
Oud 21-07-2006, 21:59
Love & Peace
Love & Peace is offline
Men vond dat Mystiek onderdeel van De Kantine moest worden, dus is er geen apart forum voor Mystiek meer. Maar je kunt je verhaal hier wel kwijt.
Oud 21-07-2006, 22:04
marla
marla is offline
ja... hmmm ik wacht nog wel ff... hehe tis niet echt iets wat ik aan iedereen zou gaan vertellen.
Oud 21-07-2006, 22:06
mepsteen
mepsteen is offline
sorry, maar dan kun je beter niet op een forum zitten (het is toch annoniem)
Oud 21-07-2006, 22:10
marla
marla is offline
ik bedoel, hier zullen ze vast denken dat ik gek ben, misschien op die andere zouden ze het iig wel serieus nemen.
Oud 21-07-2006, 22:15
Uice
Uice is offline
Ik vind het idee van het 'bovennatuurlijke' altijd wat onzinnig. Als 'bovennatuurlijke' dingen echt gebeuren, zal daar een perfecte natuurlijke verklaring voor zijn. Dat wij die niet kennen wil nog niet zeggen dat dingen opeens magisch of bovennatuurlijk zijn; dat is nogal een arrogante gedachte, dat datgene wat de mens niet kan verklaren bovennatuurlijk is.
Oud 21-07-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
marla schreef op 21-07-2006 @ 23:10 :
ik bedoel, hier zullen ze vast denken dat ik gek ben, misschien op die andere zouden ze het iig wel serieus nemen.
Waarom denk je nou dat dat forum is opgeheven?

Ik ben zelfs nog een keer geband vanwege mijn gedrag daar.
Oud 21-07-2006, 22:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
marla schreef op 21-07-2006 @ 22:41 :
Ik weet niet of ik het hier kwijt moet. Maar er was toch een onderwerp met mystiek erbij? Ik wil iets kwijt over wat me is gebeurd, maar nu kan ik het niet meer vinden, of ben ik gek geworden??
Gewoon bij Religie posten, hoewel ik die liever ook zie verdwijnen. Persoonlijk vind ik dat nog achtelijker dan Mystiek. Daar had je teminste nog leuke spookverhalen.
Oud 22-07-2006, 17:58
Verwijderd
Religie is inderdaad achterlijker dan Mystiek.

De fundi's op religie wilden mystiek niet ;x het was vast godslasterlijk ofzo.
Oud 22-07-2006, 18:00
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-07-2006 @ 23:15 :
Ik vind het idee van het 'bovennatuurlijke' altijd wat onzinnig. Als 'bovennatuurlijke' dingen echt gebeuren, zal daar een perfecte natuurlijke verklaring voor zijn. Dat wij die niet kennen wil nog niet zeggen dat dingen opeens magisch of bovennatuurlijk zijn; dat is nogal een arrogante gedachte, dat datgene wat de mens niet kan verklaren bovennatuurlijk is.
Ah, ik was bijna bang dat het niet meer zou gebeuren, na de afgelopen dagen. Maar ik ben het weer met je eens. <3
Oud 22-07-2006, 18:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Het is erg jammer, maar dat forum had geen bestaansrecht meer. Het werd helemaal kapot getrolled door vrijwel iedereen die smakelijk kan lachen om de zielenroerselen van zweefteverig gespuis.
Oud 22-07-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
marla schreef op 21-07-2006 @ 22:41 :
Vertel nou maar gewoon en we zullen je klacht over elfjes, spoken of geesten serieus in behandeling nemen.

*pakt popcorn er vast bij*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten