Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2006, 01:36
kous
kous is offline
ik zou willen vragen of er vele mensen zijn die heel woest worden en bij wijze van spreken een " boksbal " nodig hebben , om de woede weg te slaan omdat je een jongen / meisje waarop je smoorverliefd bent ( maar niet perse omgekeerd ) ziet omgaan met andere jongens / meisjes.

Is me al vaker overkomen en ik word er gewoon extreem woedend en aggresief van, ik zou de hele wereld kunnen vernietigen om zo maar te zeggen.

Wie kampt met dit probleem ? of is dit gewoon ene onderdeel van jaloezie.

Ik denk dus dat jaloezie gepaard gaat met woede en aggresiviteit
Oud 28-07-2006, 08:26
Dott
Dott is offline
ja ik ken het wel.. als hij net iets te enthousiast iemand een kus geeft, of net ff te lang met die mooie meid loopt te flirten...

agressief is niet het goeie woord, maar ik moet wel ff weglopen... ik wil dat gewoon niet zien... dan loop ik me op te vreten.. zo van ben ik niet geoeg ofzo!

Dit was allemaal bij mijn ex, maar ik weet hoe je je voelt
Oud 28-07-2006, 09:08
Qamra
Qamra is offline
Zolang je maar op een échte boksbal mept he
Oud 28-07-2006, 13:43
Roos
Roos is offline
Damn... get some counselin'
Oud 28-07-2006, 13:47
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-07-2006 @ 14:43 :
Damn... get some counselin'
Als het haar oplucht om op een boksbal te timmeren heeft ze toch juist geen counseling nodig.
Als ze het allemaal inhield en opkropte, dat zou veel slechter zijn
Oud 28-07-2006, 13:55
Roos
Roos is offline
Het feit dat hij/zij zo woedend wordt, zegt mij al genoeg.
Oud 28-07-2006, 14:53
Shredder
Shredder is offline
Als je verliefd bent op een jongen/meisje en diegene misschien niet op jou of het niet laat merken, maar ondertussen wel met andere jongens/meisjes omgaat is het normaal dat je een jaloers gevoel krijgt, omdat je graag wilt dat jij degene bent met wie die persoon omgaat/flirt.
Wat Kous beschrijft is compleet normaal, iedereen ervaart het in een dergelijke situatie, de een echter wel heftiger als de ander (hieraan kun je meteen merken of je in een relatie later ook jaloers zult zijn of niet).

Het is inderdaad niet leuk en als het kansloos is probeer er zo snel mogelijk overheen te komen, dan gaan die woede gevoelens ook snel weer weg.
Wil je er wel gewoon voor gaan en denk je dat het wat kan worden, ga er gewoon voor en laat hem/haar duidelijk merken dat je hem/haar leuk vindt, je zult vanzelf aan de reactie wel merken of het wat wordt.
Oud 28-07-2006, 15:05
Verwijderd
Jaloezie, niet jaloersheid.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 15:10
Christoff
Christoff is offline
Ja ik ken dat gevoel,
alleen om aggressieve uitbarstingen te voorkomen pak ik dan meestal mijn mp3-speler en zet ik even goeie punk op, volumeknopje op 30 en dan gaat het zo over
Oud 28-07-2006, 15:44
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-07-2006 @ 16:05 :
Jaloezie, niet jaloersheid.
Ik zie nergens jaloersheid staan
Oud 28-07-2006, 16:10
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Shredder schreef op 28-07-2006 @ 16:44 :
Ik zie nergens jaloersheid staan
zie titel
Oud 28-07-2006, 17:24
Shredder
Shredder is offline
Ohwja, sorry
Oud 29-07-2006, 09:37
*carmen*
*carmen* is offline
Begrijp geheel wat je bedoelt!
Mijn vriend is er nogal goed in om in onze vriendengroep de andere meiden te omhelzen, hele gesprekken mee te voeren en mij dan maar een beetje te laten staan... Ik erger me dood, ben daarna dan ook echt woest. (helemaal omdat een van die meisjes een ex van 'm is en een ander graag een relatie met hem zou willen )
Dus vervolgens fietsen wij naar huis, ik ben chagerijnig, hij vraagt wat er is, hij begrijpt niet wat ik bedoel, ik probeer het nog een keer, hij begrijpt echt niet wat ik bedoel.. hij druipt af naar huis, ik kruip mijn bed in, nadat ik op z'n minst 6 dingen door de kamer heb gesmeten... en jah, dan maar in slaap vallen en de volgende ochtend wakker worden van een lief smsje... en dan vraag ik me af: stelde ik me nu ontzettend aan gister.. ?

Ben dus eigenlijk zeker jaloers en volgens meerdere sta ik ook best in m'n recht hoor, dus die woede komt wel ergens vandaan. Moet alleen proberen om binnenkort het niet daadwerkelijk om hem los te laten.. dan gaat het namelijk mis
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 11:37
Shredder
Shredder is offline
Misschien is het juist wel goed om het een keer op hem los te laten. Dan begrijpt ie misschien wat hij aanricht met zijn gedrag tegenover andere meisjes, het is toch niet zo moeilijk om te begrijpen dat jij het niet leuk vindt als hij zo doet tegenover andere meisjes (een ex en een meisje dat wat met hem wil nog wel).
Oud 29-07-2006, 16:33
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
*carmen* schreef op 29-07-2006 @ 10:37 :
stelde ik me nu ontzettend aan gister.. ?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 16:53
Estar
Estar is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 29-07-2006 @ 17:33 :
Ja.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:36
*carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-07-2006 @ 17:53 :
Mee eens.
vrijgezel of vrije relatie?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
*carmen* schreef op 29-07-2006 @ 18:36 :
vrijgezel of vrije relatie?
er is ook nog een andere mogelijkheid, namelijk dat je een relatie hebt en gewoon niet ziekelijk jaloers bent. wat een onzin dat iemand die het niet met jou eens is per se óf vrijgezel is óf een vrije relatie heeft, alsof zij niet beter weet.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 17:53
Estar
Estar is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-07-2006 @ 18:43 :
er is ook nog een andere mogelijkheid, namelijk dat je een relatie hebt en gewoon niet ziekelijk jaloers bent. wat een onzin dat iemand die het niet met jou eens is per se óf vrijgezel is óf een vrije relatie heeft, alsof zij niet beter weet.
Jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 18:16
Shredder
Shredder is offline
Het gaat er niet echt om of zij zich aansteld of niet, het punt lijkt me eerder dat zij iets niet fijn vind en hij er niets aan doet om de situatie voor haar te veranderen.
In een relatie moet je dingen voor elkaar overhebben en bereid zijn dingen op te offeren voor de anders, voor mij lijkt, en is, het niet meer normaal dat als je partner ergens mee zit of iets niet fijn vindt je daar iets aan doet en niet vrolijk door gaat met hetgeen waar je partner je aan ergert.

Jaloezie is nu eenmaal ook een onderdeel van liefde en de een is het meer dan de ander. Maar dat wil niet zeggen dat als de een jaloers is dat de ander daar geen rekening mee hoeft te houden. Het lijkt me toch niet echt een grote opoffering om niet meer te knuffelen met andere meisjes of wel?
Oud 29-07-2006, 18:45
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 29-07-2006 @ 19:16 :
Het lijkt me toch niet echt een grote opoffering om niet meer te knuffelen met andere meisjes of wel?
Euh jawel.

Hij weet van te voren waar hij aan begint bij mij en moet het vooral niet gaan proberen te eisen dat ik ermee stop omdat hij toevallig jaloers is, maak het effe Dat gaat mij een beetje te ver.

Als ik het van te voren niet zou doen, allah dan maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 23:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik denk dat dit zeker te maken heeft met jaloezie. Ik ben zelf verre van jaloers, en kook alleen wanneer hij dingen achter mijn rug om doet of ergens over liegt. Ik krijg er verdomd weinig van wanneer hij een meisje omarmd of haar een kus op de wang geeft. Ik herken jouw agressie, woede of hevige jaloezie bij 'simpele dingen' (zoals; hij/zij praat in jouw ogen nét iets te lang met die ander) dus totaal niet, al is het wel iets wat ik me voor kan stellen. Vind mezelf niet voor niets weleens té koud op dit gebied, hoewel ik niet het idee heb dat ik er iets aan mis.
Oud 29-07-2006, 23:36
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-07-2006 @ 19:45 :
Euh jawel.

Hij weet van te voren waar hij aan begint bij mij en moet het vooral niet gaan proberen te eisen dat ik ermee stop omdat hij toevallig jaloers is, maak het effe Dat gaat mij een beetje te ver.

Als ik het van te voren niet zou doen, allah dan maakt het niet uit.
Dus als jouw vriend een snor/baard zou hebben als jij er wat mee krijgt, vind je het volkomen normaal dat hij je dumpt als je aan hem vraagt of ie die snor/baard eraf wil scheren?

Kom op zeg, je moet wat voor elkaar over hebben in een relatie anders kun je er net zo goed meteen mee kappen. Het is van beide kanten geven en nemen en niet als de ander verwacht dat je iets geeft er meteen mee stoppen.
Oud 30-07-2006, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Christoff schreef op 28-07-2006 @ 16:10 :
Ja ik ken dat gevoel,
alleen om aggressieve uitbarstingen te voorkomen pak ik dan meestal mijn mp3-speler en zet ik even goeie punk op, volumeknopje op 30 en dan gaat het zo over
En over 20 jaar ben je doof
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 30-07-2006 @ 00:36 :
Dus als jouw vriend een snor/baard zou hebben als jij er wat mee krijgt, vind je het volkomen normaal dat hij je dumpt als je aan hem vraagt of ie die snor/baard eraf wil scheren?

Kom op zeg, je moet wat voor elkaar over hebben in een relatie anders kun je er net zo goed meteen mee kappen. Het is van beide kanten geven en nemen en niet als de ander verwacht dat je iets geeft er meteen mee stoppen.
Maar als iemand 'hele gesprekken voeren' op moet geven, gaat er toch iets ernstig mis. Mijn vriendje is ook zo aanrakerig met zijn vriendengroep, en hoewel ik dat niet helemaal begrijp (ik heb dat zelf helemáál niet) en me er soms wel eens aan erger, is het wel gewoon iets van hem. En zo lang er een duidelijk verschil zit tussen een vriendschappelijke knuffel met een vriendin van hem, en een liefdevolle/verliefde knuffel met mij, heb ik er geen problemen mee. En natuurlijk ga ik niet verwachten dat hij niet meer met andere meisjes praat om mij
Nou moet ik zeggen dat ik wel een periode heb gehad waarin ik wél zo jaloers was, maar dat had meer te maken met dat ik me zelf op dat moment helemaal niet goed voelde. Sinds we weer overnieuw zijn begonnen, is het gelukkig helemaal weg.

't Wordt wat anders als hij je inderdaad maar de hele avond er een beetje bij laat staan zonder je ook maar enige aandacht te geven, maar zo erg komt het bij Carmen niet over...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2006, 12:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 30-07-2006 @ 00:36 :

Dat is appels met peren vergelijken.

Ik ben knuffelig van aard.Mijn vriend weet dat van te voren en moet dan niet gaan verlangen van mij dat ik dingen voor hem ga laten, ik vind genoeg dingen redelijk maar als ik met een vriend altijd knuffel bij begroeting en bij weggaan vind ik niet dat hij van me kan verlangen dat ik daarmee stop. Dat heeft in mijn ogen ook te maken met vertrouwen.

Als hij me niet vertrouwd en hij wil me veranderen, dan kunnen we er inderdaad meteen mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 12:42
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2006 @ 12:05 :
Maar als iemand 'hele gesprekken voeren' op moet geven, gaat er toch iets ernstig mis. Mijn vriendje is ook zo aanrakerig met zijn vriendengroep, en hoewel ik dat niet helemaal begrijp (ik heb dat zelf helemáál niet) en me er soms wel eens aan erger, is het wel gewoon iets van hem.
Ik zeg ook niet dat hij dan moet stoppen contact te hebben met die meisjes en niet meer tegen ze mag praten. Maar als zij het niet fijn vindt dat hij met de knuffelt kan ik dat goed begrijpen, helemaal als de een een ex van hem is en de ander verlieft op hem is.

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als mijn vriendin zou knuffelen met goede vrienden/vriendinnen van haar, ze kent een aantal jongens al redelijk lang en is daar goed bevriend mee. Als ze hun ziet knuffelen ze ook wel eens, daar heb ik ook geen problemen mee, maar dan praten we ook over een goede vriendschap niet over een eventuele relatie.

In het geval van Carmen staat haar vriend te knuffelen met een ex en iemand die verlieft op hem is en ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin met een ex van haar staat te knuffelen of met een jongen die verlieft op haar is. (Zeker bij een jongen die verlieft op haar is, een knuffel geven kan bij een verlieft persoon al veel extra gevoel los maken).

Naar mijn mening heeft Carmen volledig gelijk als ze aan haar vriend vraagt of hij niet meer met hun wil knuffelen. Helemaal geen contact meer is natuurlijk wel erg overtrokken, maar de knuffel weg laten is toch geen probleem?
Oud 31-07-2006, 18:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 30-07-2006 @ 13:42 :
maar de knuffel weg laten is toch geen probleem?
Waarom iets wat geen betekenis heeft een betekenis gaan geven?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:11
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Estar schreef op 31-07-2006 @ 19:56 :
Waarom iets wat geen betekenis heeft een betekenis gaan geven?
Voor jou hoeft het geen betekenis te hebben, maar als je vriend(in) het toch niet fijn vindt. Wat maakt het dan uit als je het niet meer doet?
Oud 31-07-2006, 22:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 31-07-2006 @ 23:11 :
Voor jou hoeft het geen betekenis te hebben, maar als je vriend(in) het toch niet fijn vindt. Wat maakt het dan uit als je het niet meer doet?
Als het voor mij geen betekenis heeft waarom moet hij het er dan wel een betekenis van maken?Hij kan ook gewoon accepteren dat het een gewoonte is en niks voorsteld.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:40
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik heb zoiets van:

Pech gehad, volgende..

Tobben heeft geen zin,. Live goes on
Oud 31-07-2006, 23:03
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Estar schreef op 31-07-2006 @ 23:19 :
Als het voor mij geen betekenis heeft waarom moet hij het er dan wel een betekenis van maken?Hij kan ook gewoon accepteren dat het een gewoonte is en niks voorsteld.
Zou ie kunnen doen ja, maar je zou het zelf ook gewoon niet meer kunnen doen en accepteren dat hij het liever niet wil.
Oud 01-08-2006, 07:03
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 01-08-2006 @ 00:03 :
Zou ie kunnen doen ja, maar je zou het zelf ook gewoon niet meer kunnen doen en accepteren dat hij het liever niet wil.
Hij moet zich gewoon niet aanstellen. Jaloers zijn moet ie maar ergens anders doen als ik ergens niet tegen kan is het aanstellerig gedoe door jaloezie.Moet ie me maar vertrouwen en anders kan ie oprotten, erg simpel.

Daarbij, al zou ik het laten, wat is dan het volgende dat ik zou moeten laten omdat meneer jaloers is?Als hij al jaloers wordt om iets wat totaal niks voorsteld

Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 07:07.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 30-07-2006 @ 13:42 :
Als ze hun ziet knuffelen ze ook wel eens, daar heb ik ook geen problemen mee, maar dan praten we ook over een goede vriendschap niet over een eventuele relatie.

In het geval van Carmen staat haar vriend te knuffelen met een ex en iemand die verlieft op hem is
In dit voorbeeld praten we toch ook niet over een eventuele relatie? Een ex is een ex, dat is juist duidelijk géén relatie, en een meisje dat verliefd op hem is is óók geen eventuele relatie zo lang hij niet verliefd op háár is.
En komop zeg, 'hij voert hele gesprekken met meisjes!'. Er van uitgaand dat er niet zoiets bestaat als 'halve gesprekken' die dan wél mogen, betekent dit dat ze wil dat haar vriend geen gesprekken voert met meisjes. En 'mij maar een beetje te laten staan', je kunt toch zelf ook met andere mensen gaan praten?

En hoe je je gezichtshaar draagt is natuurlijk totaal geen vergelijking met hoe je met je vrienden omgaat.

Ik vind wat kous beschrijft ook overdreven. Natuurlijk is een verliefdheid die niet wederzijds is kut, en is het nog extra vervelend als je diegene ziet met iemand anders, maar om nou 'witheet van woede' te worden...?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:26
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-08-2006 @ 08:46 :
In dit voorbeeld praten we toch ook niet over een eventuele relatie? Een ex is een ex, dat is juist duidelijk géén relatie, en een meisje dat verliefd op hem is is óók geen eventuele relatie zo lang hij niet verliefd op háár is.
En komop zeg, 'hij voert hele gesprekken met meisjes!'. Er van uitgaand dat er niet zoiets bestaat als 'halve gesprekken' die dan wél mogen, betekent dit dat ze wil dat haar vriend geen gesprekken voert met meisjes. En 'mij maar een beetje te laten staan', je kunt toch zelf ook met andere mensen gaan praten?
En omdat hij dan geen knuffel meer zou geven is een 'heel gesprek' geen optie meer?
Nee, maar dat meisje is wel verliefd op hem, en wat voor die jongen een gewone knuffel is als begroeting, daar kan zij meer achter gaan zoeken en fanatieker achter die jongen aangaan.
En die ex, je weet al dat hij haar aantrekkelijk en leuk vindt, anders is het zijn ex natuurlijk niet.

Maar het gaat me hier eigenlijk niet om het punt of dat hun knuffelen, maar of dat je wat over hebt voor je vriend(in). En een knuffel laten is toch geen probleem als je vriend(in) daar écht mee zit.
Oud 01-08-2006, 09:27
Verwijderd
nee, je weet al dat hij haar niet meer aantrekkelijk en leuk vindt. Anders zou ze zijn ex niet zijn geworden. En wat boeit het of een meisje fanatiek achter 'm aan gaat, zo lang de jongen in kwestie te vertrouwen is?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 09:35
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-08-2006 @ 10:27 :
nee, je weet al dat hij haar niet meer aantrekkelijk en leuk vindt. Anders zou ze zijn ex niet zijn geworden. En wat boeit het of een meisje fanatiek achter 'm aan gaat, zo lang de jongen in kwestie te vertrouwen is?
Heb jij het wel eens uitgemaakt omdat je je vriend bij nader inzien toch een lelijkerd vond?

Waarschijnlijk is het gewoon uitgegaan omdat een van de twee er geen zin meer in had, of omdat ze gewoon niet bij elkaar hoorden. In zo'n geval kan hij haar nog steeds aantrekkelijk een leuk vinden.

ALS hij te vertrouwen is ja.
Het zou idd geen punt hoeven zijn, maar het is als vriendin toch ook niet leuk als je vriend smsjes of mails ontvangt met allerlei verliefde teksten van een ander meisje?
Oud 01-08-2006, 10:00
Tintia*
Tintia* is offline
Meisjes maak je niet zo druk.
Als je vriend echt van je houd zou die dus nooit vreemdgaan.
doet hij het wel , dan zoek je een jongen die je nooit zal kwetsen, je kan een jongen niet dwingen om zich minder naar meisjes toe te gaan dragen. Ze zijn zelf volwassen genoeg om in te zien of ze te ver gaan of niet, zo niet, zeg het hun!
je moet er ook niet boos om worden maar gewoon vertrouwen ik bedoel hij is van jou toch? waar maak jij je nog druk om je hebt em al!!! Dus niet boos worden, of jaloers.. weg er mee!
Oud 01-08-2006, 11:10
Estar
Estar is offline
Citaat:
Shredder schreef op 01-08-2006 @ 10:35 :
Heb jij het wel eens uitgemaakt omdat je je vriend bij nader inzien toch een lelijkerd vond?

Als hij leuk genoeg was geweest was het geen ex he Ik vind mijn exen nu ook geen van allen intressant of aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 11:49
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-08-2006 @ 12:10 :
Als hij leuk genoeg was geweest was het geen ex he Ik vind mijn exen nu ook geen van allen intressant of aantrekkelijk
Eigenlijk is dat gek!
Je hebt er wel een relatie mee gehad, er moest iets zijn dat je er wel aangetrokken heb gevoeld, en nu is dat ineens weg
Oud 01-08-2006, 12:00
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 01-08-2006 @ 12:49 :
Eigenlijk is dat gek!
Je hebt er wel een relatie mee gehad, er moest iets zijn dat je er wel aangetrokken heb gevoeld, en nu is dat ineens weg
Hier is het gezegde "Liefde maakt blind" van toepassing he
Oud 01-08-2006, 12:27
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Shredder schreef op 01-08-2006 @ 13:00 :
Hier is het gezegde "Liefde maakt blind" van toepassing he
ja dat is zo
Oud 02-08-2006, 08:49
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dan ga ik juist tegen haar schelden...
Oud 02-08-2006, 10:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Tintia* schreef op 01-08-2006 @ 11:00 :
[...]
Als je vriend echt van je houd zou die dus nooit vreemdgaan.
doet hij het wel , dan zoek je een jongen die je nooit zal kwetsen [...]
Dus... We trouwen massaal met speelgoed-poppen?
Oud 02-08-2006, 10:51
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 02-08-2006 @ 11:50 :
Dus... We trouwen massaal met speelgoed-poppen?
Kinkay.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 12:08
Amma
Amma is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-08-2006 @ 10:27 :
En toch blijft het iemand waar hij iets mee gehad heeft. En dan heeft het niet zoveel met vertrouwen te maken, je weet immers wel dat je vriend er niks mee zal doen. Maar voor je gevoel kan het dan nog wel kut zijn.
En ook in het geval van het meisje wat achter hem aan zit. Ookal zal hij er echt niks mee doen, het is gewoon niet leuk om te zien of te weten dat hij dat kind dan een knuffel geeft. Het is dan gewoon niet handig om onnodig dingen los te maken. Ik vind dus dat die vriend daar best rekening mee kan houden door het gewoon wat oppervlakkig te houden.
Natuurlijk zijn goede vriendschappen iets anders, dat zou geen probleem moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 12:20
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Amma schreef op 02-08-2006 @ 13:08 :
En toch blijft het iemand waar hij iets mee gehad heeft. En dan heeft het niet zoveel met vertrouwen te maken, je weet immers wel dat je vriend er niks mee zal doen. Maar voor je gevoel kan het dan nog wel kut zijn.
En ook in het geval van het meisje wat achter hem aan zit. Ookal zal hij er echt niks mee doen, het is gewoon niet leuk om te zien of te weten dat hij dat kind dan een knuffel geeft. Het is dan gewoon niet handig om onnodig dingen los te maken. Ik vind dus dat die vriend daar best rekening mee kan houden door het gewoon wat oppervlakkig te houden.
Natuurlijk zijn goede vriendschappen iets anders, dat zou geen probleem moeten zijn.
Precies, dat probeerde ik dus ook al te zeggen
Reageren

Regels voor berichten