Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze het allemaal inhield en opkropte, dat zou veel slechter zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij weet van te voren waar hij aan begint bij mij en moet het vooral niet gaan proberen te eisen dat ik ermee stop omdat hij toevallig jaloers is, maak het effe ![]() Als ik het van te voren niet zou doen, allah dan maakt het niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom op zeg, je moet wat voor elkaar over hebben in een relatie anders kun je er net zo goed meteen mee kappen. Het is van beide kanten geven en nemen en niet als de ander verwacht dat je iets geeft er meteen mee stoppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou moet ik zeggen dat ik wel een periode heb gehad waarin ik wél zo jaloers was, maar dat had meer te maken met dat ik me zelf op dat moment helemaal niet goed voelde. Sinds we weer overnieuw zijn begonnen, is het gelukkig helemaal weg. 't Wordt wat anders als hij je inderdaad maar de hele avond er een beetje bij laat staan zonder je ook maar enige aandacht te geven, maar zo erg komt het bij Carmen niet over... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben knuffelig van aard.Mijn vriend weet dat van te voren en moet dan niet gaan verlangen van mij dat ik dingen voor hem ga laten, ik vind genoeg dingen redelijk maar als ik met een vriend altijd knuffel bij begroeting en bij weggaan vind ik niet dat hij van me kan verlangen dat ik daarmee stop. Dat heeft in mijn ogen ook te maken met vertrouwen. Als hij me niet vertrouwd en hij wil me veranderen, dan kunnen we er inderdaad meteen mee stoppen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als mijn vriendin zou knuffelen met goede vrienden/vriendinnen van haar, ze kent een aantal jongens al redelijk lang en is daar goed bevriend mee. Als ze hun ziet knuffelen ze ook wel eens, daar heb ik ook geen problemen mee, maar dan praten we ook over een goede vriendschap niet over een eventuele relatie. In het geval van Carmen staat haar vriend te knuffelen met een ex en iemand die verlieft op hem is en ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin met een ex van haar staat te knuffelen of met een jongen die verlieft op haar is. (Zeker bij een jongen die verlieft op haar is, een knuffel geven kan bij een verlieft persoon al veel extra gevoel los maken). Naar mijn mening heeft Carmen volledig gelijk als ze aan haar vriend vraagt of hij niet meer met hun wil knuffelen. Helemaal geen contact meer is natuurlijk wel erg overtrokken, maar de knuffel weg laten is toch geen probleem? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarbij, al zou ik het laten, wat is dan het volgende dat ik zou moeten laten omdat meneer jaloers is?Als hij al jaloers wordt om iets wat totaal niks voorsteld ![]() Laatst gewijzigd op 01-08-2006 om 07:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En komop zeg, 'hij voert hele gesprekken met meisjes!'. Er van uitgaand dat er niet zoiets bestaat als 'halve gesprekken' die dan wél mogen, betekent dit dat ze wil dat haar vriend geen gesprekken voert met meisjes. En 'mij maar een beetje te laten staan', je kunt toch zelf ook met andere mensen gaan praten? En hoe je je gezichtshaar draagt is natuurlijk totaal geen vergelijking met hoe je met je vrienden omgaat. Ik vind wat kous beschrijft ook overdreven. Natuurlijk is een verliefdheid die niet wederzijds is kut, en is het nog extra vervelend als je diegene ziet met iemand anders, maar om nou 'witheet van woede' te worden...? |
![]() |
||
Citaat:
Nee, maar dat meisje is wel verliefd op hem, en wat voor die jongen een gewone knuffel is als begroeting, daar kan zij meer achter gaan zoeken en fanatieker achter die jongen aangaan. En die ex, je weet al dat hij haar aantrekkelijk en leuk vindt, anders is het zijn ex natuurlijk niet. Maar het gaat me hier eigenlijk niet om het punt of dat hun knuffelen, maar of dat je wat over hebt voor je vriend(in). En een knuffel laten is toch geen probleem als je vriend(in) daar écht mee zit.
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk is het gewoon uitgegaan omdat een van de twee er geen zin meer in had, of omdat ze gewoon niet bij elkaar hoorden. In zo'n geval kan hij haar nog steeds aantrekkelijk een leuk vinden. ALS hij te vertrouwen is ja. ![]() Het zou idd geen punt hoeven zijn, maar het is als vriendin toch ook niet leuk als je vriend smsjes of mails ontvangt met allerlei verliefde teksten van een ander meisje?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt er wel een relatie mee gehad, er moest iets zijn dat je er wel aangetrokken heb gevoeld, en nu is dat ineens weg
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ook in het geval van het meisje wat achter hem aan zit. Ookal zal hij er echt niks mee doen, het is gewoon niet leuk om te zien of te weten dat hij dat kind dan een knuffel geeft. Het is dan gewoon niet handig om onnodig dingen los te maken. Ik vind dus dat die vriend daar best rekening mee kan houden door het gewoon wat oppervlakkig te houden. Natuurlijk zijn goede vriendschappen iets anders, dat zou geen probleem moeten zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Letterbak Sandbak | 9 | 09-04-2011 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Kettingreactie II xineof | 500 | 09-12-2009 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Einde van de relatie? Perseďs | 14 | 30-09-2007 19:07 | |
Liefde & Relatie |
je kinderen slaan is slecht??? G.T.C. | 67 | 11-06-2003 15:34 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |