Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 15:58
bloempieke
bloempieke is offline
afgelopen nacht sliep ik samen met men vriend.

plotseling hoorde ik een zachte kreun en een meisjes naam.
dan werd het wakker omdat ik me omdraaide...

gewoon een droom
of moet ik er meer bij denken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 16:05
Estar
Estar is offline
Daar moet je niks van denken, het had ook de naam van je buurman kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 16:05
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Nou ik denk niet dat je je daar druk om hoeft te maken, mijn vriend en ik kramen allebei heel wat uit in onze slaap en dat gaat dan ech totaal nergens over en heeft ook geen betekenis.

Bij mijn ex heb ik een keer in mijn slaap een heel gesprek met hem gehad over een jongen met een rose t-shirt in de bus die ik zo leuk vond. Ik gaf gewoon antwoord op zijn vragen, tot ik op een gegeven moment wakker werd en er niets meer van snapte. en nee, die jongen in rose t-shirt bestaat echt niet...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 16:06
Verwijderd
Vast gewoon een droom. De naam zal wel zijn van een of ander meisje dat-ie kent en mensen die in hun slaap praten doen dat meestal kreunend omdat ze niet goed articuleren en hun ademweg niet goed vrij is. Maar je kunt natuurlijk ook aan je vriend vragen of hij een meisje kent dat zo heet, kijken hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 16:12
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Estar schreef op 05-10-2006 @ 17:05 :
Daar moet je niks van denken, het had ook de naam van je buurman kunnen zijn.

Dit ja..of een merk wasmiddel etc.
__________________
This is all I need to feel alive <3
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 17:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Praten in je slaap is beter dan seks hebben in je slaap

Ik zou je er niet druk om maken, maar je zou hem er wel naar kunnen vragen Mijn vriend en ik vertellen ook altijd onze dromen aan elkaar
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:04
Verwijderd
Ik roep altijd om mijn broer, moet ik me nu zorgen gaan maken ?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend praat ook best vaak in zijn slaap. Soms kan ik echt hele gesprekken met hem voeren. Best grappig. Laatst had hij het ook over iemand, de volgende ochtend nog ff gecheckt, maar hij bleek niet eens iemand met die naam te kennen.

Ik maak me er verder ook niet druk over, alleen soms is het dus wel lastig omdat ik dan niet weet of hij nu wakker is, of dat ie nu slaapt .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:02
deoxyribose
deoxyribose is offline
Wahaha, mijn ex kraamde ook allemaal onzin uit in z'n slaap best grappig om aan te horen, maar soms ook storend.

Dit heeft dus werkelijk niets te betekenen, denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:39
Verwijderd
Hm, ik schijn ook erg leuk te praten als ik slaap, maar wat ik zeg slaat allemaal nergens op. Vraag het eens aan je vriend.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niets achter zoeken. Mijn vriend (en ook ik) zeggen soms ook de meest rare dingen; "Ben je nog naar hockey geweest?" vroeg hij 3 weken geleden nog "Dat zou ik echt stom vinden!". Terwijl ik uberhaupt nog nooit gehockeyd heb, enzovoorts. Come on, iemand zegt het 'gewoon' in zijn slaap, dat is niets bijzonders hoor.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:42
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik doe dat ook echt vaak, hele gesprekken hebben we dan die nergens over gaan. Eerst werd ik boos op hem omdat hij het baby giraffe niet zag en ik wel...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:10
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik heb een keer tegen m'n vriendje in m'n slaap gezegd dat ik m'n slipjes met een ander wasmiddel wilde gaan wassen
Hij pest me er nu nog steeds mee
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hahah nou als dat alles is.
Mijn vriend verteld mij écht alles. Hi-la-risch gewoon

Lig je in bed;
'gezellig he?'
"huw?"
'Wat heb je een mooie jurk aan zeg'
"uh, ja dank je... "
'zullen we dansen?'
"oke..."

haha en dan beweegt hij ook zo'n beetje en dat moet dan dansen zijn, tis echt lachen met mijn vriend in bed

Maar goed je kan dus over alles dromen en als je een prater bent... tja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:04
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Li schreef op 06-10-2006 @ 10:10 :
Ik heb een keer tegen m'n vriendje in m'n slaap gezegd dat ik m'n slipjes met een ander wasmiddel wilde gaan wassen
Hij pest me er nu nog steeds mee
hahahah geweldig

Ik zelf huil soms in mn slaap maar het klinkt dan meer als n hyperventilerend konijn...
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:12
moon
Avatar van moon
moon is offline
haha, ik ben meestal nog veel onvriendelijker in bed. Ik heb 'm een keer een knietje gegeven, een keer geslagen en ik heb een keer geprobeerd zijn haar eruit te trekken! Die keer dat ik zijn haar eruit probeerde te trekken werd ik met hartkloppingen wakker toen ik merkte waar ik mee bezig was...en hij sliep gewoon door! Nee ik ben niet zo lief
Mijn vriend praat ook, kraamt echt onzin uit!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:47
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik riep om mijn moeder en zei dat ik niet naar school wilde die dag Terwijl ik allang studeer en 2 jaar niet meer thuis woon
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 06-10-2006 @ 17:12 :
haha, ik ben meestal nog veel onvriendelijker in bed. Ik heb 'm een keer een knietje gegeven, een keer geslagen en ik heb een keer geprobeerd zijn haar eruit te trekken! Die keer dat ik zijn haar eruit probeerde te trekken werd ik met hartkloppingen wakker toen ik merkte waar ik mee bezig was...en hij sliep gewoon door! Nee ik ben niet zo lief
Mijn vriend praat ook, kraamt echt onzin uit!
Schijnbaar ben ik een keer gewoon rechtop gaan zitten, hij werd wakker, vroeg of er iets was en ik heb hem met de vlakke hand in z'n gezicht geslagen Wist er echt niets meer van
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2006, 01:29
Verwijderd
Jeej.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 01:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Die van mij praatte ook heel vaag en een keer hoorde ik de naam Sanne
3 dagen later was het uit en was hij vreemdgegaan met sanne
Dus wie weet wat die va jou allemaal uitspookt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 08:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb een keer gezegd:
"wat heeft Ajax nou met voetbal te maken?"

wahahaha
Ik denk dat ik bedoelde de persoon Ajax en waarom er een voetbalclub naar hem genoemd is, maar ja... dat blijft gissen En inderdaad... dat moet ik nog steeds vaak horen

dit wordt trouwens meer een kantine-topic
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 10:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Haha, mijn ex praatte ook wel eens in zijn slaap. Ik was dan wakker, en dacht dat hij dat ook was, en ging dan tegen hem praten, en hij praatte gewoon terug (al was niet ieder antwoord even logisch). De ochtend erna kon hij zich er niks meer van herinneren.

Mijn zus deed het ook altijd. Dan snurkte ze, en ging ik naar beneden (ik sliep op zolder) om haar te vertellen dat ze zich om moest draaien. Het antwoord was dan steevast "ik was wakker, dus ik kan helemaal niet gesnurkt hebben". En toch kon ze het zich de dag erna niet herinneren
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 10:21
Verwijderd
Weet je zeker dat er niet nog een meisje in bed lag?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:07
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ik praat ook in mijn slaap, gelukkig dat mijn vriend doorslaapt. Toen ik bij een vriendin bleef slapen, schijn ik heel hard gegild te hebben geen flauw idee wat ik droomde toen...

Ow.. ik heb mijn vriend ook per ongeluk een keer een bloedneus gemept in mijn slaap (met mn elleboog)...
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:54
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hihi, leuk om dit te lezen allemaal

Ik ben 1 keer in mijn slaap kwaad geworden op mijn vriend, toen dacht ie eerst dat ik wakker was en het meende, maar daarna had ie gelukkig door dat het onzin was wat ik zei .

En 1 keer ben ik gaan gillen en gaan trappelen met mijn benen haha, mijn vriend helemaal bezorgd, bleek dat ik gewoon sliep. Maar ik droomde over spinnen .

En ik gebruik ook vaak namen in mijn slaap die ik totaal niet ken, want mijn moeder vroeg ook vaker wel eens van 'wie is *naam*?'

Vraag anders eens aan hem of hij een kennis heeft met die naam? Dan weet je genoeg.. En je kunt hem ook altijd zeggen wat je gehoord hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2006, 14:47
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik zou me maar niet druk maken, op je onderbewuste heb je geen invloed. Mijn vriend nam me een x met een video op toen ik in mn slaap lag te praten over "het nulzesnummer van die jongen" blabla. Daar herinnerde ik me dus ook echt niets van.
Evenzo ligt mijn vriend elke nacht in zn slaap te brallen en te kreunen en te steunen, waar ik wel behoorlijk gestoord van word maar waar niets achter zit. Gisternacht had ie het over de koningin...dus ik bedoel maar wie wil er nou met de koningin...
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:52
MB
Avatar van MB
MB is offline
Blijkbaar wurg ik haar een aantal keren in mijn slaap
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:38
CoolJessy
CoolJessy is offline
Mijn vriend is echt lievig als ie slaapt... Hij brabbelt altijd maar wat onverstaanbaars en dan vraag ik "wat" brabbelt ie het nog een keer maar nog steeds onverstaanbaar... "Je slaapt" "Hmmm".

Maar soms is het wel te verstaan, wel grappig om dat uit te vinden wat ie droomt.

Zoals bijvoorbeeld een tijdje geleden. We waren in Eurodisney en we hadden die avond daar bij zo'n hotel geschaatst (ik vond dat ie dat moest doen omdat ie nog nooit geschaatst had, hij kon er natuurlijk ook niks van... ) in zijn droom riep hij steeds "Nee niet weggaan! Laat me niet alleen!" En ook helemaal trillen en onrustig bewegen enzo...
Bleek later dat ie had gedroomd dat we aan het schaatsen waren en dat iedereen van hem weg schaatste en uiteindelijk ik hem ook in de steek liet... vond ie niet leuk

Mja soms kan het wel wat betekenen, maar je weet vast wel uit eigen ervaring met dromen dat ze vaak zelfs nergens op slaan. Ik heb dingen gezien in mijn dromen dat ik denk "hoe kon ik niet door hebben dat het een droom was"...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 00:40
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 05-10-2006 @ 22:42 :
Ik doe dat ook echt vaak, hele gesprekken hebben we dan die nergens over gaan. Eerst werd ik boos op hem omdat hij het baby giraffe niet zag en ik wel...
idd en als ik dan wil gaan slapen dat je aan mijn arm gaat trekken dat ik moet kijken, zodat ik niet verder kan slapen

of boos worden als ik zeg dat je onzin brabbeld omdat je slaapt
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
mijn ex zei juist alleemaar vet lieve dingen in ze slaap en dan kroop ie helemaal tegen me aan. en de volgende dag als ik dat zei wist ie van niets echt lief.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:47
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik kraam vooral s ochtends als ik net/wel/niet/half wakker ben,
en dat gaat eigenlijk helemaal nergens over, maar als je erover nadenkt toch weer wel

Vaak kraam ik wel onzin uit wat te maken heeft met dingen die me bezig houden Maar dat hij een meisjesnaam noemt kan bijv. ook iets te maken hebben met dat zij op de opleiding hem stress bezorgt, of omdat dat een karakter is in een spelletje of mooie film etc
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:05
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Hahah gelukkig ben ik niet de enige die een vriend heeft die praat in zijn slaap.

Alleen de mijne die loopt er ook nog bij schrik mij soms helemaal lam. En het is niet dat hij het 1 keer doet nee bijna elke nacht als hij bij mij is.

Soms is het alleen praten, maar dan heb je ook momenten dat hij het licht aan en uit doet het dekbed van je afhaalt omdat je het bed uit moet vanwege de tijd. Hmja het leuke was hij las de klok en toen zag het hij dat het midden in de nacht was hij keek zo eng dat vergeet ik echt nooit weer. Hij werd toen gelukkig zelf wakker.

Als hij de neiging heeft uit bed te stappen zeg ik altijd schat ben je wakker (standaart andwoord JAAAAH) kom je weer bij mij liggen of ga maar weer slapen, gelukkig werkt het elke keer weer.

En de volgende dag weet hij er niks van alleen dat ene moment dat hij het licht aan en uit deed.
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:43
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
LOL Ik ben niet de enige!
Ik praat ook in mijn slaap, en ik ben spastisch in mijn slaap. Dus dan ben ik mijn vriend per ongeluk aan het slaan, en vervolgens praat ik verder. Ik kraam echt onzin uit, dingen als 'Er zit iets in je snor!' ' TOCH NIET AJAX HÈ!' en 'PAPAPAPAPAPAPAPAPAPPAAPAP!!!'
Dus ik zou je er niet al te veel zorgen om maken. Dromen zijn surrealistisch. Al zou hij echt over iemand dromen, dan nog is het maar een droom. Je moet zelf gewoon onthouden dat hij bij JOU in bed ligt, en dat dat zijn bewuste keuze was.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:46
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
p.s. Bloempieke -> aantal posts: 1
Nepforum? (zoja dan wel een geinige)
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Azaelia schreef op 08-10-2006 @ 22:46 :
p.s. Bloempieke -> aantal posts: 1
Nepforum? (zoja dan wel een geinige)
Dat maakt niet zoveel uit nu,het topic is vermakelijk ;p
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Azaelia schreef op 08-10-2006 @ 22:46 :
p.s. Bloempieke -> aantal posts: 1
Nepforum? (zoja dan wel een geinige)
Of een undercover van iemand die niet wil dat zijn/haar echte naam bekend wordt. Ik vind het er niet zoveel toe doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2006, 10:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-10-2006 @ 11:19 :
Of een undercover van iemand die niet wil dat zijn/haar echte naam bekend wordt. Ik vind het er niet zoveel toe doen
jij bent het!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-10-2006 @ 11:22 :
jij bent het!
Dan ben ik ook een mogelijkheid

Ik zou je niet te veel aantrekken van wat iemand in z'n slaap zegt. Ik praat ook in mijn slaap en bijna altijd is het gewoon onzin. Je hoeft ook geen hele zinnen uit te spreken, maar kan ook een gedeelte, een pos woordje zijn en de rest onverstaanbaar gemompel enzo.
Anders gewoon even vragen wat hij gedroomt heeft en hem er een beetje mee plagen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:53
Verwijderd
Mijn vriend had het vannacht in zijn slaap over een haarband van hem die hij kwijt was. Die hij terug moest geven aan 'dingetje'.

Hij heeft helemaal geen haarband.
En ik ken geen dingetje..


Hij droomde gewoon, en het ging nergens over.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-10-2006 @ 11:33 :
Dan ben ik ook een mogelijkheid

nee, want jouw nick heeft niks met bloem te maken
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 11:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-10-2006 @ 11:55 :
nee, want jouw nick heeft niks met bloem te maken
Bloempieke
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 12:13
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-10-2006 @ 11:22 :
jij bent het!
Ik kan me alleen geen vriendje herinneren

Anyhow, zoals de mensen voor mij ook al zeiden, trek je er niet teveel van aan. Veel meeste mensen kletsen de grootst mogelijke onzin in hun slaap.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 12:39
Verwijderd
Mijn vriend heeft ook weleens zoiets in zijn slaap gezegd, maar dan nog een tikje erger

Hij ging rechtop in bed (nou ja, de tent) zitten en keek me aan (ik was wakker) en zei: "ja, we kunnen nu wel even, Els is er toch niet. Kom op, even snel dan!" Toen zei ik dat 'ie maar weer moest gaan slapen en dat deed 'ie.

Ook heeft 'ie weleens een heel verhaal geluld over een afwas die we nog moesten doen. Het ging om 86 kopjes, want we waren op kamp.

Ik lach me altijd rot
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:06
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 08-10-2006 @ 01:40 :
idd en als ik dan wil gaan slapen dat je aan mijn arm gaat trekken dat ik moet kijken, zodat ik niet verder kan slapen

of boos worden als ik zeg dat je onzin brabbeld omdat je slaapt
leuk he
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Gewoon niets van denken, soms droom je de meest rare dromen hoor. Effe als voorbeeld, dat ik laatst droomde dat ik iets met mn ex weer had en dat fijn vond terwijl ik dat k*twijf echt niet moet.

Offtopic: valt me op dat hier niemand iets zegt over de homoseksualiteit, terwijl er vaak heel erg moeilijk over wordt gedaan heb ik het idee
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 15:57
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 09-10-2006 @ 16:28 :
Offtopic: valt me op dat hier niemand iets zegt over de homoseksualiteit, terwijl er vaak heel erg moeilijk over wordt gedaan heb ik het idee
Naar mijn mening valt het volgens mij wel mee. Allthough het wel een aanleiding voor mij was om te denken dat het een grap was. (ik dacht te menen dat het in het begin nog op vrouw stond)
Praten in je slaap is echt geinig, vooral als je echt kan reageren. (leg maar eens 2 in-slaap-pratende-mensen bij elkaar, schijnt dat ik zo ooit met iemand op een kamp heb liggen praten, terwijl we allebei echt sliepen)
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 18:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-10-2006 @ 12:09 :
Bloempieke
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 09-10-2006 @ 16:28 :
Gewoon niets van denken, soms droom je de meest rare dromen hoor. Effe als voorbeeld, dat ik laatst droomde dat ik iets met mn ex weer had en dat fijn vond terwijl ik dat k*twijf echt niet moet.

Offtopic: valt me op dat hier niemand iets zegt over de homoseksualiteit, terwijl er vaak heel erg moeilijk over wordt gedaan heb ik het idee
Offtopic: Waar? Hier op het forum, in dit topic, hoe is het uberhaupt relevant?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-10-2006 @ 21:11 :
Offtopic: Waar? Hier op het forum, in dit topic, hoe is het uberhaupt relevant?
Ik ben homo, jij ook?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 20:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 07-10-2006 @ 02:43 :
Die van mij praatte ook heel vaag en een keer hoorde ik de naam Sanne
3 dagen later was het uit en was hij vreemdgegaan met sanne
Dus wie weet wat die va jou allemaal uitspookt
Ik hoorde m'n ex in z'n slaap ook iets mompelen als 'have to break up with my girlfriend mumble mumble...'.
Nou sliep ik zelf ook half en wist ik niet of hij het nou echt had gezegd, dus ik vroeg het hem en hij zei iets als 'als het iets goeds was dan was het echt, zo niet dan heb je het gedroomd.'
Een week later was het uit.

Dus, het hoeft niet iets te betekenen wat je vriendje zegt, maar het kan dus wel. Gewoon vragen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Help, ik doe rare dingen als ik slaap..
THATGIRLL
7 20-08-2012 14:21
Lichaam & Gezondheid Praten in je slaap
bloempjuh20
28 17-12-2005 20:11
De Kantine Praten in je slaap?! Zet hier je leukste quotes!
Kronkeltje
216 11-08-2003 22:06
Lichaam & Gezondheid Erg slecht slapen...
Gwenniej
20 15-07-2003 20:43
Psychologie Praten in je slaap
lucy48
30 30-04-2003 11:48
De Kantine Praten in je slaap
blaatje0000
56 23-02-2003 17:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.