Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 22:44
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik stuurde net een smsje naar me vriend dat het zaterdag een speciale dag is.. nl. de dag waarop we voor het eerst seks hadden met elkaar..

Hij kon niet indenken waarom het zo'n speciale dag was.. Als ik het hem zeg is het wel van: 'aaaaaaah ja'.. maar toch, ik ben er wel een beetje in teleurgesteld, dat ie dat niet meer zo goed weet..

Hebben jullie dit ook, of verwacht ik te veel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 22:50
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
Ik stuurde net een smsje naar me vriend dat het zaterdag een speciale dag is.. nl. de dag waarop we voor het eerst seks hadden met elkaar..

Hij kon niet indenken waarom het zo'n speciale dag was.. Als ik het hem zeg is het wel van: 'aaaaaaah ja'.. maar toch, ik ben er wel een beetje in teleurgesteld, dat ie dat niet meer zo goed weet..

Ik snap 't niet helemaal... at is er speciaal? Was die dag een jaar geleden dan?
Oud 27-06-2002, 22:52
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ja het is zaterdag net een jaar geleden.. en voor mij is dat toch wel een speciale dag.. je eerste keer met elkaar is toch meestal iets onvergetelijk? Of niet soms?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 22:54
Angeles
Angeles is offline
Niet iedereen heeft nou eenmaal iets met dat soort speciale dagen. Als ik heel eerlijk ben, denken wij ook niet meer aan de dag waarop we voor het eerst seks hebben gehad. Ik weet het nog wel, maar we denken er niet ieder jaar aan.

Ik denk dat je het niet te persoonlijk aan moet trekken dat hij er niet uit zichzelf aan denkt. Dat die datum voor hem niet echt iets betekent wil absoluut niet zeggen dat jíj niks voor hem betekent!! Dus laat je humeur hier niet door verpesten, dat is doodzonde.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:02
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
Ja het is zaterdag net een jaar geleden.. en voor mij is dat toch wel een speciale dag.. je eerste keer met elkaar is toch meestal iets onvergetelijk? Of niet soms?
Dat ligt eraan... maar goed... hebben jullie het ook gevierd dat jullie een jaar samen waren? en misschien de eerste zoen...

Wat er zijn idd jongens (net als ik) die het niet zo hebben op speciale dagen... één dag is leuk... maar elke maand iets liever niet...

Daarnaast is de eerste keer niet iets wat normaal wordt gejubileert... ik heb er iig nog nooit van gehoord... (zou het van geen enkele vriendin meer kunnen herinner nu ik er aan denk...)

Maar als jij er waarde aanhecht dan vind ik wel dat ie er een beetje enthousiasme voor tonen... maar verwacht niet van 'm dat ie er net zo over denkt als jij...
Oud 27-06-2002, 23:07
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
je verhaal gaat om woorden. Woorden is bullshit. Woorden is alleen indicatie. Je moet weten wat erachter zit voordat je er iets over kan zeggen. dat kan ik niet weten met zo'n verhaal van woorden.
Oud 28-06-2002, 10:50
Lady_Blue
Lady_Blue is offline
Je vriend is nou eenmaal anders dan jij bent, en misschien dat ie er gewoon niet zoveel behoefte aan heeft om zoiets te 'vieren'. Hij zal er wel aan gedacht hebben ws, maar verder niets. Ik denk niet dat je je er veel van aan moet trekken, of teleurgesteld moet zijn.
Sommige mensen willen nou eenmaal dat soort dingen niet vieren, anderen wel.
Oud 28-06-2002, 10:56
highlight
highlight is offline
MM..ik zou het helemaal niet vreemd vinden als hij het niet meer zou weten, want ik vind het nou niet echt een dag om te gaan vieren....mja..dat ben ik
Oud 28-06-2002, 11:25
Verwijderd
Ik deed het op 10 februari voor het eerst met mijn vriend, maar het zou me niets verbazen als hij dat al niet meer weet..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:11
_koetje_
_koetje_ is offline
jongens zin dus volledig anders dan ons meiskes é (ja d'uh)
daarom verbaast het me nie echt dat ie da 'vergeten' was!ik weet ook dat da nie bij alle jongens is maar, ik denk dat ie da ook nie slecht bedoelde!het feit is dat jongens zich daar nie echt mee bezig houden...wedden dat ie de volgende keer het nie vergeten zal zijn! ...dus maak je geen zorgen.
he's a guy and your a girl...(<-- amai was me da nu weer ?!)

*beu* -xxx-
Oud 28-06-2002, 15:49
Verwijderd
*blank look* Is dat een speciale dag?

Nou ja, ik zal wel weer als een jongen denken, maar daar zie ik toch echt het belang niet van in. Ik zou het wel onthouden, maar belangrijk vinden...??!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
the Comebackkid schreef:
je verhaal gaat om woorden. Woorden is bullshit. Woorden is alleen indicatie. Je moet weten wat erachter zit voordat je er iets over kan zeggen. dat kan ik niet weten met zo'n verhaal van woorden.
Jij hebt echt niks zinnigs te melden, he? Als je niks met woorden kan, moet je niet het forum op. Ik denk niet dat iemand fotostrips voor je zal maken.

*diepe zucht*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 16:18
luckyleo
luckyleo is offline
Ik denk dat je iets teveel verwacht. De dag dat je voor het eerst sex met elkaar hebt onthoud je toch minder snel als de dag dat je verkering kreeg. Ik zou de eerste dag dat ik sex had met mijn vriendin dus echt niet meer weten, ook al zouy ze het zeggen....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 16:47
Dminor
Dminor is offline
Seks is een uiting van liefde en/of lust voor een ander persoon en daarom zeg ik dat het niet belangrijk is op welke dag je voor het eerst seks hebt, maar op welke dag je liefde ontstaan is of de liefde (dan wel lust) gebonden is (oftewel: wanneer de relatie begonnen is).

Complimenten trouwens dat je het zo lang volhoudt met één vriend; bij mij gaan de relaties meestal om de meest lullige redenen uit.
Oud 28-06-2002, 18:21
Verwijderd
tuurlijk is dat erg! dat was een hele speciale ervaring voor jou en hij vergeet dat gewoon. tsss. ik zou boos op hem worden als hij er zou luchtig over doet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:56
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Jadie schreef:
tuurlijk is dat erg! dat was een hele speciale ervaring voor jou en hij vergeet dat gewoon. tsss. ik zou boos op hem worden als hij er zou luchtig over doet.
Goed idee, dan word je lekker boos en dan is de sfeer verziekt. Je kunt toch ook op een normale manier zeggen dat jij het wel een belangrijke datum vindt. De meeste mannen hebben niet zo veel op met speciale data. Ik moet mijn vriend ook vaak helpen herinneren aan speciale dagen, dat wil niet zeggen dat hij het dan niet leuk vindt of onbelangrijk, maar hij heeft gewoon niet zo'n kalender in zijn hoofd als ik. Dus als je iemand gewoon even eraan helpt herinneren: kleine moeite, groot plezier.

Bovendien kun je niet van een ander eisen dat hij het net zo belangrijk vindt als ik. Als het je kwetst kun je dat uitleggen, maar het is zonde om er ruzie om te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:13
@lex the 1st
@lex the 1st is offline
hehe , het gaat niet om de datum , ik weet van me zelf dat ik dat dus echt niet kan onthouwden! maarja , wat maakt die dag nou uit ?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:52
Verwijderd
mijn lief vergat ook altijd speciale dagen maar inmiddels kan ie het al wel een beetje onthoude
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:08
muckymouse
muckymouse is offline
bij ons is t juist andersom

laatst werd ik door een vriend van hem gefeliciteerd
en ik zo van "huh waarmee dan?"
nou met je eenmaandelijkse relatie

ik wist van nix
Oud 28-06-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:

Goed idee, dan word je lekker boos en dan is de sfeer verziekt. Je kunt toch ook op een normale manier zeggen dat jij het wel een belangrijke datum vindt. De meeste mannen hebben niet zo veel op met speciale data. Ik moet mijn vriend ook vaak helpen herinneren aan speciale dagen, dat wil niet zeggen dat hij het dan niet leuk vindt of onbelangrijk, maar hij heeft gewoon niet zo'n kalender in zijn hoofd als ik. Dus als je iemand gewoon even eraan helpt herinneren: kleine moeite, groot plezier.

Bovendien kun je niet van een ander eisen dat hij het net zo belangrijk vindt als ik. Als het je kwetst kun je dat uitleggen, maar het is zonde om er ruzie om te maken.
ik ben nogal heftig in mijn reacties...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:14
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Jadie schreef:

ik ben nogal heftig in mijn reacties...
Misschien kun je daar niks aan doen, maar het is soms wel verstandig om te bedenken of het wel een ruzie waard is. Het is wel zonde om dingen op de spits te drijven als het niet nodig is.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 22:23
W1ZZ
W1ZZ is offline
mwoah, wat is er zo speciaal aan de eerste keer dat je met iemand sex hebt dat je het eenjarig jubileum daarvan wil vieren? de meeste eerste keren zijn een ramp omdat je niet precies weet wat de ander wil (nou ja, je kunt er wel achter komen door heel erg stapje voor stapje te gaan net zolang totdat je alleen maar het echt neuken nog niet hebt gedaan).

Overigens denk ik niet dat ik dat met m'n huidige vriendin zal vieren aangezien onze eerste keer in dezelfde nacht viel als dat m'n kamer affikte (ja, talk about cruel irony)
Oud 28-06-2002, 22:33
Verwijderd
Het is een welbekend feit dat vrouwen meer aandacht hechten aan 'speciale dagen' en precies bijhouden wanneer iets was, terwijl mannen zich daar meestal niet druk om maken.

Dus ja, je verwacht teveel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 12:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je verwacht duidelijk te veel...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 14:43
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:

Mwah, vind ik idd een beetje teveel gevraagd. Zo kan je wel aan de gang blijven, eerste zoen, eerste keer seks, eerste keer samen in de trein, eerste keer onder de douche samen, etc.
Oud 29-06-2002, 14:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
Na ja, ik en mn vriend denken er gewoon aan maar vieren het niet. We zeggen er wel wat van en "herhalen" het, maar om nou meteen uit eten te gaan... Nee. Maar ik denk dat je dan toch net iets te veel verwacht. Gewoon zeggen...
Oud 29-06-2002, 16:02
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Mwah, vind ik idd een beetje teveel gevraagd. Zo kan je wel aan de gang blijven, eerste zoen, eerste keer seks, eerste keer samen in de trein, eerste keer onder de douche samen, etc.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:48
lake bodom
lake bodom is offline
kvind t een beetje onzin dat je dat nou een speciale dag vind, en ik kan je vriend heel goed voorstellen...
kzou t ook dom vinden, maarja, dat zijn mijn woorden,
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 21:41
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
Ik denk niet dat het dom is om de dagen te onthouden waarop er iets belangrijks is gebeurd, zoals de eerste kus, eerste keer sex,...
Niet om die te vieren, maar gewoon om te onthouden. Er zijn vele meisjes die dat doen, ikzelf trouwens ook. We vieren dat dan niet, wel de dag waarop we ... jaar samen zijn.
Als de vriend van zo'n meisje weet dat zij daar belang aan hecht, dan kan hij da toch ook doen, geven en nemen é, ...
Jullie zeggen heeltijd dat zij geen recht heeft om hem dat te vragen, maar omgekeerd heeft hij geen recht om dat zomaar weg te wimpelen. Ik zou ook teleurgesteld zijn moest mijn vriend zo'n data vergeten, er zijn er maar 3 per jaar, dus ja (verjaardag, eerste dag samen, eerste keer vrijen)
Een meisje moet ook leren begrijpen dat haar vriend ten tijde van het WK voetbal boven haar verkiest. Da's hetzelfde.
Oud 29-06-2002, 21:53
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Sterrenkijkster schreef:
Een meisje moet ook leren begrijpen dat haar vriend ten tijde van het WK voetbal boven haar verkiest. Da's hetzelfde.
Maar die is maar 1x in de 4 jaar... en ik vraag me af of jij weet wanneer die precies begint...

Sorry maar vergeten kan... kijk verjaardag vergeten is dom... maar zoiets... ik zie het probleem niet... maar ok... als ze 't tegen je zegt moet je niet zeggen... ow dat zal wel... (al helemaal niet omdat er waarschijnlijk wat tegenover staat als je enhousiast reageert )
Oud 30-06-2002, 22:09
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Na ja, ik en mn vriend denken er gewoon aan maar vieren het niet. We zeggen er wel wat van en "herhalen" het, maar om nou meteen uit eten te gaan... Nee. Maar ik denk dat je dan toch net iets te veel verwacht. Gewoon zeggen...
Het ging me der niet om om er iets voor te gaan eten.. wij 'vieren' dit ook niet echt.. maar het feit dat hij dat niet meer wist, kwetste me een beetje.. maar tis allemaal weer in orde, heb het hem op een rustige manier gezegd, dak een beetje teleurgesteld was.. geen ruzie of zo hoor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 19:05
kirsten
kirsten is offline
De meeste mannen hebben niet zo van die speciale dagen... Ze vergeten soms zelfs hun huwelijksverjaardag... Erg voor de vrouw natuurlijk, maar redelijk normaal... Niets om je zorgen over te maken...
Oud 01-07-2002, 19:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
hahaha weer een typisch wijvending
Gelukkig hecht ik dus absoluut geen waarde aan dit soort onzin
Reageren

Regels voor berichten