Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Niet iedereen heeft nou eenmaal iets met dat soort speciale dagen. Als ik heel eerlijk ben, denken wij ook niet meer aan de dag waarop we voor het eerst seks hebben gehad. Ik weet het nog wel, maar we denken er niet ieder jaar aan.
Ik denk dat je het niet te persoonlijk aan moet trekken dat hij er niet uit zichzelf aan denkt. Dat die datum voor hem niet echt iets betekent wil absoluut niet zeggen dat jíj niks voor hem betekent!! Dus laat je humeur hier niet door verpesten, dat is doodzonde. |
![]() |
||
Citaat:
Wat er zijn idd jongens (net als ik) die het niet zo hebben op speciale dagen... één dag is leuk... maar elke maand iets liever niet... Daarnaast is de eerste keer niet iets wat normaal wordt gejubileert... ik heb er iig nog nooit van gehoord... (zou het van geen enkele vriendin meer kunnen herinner nu ik er aan denk...) Maar als jij er waarde aanhecht dan vind ik wel dat ie er een beetje enthousiasme voor tonen... maar verwacht niet van 'm dat ie er net zo over denkt als jij...
|
Je vriend is nou eenmaal anders dan jij bent, en misschien dat ie er gewoon niet zoveel behoefte aan heeft om zoiets te 'vieren'. Hij zal er wel aan gedacht hebben ws, maar verder niets. Ik denk niet dat je je er veel van aan moet trekken, of teleurgesteld moet zijn.
Sommige mensen willen nou eenmaal dat soort dingen niet vieren, anderen wel.
|
![]() |
jongens zin dus volledig anders dan ons meiskes é
![]() daarom verbaast het me nie echt dat ie da 'vergeten' was!ik weet ook dat da nie bij alle jongens is maar, ik denk dat ie da ook nie slecht bedoelde!het feit is dat jongens zich daar nie echt mee bezig houden...wedden dat ie de volgende keer het nie vergeten zal zijn! ![]() he's a guy and your a girl...(<-- amai was me da nu weer ![]() *beu* -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
*diepe zucht* |
![]() |
|
Seks is een uiting van liefde en/of lust voor een ander persoon en daarom zeg ik dat het niet belangrijk is op welke dag je voor het eerst seks hebt, maar op welke dag je liefde ontstaan is of de liefde (dan wel lust) gebonden is (oftewel: wanneer de relatie begonnen is).
Complimenten trouwens dat je het zo lang volhoudt met één vriend; bij mij gaan de relaties meestal om de meest lullige redenen uit. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bovendien kun je niet van een ander eisen dat hij het net zo belangrijk vindt als ik. Als het je kwetst kun je dat uitleggen, maar het is zonde om er ruzie om te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mwoah, wat is er zo speciaal aan de eerste keer dat je met iemand sex hebt dat je het eenjarig jubileum daarvan wil vieren? de meeste eerste keren zijn een ramp omdat je niet precies weet wat de ander wil (nou ja, je kunt er wel achter komen door heel erg stapje voor stapje te gaan net zolang totdat je alleen maar het echt neuken nog niet hebt gedaan).
Overigens denk ik niet dat ik dat met m'n huidige vriendin zal vieren aangezien onze eerste keer in dezelfde nacht viel als dat m'n kamer affikte (ja, talk about cruel irony)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Na ja, ik en mn vriend denken er gewoon aan maar vieren het niet. We zeggen er wel wat van en "herhalen" het, maar om nou meteen uit eten te gaan... Nee. Maar ik denk dat je dan toch net iets te veel verwacht. Gewoon zeggen...
|
Ik denk niet dat het dom is om de dagen te onthouden waarop er iets belangrijks is gebeurd, zoals de eerste kus, eerste keer sex,...
Niet om die te vieren, maar gewoon om te onthouden. Er zijn vele meisjes die dat doen, ikzelf trouwens ook. We vieren dat dan niet, wel de dag waarop we ... jaar samen zijn. Als de vriend van zo'n meisje weet dat zij daar belang aan hecht, dan kan hij da toch ook doen, geven en nemen é, ... Jullie zeggen heeltijd dat zij geen recht heeft om hem dat te vragen, maar omgekeerd heeft hij geen recht om dat zomaar weg te wimpelen. Ik zou ook teleurgesteld zijn moest mijn vriend zo'n data vergeten, er zijn er maar 3 per jaar, dus ja (verjaardag, eerste dag samen, eerste keer vrijen) Een meisje moet ook leren begrijpen dat haar vriend ten tijde van het WK voetbal boven haar verkiest. Da's hetzelfde.
||
Citaat:
Sorry maar vergeten kan... kijk verjaardag vergeten is dom... maar zoiets... ik zie het probleem niet... maar ok... als ze 't tegen je zegt moet je niet zeggen... ow dat zal wel... (al helemaal niet omdat er waarschijnlijk wat tegenover staat als je enhousiast reageert ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
De meeste mannen hebben niet zo van die speciale dagen... Ze vergeten soms zelfs hun huwelijksverjaardag... Erg voor de vrouw natuurlijk, maar redelijk normaal... Niets om je zorgen over te maken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe ga jij om met teleurstelling? Optima | 54 | 10-07-2005 16:23 | |
Psychologie |
Ben jij vaak teleurgesteld in jezelf? Curtis Jackson | 45 | 28-12-2004 19:55 | |
Psychologie |
Teleurgesteld Snippie | 8 | 23-12-2002 20:06 | |
Psychologie |
teleurgesteld in het leven Verwijderd | 20 | 24-08-2002 17:41 | |
De Kantine |
Als mensen je teleurstellen... Secreet | 31 | 14-07-2002 18:57 | |
De Kantine |
Teleurgesteld Verwijderd | 36 | 16-04-2002 14:57 |