Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, Mylène, ik ga eens lekker tegendradig zijn nu.
Andere mensen stellen jou niet teleur. Jij stelt jezelf teleur. Teleurstellingen worden namelijk veroorzaakt door jouw verwachtingen, niet door de eventuele resultaten. Het is erg onvolwassen om andere mensen de schuld te geven van jouw teleurstellingen.
||
Citaat:
Vreemde logica.
|
tsja ik heb dat bij 1 vriendin van mij nogal erg .. eerst met mij afspreken dat ze met me meerijd naar lowlands, dan zegt ze dat dat eigenlijk niet kan omdat ze pas op vrijdag gaat, maar dan later wel met een andere vriendin van mij afspreken dat ze met haar meegaat, terwijl zij ook op donderdag gaat..
zo ging het ook met bevrijdingsfestival en met meer kleine dingetjes en ik begin nu wel redelijk pissed te worden op haar .. maar ze is een tijd mn beste vriendin geweest maar als ze zo doorgaat is mn geduld gewoon op
|
oja wat doe ik dan!
nou met haar (van dat verhaal hierboven) .. daar doe ik gewoon beetje lichtelijk geirriteerd tegen .. heeft ze toch niet door.. maargoed zoals ik al zei, mn geduld raakt op en dr komt een keer een uitbarsting van woede van heb ik jou daar .. kijken wat ze doet dan ![]()
||
Citaat:
Een belofte an sich heeft geen waarde. JIJ geeft de waarde aan de belofte. De ander had niet als doel om jou ongelukkiger te maken, maar zichzelf gelukkiger te maken. Kennelijk kon die persoon zijn tijd aan iets besteden waarvan hij gelukkiger werd - dat jij er ongelukkiger van wordt is een indirect gevolg dat hij voor lief neemt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ligt eraan hoe, als ze iets vergeten mee te nemen ofzo wat neit echt van cruciaal belang is, vind ik t enit echt erg, kan redelijk veel hebben van de meeste mensen.
als ik echt door iemand teleur wordt gesteld kan die person van mij door de grond zakken (is alleen in de hele extreme gevallen en als het bewust gebeurt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedicht daann | 13 | 23-05-2016 18:34 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Psychologie |
iedereen die zijn gevoelens in gedichtsvorm uit, en die hier wilt plaatsen.. #2 Fantôme | 250 | 02-01-2004 11:17 | |
Psychologie |
Automutilatie miekmuis | 64 | 26-09-2002 16:56 |