![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-07-2006 om 08:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast - dan zullen de lonen ook gelijk getrokken moeten worden en verliezen zij het voordeel ten opzichte van Nederlanders (als in - legale arbeiders)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap dat je hier problemen mee hebt, maar het echte probleem is niet dat illegalen werken, het is dat er illegalen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Supreme |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk wel erg makkelijk om vanuit je luie verwende Nederlands/Westeuropees leventje zo tegen illegalen aan te kijken. En Michiel Smit is echt afval van het zuiverste soort. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg dat ze dan waarschijnlijk ook premies moeten betalen en dat het dan dus geen zwart werk is, maar ze zullen nog wel goedkoper zijn, omdat ze met minder genoegen nemen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Afhankelijk van mijn humeur, lach ik mij suf of erger ik mij kapot aan de doorzichtige pogingen van intellectueel Smit om onderbuikgevoelens te doen opborrelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, via het trapje naar de hemel kunnen ze goed ontsnappen ja.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dit alles is niet alleen in Italie aan de hand. Hoeveel prostituees denken jullie dat hier in Nederland werken waarvan het paspoort is afgepakt en worden geslagen en geschopt als ze niet willen werken ![]() En het erge is dat Nederland het niet verbied maar gedoogd .. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar los daarvan, zo'n vakbond is eigenlijk ook weer een vorm van gedogen. Jullie mogen hier niet zijn en hebben daarom geen rechten, maar jah, jullie zijn er wel en zijn mensen dus hebben weer wel rechten, maar zijn hier niet legaal maar zijn er wel en kunnen jullie dus niet negeren en niet onderkennen dat jullie werken ookal worden bedrijven beboet als ze ergens wel werken .. dus gedogen maar weer. Misschien slimmer om die mensen legaal te maken of eruit te gooien. Echt een keuze maken ipv weer zo'n vaag beleid te voeren waar niemand straks meer wat van snapt ?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Echter, de oude politiek van doodsaaie professionele niet-communicerende bureaucraten, heeft ook niet veel goeds gebracht. Het heeft veel vooruit schuiven en rekening houden met de toekomst gebracht. En wat dat betreft is het alleen maar goed dat de politiek opener begint te worden richting het volk. Populisme is niet per definitie een slecht iets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En zo zijn er nog 5 biljoen mensen die óók graag in NL willen werken. Alle Chinezen, heel Afrika en nog wat stukjes aarde.
Laat maar gedogen, anders zouden we eens als onmens bestempeld worden, dat is niet politiek correct. Net zoals prostitutie, soft drugs; "allemaal lastig: gedogen maar, scheelt weer een hoop blauw op straat" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||