Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 10:26
solidheart
solidheart is offline
Ik heb even een vraag,

ik heb net het spel jedi knight II gekost maar zodra ik hem heb geinstaleerd zegt hij dat hij het subsysteem van openGL niet kan vinden. Zoiets kan best kloppen want er zit geen 3D kaart in mijn pc. Ik heb gehoort dat het ook softwarematig kan..
Ik heb me het **** gezocht na software matige openGL en kan niet (bruikbaars) vinden kan iemadt mij helpen.????
Oud 26-06-2002, 10:34
dystopia
dystopia is offline
Wat voor grafische kaart zit er in je bak?
Oud 26-06-2002, 10:55
Chimera
Chimera is offline
Van wanneer is die game? Als het een recente game is, kun je het niet spelen zonder 3D kaart.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 11:01
solidheart
solidheart is offline
euh.... het enige wat ik weet is dat het een sky is........
...en ja het spel is nog niet zo oud... maar ik ben bij mensen geweest bij wie het ook lukte.....
Oud 26-06-2002, 11:18
Chimera
Chimera is offline
Pak de telefoon en vraag ze het zou'k zeggen Heb er een hard hoofd in trouwens, software OpenGL heeft gewoon een hoop functies niet, en is TRAAG.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:04
solidheart
solidheart is offline
okay toch bedankt
Oud 26-06-2002, 19:55
Droyd
Droyd is offline
Traag, wat je wil je...het resultaat is verbluffend volgens dat je geen 3d kaart hebt in software opengl...maar traag idd

Ik denk nochtans dat je enkel een opengl nodig hebt van microsoft van 736 kb om in software te spelen...alhoewel ik niet denk dat de quake 3 engine dat pikt....ik hoop et voor jou...zoek wat op de microsoft ftp site misschien...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:48
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
je moet gewoon je drivers van je videokaart updatten/downloaden. Dan zou ie het moeten doen.

ik heb het ook gehad met medal of honor.
Nu doet hij het wel gewoon.

gr.
Oud 28-06-2002, 22:53
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
Isobuster schreef:
je moet gewoon je drivers van je videokaart updatten/downloaden. Dan zou ie het moeten doen.

gr.
Inderdaad dit is dus de oplossing... Ik had ook het zelfde probleem maar na het installeren van de nieuwste drivers deed ie het weer perfect....
Oud 29-06-2002, 09:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:

Inderdaad dit is dus de oplossing... Ik had ook het zelfde probleem maar na het installeren van de nieuwste drivers deed ie het weer perfect....
Lost absoluut niks op als je videokaart geen fatsoenlijke 3D ondersteuning heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 10:45
Verwijderd
Volgens mij heeft de Quake-III engine (die Jedi Knight 2 gebruikt) niet eens ondersteuning voor software rendering...dat zou ook geen nut hebben. Ook al zou je alleen de allersimpelste effecten gebruiken, dan zou het al enkele seconden kosten om één frame te berekenen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 00:03
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Lost absoluut niks op als je videokaart geen fatsoenlijke 3D ondersteuning heeft.
Hey, kijk ik heb dus mijn videokaart onboard zo een intel chipshet....en ik draai nu windowsxp... eerst probeerde ik Rtwc te spelen maar die deed het niet... Maar nadat ik de nieuwste drivers had deed ie het wel... en mijn videokaart deed het wel goed bij rtwc zo slecht vind ik dat ding ookal weer niet... misschien mag je het niet eens een videokaart noemen hahaha....
Bij nieuwe spellen doet ie het nu nog wel maar over een paar maanden denk ik dat ie wel moeite gaat krijgen...
Oud 30-06-2002, 08:16
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Isobuster schreef:

gr.
waar kan ik dan doen????
ik heb namelijk hezelfde probleem
Oud 30-06-2002, 10:41
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
http://www.voodoofiles.com
http://www.3dfx.com

bij mijn voodoo4 AGP werkt et prima
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:24
Droyd
Droyd is offline
www.nvidia.com

Een vriend had het zelfde probleem met zijn TNT2, updaten dus
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:41
@pie
@pie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
klopt absoluut

Citaat:
nare man schreef:
Volgens mij heeft de Quake-III engine (die Jedi Knight 2 gebruikt) niet eens ondersteuning voor software rendering...
klopt ook helemaal

een driver- of firmwareupdate zal niet veel helpen als je geen fatsoenlijke hardware hebt.. en dat laatste kun je niet verbeteren of opvangen door iets te downloaden als 'softwarematige openGL', als dat al bestaat
Oud 30-06-2002, 20:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Volgens mij heeft de Quake-III engine (die Jedi Knight 2 gebruikt) niet eens ondersteuning voor software rendering.
Gelukkig niet. Het is gewoon niet meer te doen dergelijke dingen allemaal in software te doen. Tis traag en lelijk. Als je 3D games wilt spelen heb je gewoon een fatsoenlijke 3D kaart nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten