|
|
|||
|
kunnen net zo goed nieuw topic beginnen
![]() Citaat:
Dwarves zijn ook wel goed, meest stabiel, maar hebben alleen eco als plus. maar vooral omdat je met barracks nu niet zo goed lagere attacktimes kunt krijgen, en QF minder sterk is geworden ben ik toch liever avian .Als T/M zou ik voor Fae Rogue kiezen ws ![]() Citaat:
heb zelf voor Merchant gekozen, omdat ik toch bang ben dat avians moeilijk gaan krijgen met economy
__________________
[spAm]
|
|||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en waardeloos als random hitters. Maar in oorlog niet ![]() Avian heeft met 20% rax return time van: 18*.75*.85*.84 = 9.6 uur Orcs/Undead hebben dan: 18*.85*.84 = 12.9 uur dus dat is al 3 uur. Maar omdat er al 4420 elves, 6130 Fae, 4633 Ud zijn, allemaal met fog, in totaal 15,183, op een server van ongeveer 30k spelers, dus heeft 50% ongeveer gebruik van Fog. Omdat je (vooral bij de Fae) vrij moeilijk fog weg kunt halen, hebben avians in war hier alleen nog maar meer voordeel van ![]() Enige probleem wat ze misschien hebben is dat ze moeite hebben met de enemy te breken, maar als je wat early sci doet lukt dat ook wel . En zolang je de ander kunt breken & sneller kunt aanvallen moet een oorlog geen probleem zijn .Maar dat is dan ook enige wat avians goed kunnen (deze age).
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Decrease Military Losses by % * 4 (99% Max) 5% hosps = -19% losses --> 120% losses wordt dan 97.2% (dus ongeveer normaal) toch is economy inderdaad zwak punt van de Avians, daarom hebben we ook merchant hebben we tenminste geen last van income-penalty van dragons
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.Avians hebben idd geen credits meer, maar: "- Fewer specialist credits in attacks " Dus de andere races zullen ook waarschijnlijk meer geld kwijt zijn daaraan. tegen non-merchants is dat idd dé manier om avians (maar denk ook veel andere attackers) te verslaan.. maar daarom hebben wij ook merchant gekozen én meer inkomen én bescherming tegen greed/dragons/etc
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
||
|
|
||
|
Citaat:
wij zijn volgens mij wel met alle 25 naar de nieuwe age, hoewel sommige wel beetje protection al verprutst hebben
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
klopt, my bad vraag me eigenlijk wel af hoeveel extra greed kost maar tegen riots zijn we wel beschermd
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar da's ook omdat ik merchant ben, dus kan me wat minder eco-buildings veroorloven ![]() en ik zie wel hoe 't uitpakt als ik eenmaal in oorlog ben, kan nog altijd wel wat veranderen
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
? maar idd wel gaaf dat er zo weinig zijn is 't makkelijk om in de top10 te komen de avians ![]() weet nog wel dat wij als FREE keertje een van de weinig full-orc KDs waren.. 6 in top10 van orcs-honor kwam van ons KD
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
normal attack times avian in war, 20% rax = 9.6h = 10h (zijn niet meer afgerond, maar vanwege praktische redenen ff gedaan, is ook meer realistisch) without rax = 11.5h = 12h War met rax: 1, 10, 11, 21, 31, 41 || 51, 61, 71, 81, 91 min time (48 uur): 6 attacks 'normal' (96 uur ofzo): 11 attacks zonder rax: 1, 13, 25, 37, 49, 61, 73, 85 min time: 4 attacks 'normal': 8 attacks min.time war, +50% acres met rax (beetje grof om te zeggen dat 50% meer aanvallen = 50% meer gains is, maar ongeveer) normal war, +37,5% acres met rax 20% Guard stations is -32% resource losses = -32% gains for enemy is misschien wel interessant als je lange oorlogen gepland hebt..
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Verschil is dus maar 1 hit op een minimum time war. Als je beetje goed timed zelfs geen, aangezien je er gewoon 5 kán maken zonder rax. Je hebt dan geen last van het feit dat rax door BE / barren lands worden beinvloed. Dus is het vrij realistisch dat een actieve attacker er 5 doet in mintime. Ik doe er 5 op jou, met 100% gains Jij doet er 5 op mij, met -32% gains... = 3,4 attacks. Zelfs als ik inderdaad maar 4 hits zou doen is GS dus beter dan barracks. Bovendien ben je VEEL moeilijker te chainen. Serieus, minder dan 20% guardstations runnen word simpelweg verliezen, ze zijn zeer overpowered. Ik ben met name bang voor dorfs met ~30% GS... -50% gains op al je attacks, ouch
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ff verbetert :CONCLUSION IN TOTAL: gains for min war with rax: +25% gains for normal war with rax: +25% Guard stations would provide you with -32% gains for enemy idd wel leuke optie ![]() dwarves zijn idd wel vrij sterk zo ja.. Als je 100% BE telt + 25% voor hun race bonus, hebben ze met 20% GS al -40%..
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
[spAm]
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Stel je hebt 100 offspecs met horsies, dat is 100*5 + 100 = 600 offense. Stel je base ME na wages etc is 100%. Als je dan +20% offensive ME hebt, word je offense 600 * 1.2 = 720. Vervolgens komen daar nog je generals bij: 720*1.05*1.05*1.05 = 833,5
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
|
||
|
|
||
|
Citaat:
die helpen een hoop met je economy OOP ![]() maar hoe kun je cash problemen heb met een UD merch? of je moet natuurlijk weinig banks hebben in protection ![]() en 5-6% is nog best aardig voor zo'n elite je wilt ook niet dat dalik je hele leger uit elites bestaat (2 def is nogal ambush gevoelig ) en met specs alleen kun je ook nog wel aardig wat bereiken met 20% extra pop .
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
...en Ambush is overrated
|
||
|
|
||
|
Citaat:
als je kijkt naar gemiddelde prov, 1000 acres = 15.000 jobs. 1000 acres = 25.000 people (als je geen UD bent/pop sci hebt) om 0 unfilled jobs te hebben (100% BE), moet je dus 15.000 peasents hebben, dan nog 1 wpa, hou je 9.000 over voor je draft = 36% meeste mensen hebben hogere draft buildings in progress tellen trouwens niet mee als job, maar geven wel plaats voor 25 people, dus vaak heb je niet je max aantal jobs.. en in war heb je meestal ook niet al je land opgebouwd, dus weer minder jobs etc. En pop sci vergroot aantal jobs ook niet, dus beter voor je BE (of beter gezegd, je kunt meer draften en toch zelfde be houden). etc etc
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. Hoewel de laatste twee wel in aantal redelijk wat KDs hebben geloof ik . Meningsverschillen met alliances zijn sowieso niet echt slim als je zelf niet in een (grotere) zit .43%burnt: netjes! ik sta er zelf niet in, maar komt omdat ik alleen nog maar gerazed heb deze age en paar plunders .Hebben 2 warwins, en zijn weer bijna OOW
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() gemiddeld krijg je 1 op de 15 wel een positief antwoord ![]() *zit in 3e oorlog nu*
__________________
[spAm]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dan heb ik nog mazzel gehad.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() njah, soms heb je er 3 die tegelijk willen, dan zit je weer een week zonder ![]() beetje geluk hoort er wel bij
__________________
[spAm]
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 16:22 | |
| Games |
kings of chaos : age 2 Revangelion | 3 | 06-04-2003 12:38 | |
| De Kantine |
Wanneer ben je wel of geen newbee meer?? ~De Hypospriet~ | 57 | 10-11-2002 11:16 | |