![]() |
|
Hallo allemaal!
Het is hier al vaker ter sprake geweest, maar ik wil het graag nog even onder de aandacht brengen: vrijwilligerswerk in Europa. Als je 18 jaar of ouder bent dan kun je voor 6 tot 12 maanden vrijwilligerswerk gaan doen in een land naar keuze binnen Europa. In ruil voor jouw inzet krijg je de reiskosten vergoed, je krijgt kost en inwoning, je krijgt taallessen en zelfs een beetje zakgeld! Dit wordt allemaal betaald door een subsidieprogramma van de Europese Unie en dit subsidieprogramma is bijna afgelopen. Oktober is de laatste maand waarin je een project kunt uitzoeken en dan kun je tussen 1 februari en 30 juni 2007 gaan vertrekken. Zelf heb ik via dit programma een project gedaan in Slowakije (activiteiten organiseren voor kinderen met een handicap) en dat was echt super! Nu begeleid ik dus jongeren die ook een project willen gaan doen. Als je interesse hebt kun je me het beste even mailen op merijn@noborders.nl Groetjes! |
Advertentie | |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Situatie probleemwijk(en) loopt uit de hand koelieboelie | 190 | 04-10-2007 23:33 | |
Beleidsplan Balkenende IV Clemenzia | 59 | 21-06-2007 15:48 | |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Algemene schoolzaken |
Wereldwerk foreignstud2 | 10 | 16-07-2004 12:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Motivatiebrief vrijwilligerswerk merijn | 8 | 02-02-2004 13:19 |