Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 18:40
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Hey,

ik zit er aan te denken om volgend jaar als ik mijn studie afgerond heb wereldwerk te gaan doen. Ik wil graag vrijwilligers werk gaan doen in een spaanstalig land. Ik wil super graag spaans leren en ik heb het een jaar op school gehad en uit een boektje lukt het mij niet.

weet iemand toevallig of er organisaties zijn die dat organiseren? Ik ben bekend met AFS, daarmee ben ik 3 jaar geleden naar Amerika geweest. Maar ik ben op zoek naar andere alternatieven. vooral omdat ik AFS nogal duur vind. Ik kom daar vrijwilligerswerk doen en die mensen helpen, daarvoor ga ik geen 4000 euro betalen.. heb ik ook niet trouwens

alvast bedankt voor de tips!

bas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 16:38
foreignstud2
foreignstud2 is offline
iemand?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:59
Verwijderd
hey sorry ian je daar niet verder mee helpen maar ben wel geinteresseerd in je Amerika ervaring met AFS, wil zelf ook graag zoiets doen na mijn diploma (volgend jaar). T Liefst werken ofzo in Amerika maar dan moet je 18 zijn en dat ben ik dan nog niet. Heb jij Highschool gedaan en hoe duur was het??

gegroet en succes Jolijn
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:06
foreignstud2
foreignstud2 is offline
kijk voor meer info op de website van AFS, Maar dat is niet de enigste die dat doet, je hebt ook YFU,Into en Travel Active..

voor mij is het iniedergeval super bevallen.. was echt een geweldig jaar!

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 09:59
merijn
merijn is offline
Kijk eens op http://www.europa-in.nl of op http://www.programmajeugd.nl

Op deze websites kan je informatie vinden over EVS. EVS staat voor European Volunteers Service en biedt alle jongeren tussen de 18 en de 25 de mogelijkheid om kosteloos zes tot twaalf maanden vrijwilligerswerk te doen in een land naar keuze binnen Europa.

Alles wordt voor je betaald;
reis
verblijf
eten
verzekeringen
zakgeld
taalles
CJP-pas etc...

Over 26 nachtjes vertrek ik voor 8 maanden naar Slowakije.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 14:31
Verwijderd
www.travelactive.nl
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:46
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Citaat:
merijn schreef op 06-07-2004 @ 10:59 :
Kijk eens op http://www.europa-in.nl of op http://www.programmajeugd.nl

Op deze websites kan je informatie vinden over EVS. EVS staat voor European Volunteers Service en biedt alle jongeren tussen de 18 en de 25 de mogelijkheid om kosteloos zes tot twaalf maanden vrijwilligerswerk te doen in een land naar keuze binnen Europa.

Alles wordt voor je betaald;
reis
verblijf
eten
verzekeringen
zakgeld
taalles
CJP-pas etc...

Over 26 nachtjes vertrek ik voor 8 maanden naar Slowakije.
dank u ... dit is goede informatie.. jammer dat het alleen in Europa kan.. maar ik wil echt graag spaans leren.. maar dat kan in spanje zeker ook

wat ga je in slowakije doen? veel plezier alvast
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 06:52
merijn
merijn is offline
Het project kan eventueel ook buiten Europa, maar daar zijn geen gastorganisaties. Dat betekent dat je echt heel erg veel zelf meot gaan regelen. Ook is er voor projecten buiten Europa minder subsidie te verdelen.

Spaans leren kan ook op de middelbare school in Lutjebroek dus waarschijnlijk ook wel in Spanje.

Ik ga in Slowakije werken in een kindertehuis met gehandicapte kids. Kijk voor meer info op mijn website: http://members.lycos.nl/merijnnuijten (vanaf 1 augustus online)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 07:46
indigo
indigo is offline
Ik weet dat de organisatie Camphill in heel veel landen (van Nepal tot Zuid-Amerika en van Noorwegen tot Zuid-Afrika) vrijwilligerswerk organiseert. Je komt dan in een soort huis te wonen met andere vrijwilligers en gaat daarnaast bv. verstandelijk gehandicapten helpen. Ik ga zelf misschien volgend jaar naar Noorwegen, Engeland, of ...?

Edit: dan moet je even bij Google zoeken op 'Camphill'.
Oud 11-07-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
~Chenoa~ schreef op 11-07-2004 @ 08:46 :
Ik weet dat de organisatie Camphill in heel veel landen (van Nepal tot Zuid-Amerika en van Noorwegen tot Zuid-Afrika) vrijwilligerswerk organiseert. Je komt dan in een soort huis te wonen met andere vrijwilligers en gaat daarnaast bv. verstandelijk gehandicapten helpen. Ik ga zelf misschien volgend jaar naar Noorwegen, Engeland, of ...?

Edit: dan moet je even bij Google zoeken op 'Camphill'.
Alleen jammer dat dat soort werk altijd met gristelijke organisaties gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:10
finkelstien
finkelstien is offline
Ik zit er over te denken om een paar weken met ecovolunteer te gaan

www.ecovolunteer.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten