Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ook van die stevige kuiten. en vind dat echt niet tof... mjah komt beetje van al het volleyballen (je moet toch veel springen en dergelijke!) Maarja hoe kom je ervanaf..?
Kan wel meer gaan sporten maar dan wordt het juist erger..? Maar goed.. trek me er niet zo veel van aan eigenlijk en draag wel gewoon rokken.. tja kan mezelf er wel druk over gaan maken en de hele zomer lange broeken gaan dragen enzo maar daar wordt het dan echt niet minder van....
|
Ik heb ook van die stevige kuiten van veel fietsen en paardrijden. Best irritant, stoor me d'r soms best aan. Maarja volgens mij hebben de meeste meisjes of stokjes of spierkuiten, dus ik maak me d'r niet druk om. Die van mij kwabberen in ieder geval niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k geef er zelf ook geen flikker om, de mense doen er maar mee hoe ik er uit zie en anders kunne ze oprotte |
![]() |
|
![]() |
maakt het iets uit hoe je kuiten er uit zien?
![]() nja, trouwens... een vriendin van me is over haar hele lichaam heel erg dun, maar als ze zo'n omgeslagen broek met van die nette lakschoentjes aan heeft, heeft ze echt ver-schrik-ke-lij-ke kuiten ![]()
|
|