Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ken het trouwens niet... dat The Bar spul... ken alleen dat vergaarde tv-programma, dat vind ik al erg genoeg...
||
Citaat:
btw baco is idd lekker ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
--> EeY HoMeYY, pASs My Die BReEEzzAAAHHHHHHHHHHH
|
![]() |
Ik heb het idee dat sommige mensen hier bier niet kunnen waarderen. Mensen mensen, ren aub. nu naar het dichtsbijzijnde cafe, bestel een Hoegaarden (of een tapje Jupiler
![]() ![]() Bier is niet iets om zat te worden, bier is niet iets om te gaan zuipen, bier is iets om van te genieten ![]() Nee dan zoiets als The Bar, Breezah of Smirnoff of wat voor popi-drankje dan ook. Daar zit toch geen beleving in als je dat drinkt, geen passie. Dat is niet me liefde gebrouwen/vervaardigd, dat is zoiets als 'die jongeren drinken het toch wel, ze hebben allemaal geld teveel, dus laten we maar een lekker stevig duur drankje op de markt pleuren met een hoop reclame er rond, en dan komt het $$$$$$ vanzelf'. Helaas zijn er dus genoeg zondaards te vinden hier in Nederland die zich niet konden bedwingen deze alcohol-limonade te nuttigen. Als jullie 40 zijn, zijn jullie tanden helemaal weggerot van die suikertroep. Ik drink dan nog graag een pintje op de Breezah ![]() ![]() ![]() <<Sorry dit moest er ff uit ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 14:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Gisteren heb ik echt de meest incorrecte Hitler-grap ooit gehoord Slome Kameel | 16 | 14-07-2015 08:39 | |
Muziek |
Remains Of the Day ]{ing | 20 | 06-04-2005 13:00 | |
Muziek |
The Life and Art of Bass Playing (Tony Levin) SanderThomas | 0 | 12-08-2004 07:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] The pedestrian Ming-Xia | 4 | 28-02-2003 13:05 | |
Films, TV & Radio |
de Bar!!! BrunetJuh | 8 | 13-05-2002 16:31 | |
Films, TV & Radio |
The Bar Marcade | 16 | 26-04-2002 18:51 |