Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je de boeken makkelijk kan krijgen (en er dus geen weken of zelfs maanden op hoeft te wachten), zou je ook eerst eens naar de lessen kunnen gaan om te zien of je voor dat vak echt het boek nodig hebt. Mocht je het boek echt nodig hebben, dan loop je diezelfde dag nog naar de winkel en schaf je het aan. Zo voor alle vakken.
Ik koop mijn boeken vaak per blok; ieder blok hebben we andere vakken. Ik moet wel al mijn boeken aanschaffen, maar zo heb je niet meteen een enorme klap in je financien, maar verdeel je de kosten een beetje over het jaar. Dat is wel prettig ![]() €700,- aan boeken voor het eerste jaar is overigens vrij normaal; denk er ook aan dat je in het eerste jaar vaak boeken aan moet schaffen die je je hele opleiding gaat gebruiken. Dus nu heb je even veel boeken in een keer nodig, maar de komende jaren zijn er dat minder. Misschien ook een troost ![]() En veel boeken kan je in prima staat tweedehands krijgen, soms voor de helft van de nieuwprijs. Dat scheelt ook al aardig. Boeken die je maar één jaar nodig gaat hebben, zou ik tweedehands aanschaffen. Boeken waar je vier jaar mee moet doen, zijn fijner nieuw, vind ik. Is ook net iets specialer. Zoek eens op www.tweedehandsstudieboeken.nl , misschien vind je wel goede deals ![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2006 om 17:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
MBO'ers minder student dan HBO'ers? U*NiQ | 245 | 10-02-2016 21:43 | |
Studeren |
Verschil Leiden/Rotterdam Geneeskunde Ikke84 | 25 | 06-04-2006 08:35 | |