![]() |
|
Hallo daar!!
Ik ben Joanne (19 jaar) en ik ben op zoek naar gezellige mensen om samen een appartementje mee te huren zo dicht mogelijk bij het centrum van Utrecht. Ik heb dus nog geen adres, maar zodra we een gezellig groepje hebben (3 a 4 personen) kijken we verder. Dus als het jou ook leuk lijkt om met een gezellig groepje in Utrecht te wonen, lekker stappen, bankhangen, filmpje kijken, terrasje paken...en natuurlijk ook nog studeren daar waar nodig, laat het me dan weten! Het liefst zou ik er in ieder geval 1 meisje bij hebben, maar de anderen mogen wat mij betreft ook jongens zijn. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Ik wou zou gaan voor een maximale huur van 300 pp. We moeten natuurlijk ook nog wel uitzoeken of dit allemaal mogelijk is, ik weet niet hoe het zit met onderhuurregelingen e.d... Je kan hier reageren, mailen, of je kan me even toevoegen aan je MSN. ![]() joootje@gmail.com
Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 10:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie genoeg appartementjes te huur waar 3 mensen in kunnen wonen en de huur dan op 330 INCL g/w/l zou komen. Is wel meer dan 300 ja...maar die 30 euro... En een huis kopen tsja daar heb ik ook over gedacht, maar ik weet niet of mijn ouders daar veel trek in hebben...Zal het eens vragen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Roosendaal: huisgenoot gezocht voor eigen woonruimte Vampje66 | 1 | 18-04-2010 18:26 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic 113# rare kwast | 496 | 15-11-2007 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |