Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2006, 22:35
Mojojojo
Mojojojo is offline
Hallo daar!!

Ik ben Joanne (19 jaar) en ik ben op zoek naar gezellige mensen om samen een appartementje mee te huren zo dicht mogelijk bij het centrum van Utrecht. Ik heb dus nog geen adres, maar zodra we een gezellig groepje hebben (3 a 4 personen) kijken we verder. Dus als het jou ook leuk lijkt om met een gezellig groepje in Utrecht te wonen, lekker stappen, bankhangen, filmpje kijken, terrasje paken...en natuurlijk ook nog studeren daar waar nodig, laat het me dan weten!
Het liefst zou ik er in ieder geval 1 meisje bij hebben, maar de anderen mogen wat mij betreft ook jongens zijn. Lijkt me wel leuk eigenlijk.
Ik wou zou gaan voor een maximale huur van 300 pp.
We moeten natuurlijk ook nog wel uitzoeken of dit allemaal mogelijk is, ik weet niet hoe het zit met onderhuurregelingen e.d...

Je kan hier reageren, mailen, of je kan me even toevoegen aan je MSN.
joootje@gmail.com

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 10:50.
Advertentie
Oud 26-07-2006, 06:44
Verwijderd
Ik kan je nu alvast vertellen: dat is niet mogelijk.
Oud 26-07-2006, 10:28
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Sophie schreef op 26-07-2006 @ 07:44 :
Waarom zou het niet kunnen? Wat mij overigens 'makkelijker' lijkt is om een huis te kopen (dan wel door je eigen ouders, dan wel door iemand waar je mee op die kamers wil) en dan kan je van de huur van de andere inwoners de hypotheek betalen.. moeten je ouders wel een 2e hypotheek krijgen en wel zin hebben in deze operatie..
Oud 26-07-2006, 10:33
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
hoezo niet ? 1200 euro huur is best veel.
Oud 26-07-2006, 10:47
Mojojojo
Mojojojo is offline
Citaat:
Waarom niet dan?

Ik zie genoeg appartementjes te huur waar 3 mensen in kunnen wonen en de huur dan op 330 INCL g/w/l zou komen. Is wel meer dan 300 ja...maar die 30 euro...

En een huis kopen tsja daar heb ik ook over gedacht, maar ik weet niet of mijn ouders daar veel trek in hebben...Zal het eens vragen.
Oud 26-07-2006, 12:27
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mojojojo schreef op 26-07-2006 @ 11:47 :
Waarom niet dan?

Ik zie genoeg appartementjes te huur waar 3 mensen in kunnen wonen en de huur dan op 330 INCL g/w/l zou komen. Is wel meer dan 300 ja...maar die 30 euro...
Omdat ze meestal geen studenten in appartementen willen hebben.
Oud 26-07-2006, 23:03
teenager
teenager is offline
dat lukt je heus wel hoor, succes
Oud 27-07-2006, 09:56
Verwijderd
Mijn zusje had ook al zo'n idee, maar dan met zn 3en in Nijmegen. Iedereen zei dat het vast niet zou lukken, maar ze geloofde het niet. En het is ook idd niet gelukt.

Je kan het best als idee in je achterhoofd houden, maar als je ver weg van utrecht woont en je echt een kamer nodig hebt in september, kijk dan wel verder dan zoiets met zn 4en en zoek ook alvast wat dingen voor jezelf
Oud 27-07-2006, 15:12
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 26-07-2006 @ 13:27 :
Omdat ze meestal geen studenten in appartementen willen hebben.
hangt van de verhuurder af, EN van de leeftijd van de studenten. tenminste, ik ken wel iemand die dat zo geregeld had, maar die waren allemaal 21+, en dat kon wel, maar 4 studenten van 18 had niet gekund.
Oud 27-07-2006, 20:57
deurbel
deurbel is offline
Je hebt toch ook nog zoiets als wachtlijsten? Weet niet hoe het in Utrecht zit maar waar ik woon is het zeker drie jaar. Tenzij je natuurlijk voor een (veel) duurdere particulierenwoning wilt gaan.
Oud 27-07-2006, 23:20
Myuki
Myuki is offline
Ik heb wel interesse... Ik moet wel meteen zeggen dat ik geen zin om vast te zitten aan mijn huisgenoten (en dus een boel sociale verplichtingen) Dus als je een hechte vriendin zoekt om 24/7 mee op te trekken ben ik niet degene die je moet hebben.

Ik zoek trouwens gewoon iets voor mezelf. Maar stel dat je iets vindt voor meerdere mensen, dan vind ik 't leuk om ervan te horen. En als we het goed met elkaar kunnen vinden is het een goed plan.
Oud 28-07-2006, 11:02
655321
655321 is offline
Hey, ik ben harstikke geinteresseerd. Vooral met wat meer mensen, ik heb samen met een kennis van mij gezocht voor iets maar dat was gewoon niet te doen.
Met 4 mensen lijkt me perfect.
Laat maar weten wat het plan is!
Oud 07-08-2006, 19:00
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
Myuki schreef op 28-07-2006 @ 00:20 :
Ik heb wel interesse... Ik moet wel meteen zeggen dat ik geen zin om vast te zitten aan mijn huisgenoten (en dus een boel sociale verplichtingen) Dus als je een hechte vriendin zoekt om 24/7 mee op te trekken ben ik niet degene die je moet hebben.

Ik zoek trouwens gewoon iets voor mezelf. Maar stel dat je iets vindt voor meerdere mensen, dan vind ik 't leuk om ervan te horen. En als we het goed met elkaar kunnen vinden is het een goed plan.
Zelfde geldt voor mij. Ben wel een jongen, en 22 jaar oud maarja dat is dus niet echt een probleem?
Oud 07-08-2006, 19:31
amerie
amerie is offline
Hoi, het lijkt mij ook wel wat!! Ik ben een meisje van 18 jaar. Ik denk wel dat het erg lastig is om iets te vinden. Maar wie niet waagt wie niet wint.
Oud 08-08-2006, 23:34
Verwijderd
Het is vrijwel onmogelijk, zeker voor vier mensen ofzo. Ik ben al twee jaar op zoek naar iets ín Utrecht. Maar ik wens jullie veel succes.
Oud 13-08-2006, 18:11
Donald Duck
Donald Duck is offline
mochten er nog plaatsen zijn houd ik mij aanbevolen

Regels voor berichten