![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik had mijn ogen niet dicht, maar ik keek wel heel hard de andere kant op, heb van mijn moeders gehoord dat het 4 buisjes waren. Die was mee om me te steunen en vind het heel fascinerend om te zien ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @fractuur; Ik denk ook dat het de volgende keer minder erg is, maar over zal het nooit gaan denk ik...
||
Citaat:
Het zweten, trillen en flauwvallen past hier allemaal bij. Mijn tip: vraag volgende keer of je liggend geprikt mag worden. Ik doe dit ook altijd, en het scheelt echt een stuk. Er stroomt dan makkelijker bloed naar je hoofd, dus val je minder snel flauw. Bovendien lig je veilig, dus mocht je duizelig worden, dan kan je niet vallen en je bezeren. Ik voel me altijd een beetje kneuzig als ik vraag of ik liggend geprikt kan worden, maar het is echt veel fijner. Dit soort reacties kunnen minder worden als je eraan gewend raakt, maar niet altijd. Het ligt er ook aan hoe je je er op in stelt. Vertel de prikzuster/broeder gewoon dat je slecht tegen prikken kan. Zij zien dit zovaak, en kunnen er rekening mee houden. Je hoeft je dus niet groot te houden! (ik ken hele goede en beroemde artsen die zelf flauwvallen bij een prikje, haha ![]()
||
![]() |
Citaat:
(het was een meisje die ik best leuk vind dus misschien was het wel de spanning ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als zoiets gebeurt in een prikkamer, dan weet je gewoon dat het een stressreactie is. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
bloedprikken en wiet MarcWeller | 8 | 07-03-2013 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorzaken flauwvallen na bloedverlies? tuttebel | 10 | 07-11-2006 16:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloedprikken Ingetjuhh | 22 | 26-11-2004 14:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
[bloedprikken] na bloedprikken je hele elleboog blauw/paars/geel/groen SuperS | 20 | 01-12-2003 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedprikken hoe gaat dat in z'n werk? devilcat | 22 | 14-11-2002 02:42 | |
Psychologie |
Negativiteit <-> realisme *?* Verwijderd | 22 | 01-04-2002 17:32 |