Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 21:59
Cinamon
Cinamon is offline
Nou
dit topic is er vast tien miljoen keer geweest
maar nu even een nieuwe
Op wat voor tiepes vallen jullie en willen jullie liever NOOIT vallen?
En
Als je de ware hebt gevonden, wat doe je dan?

Vertel het me!

xxx

ps. vertel ook even wat je erg vind aan het uitmaken offeh de ergste manier waarop uitmaken kan! (via telefoon enzow dat soort dingen)

Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 13:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 22:03
girl18
girl18 is offline
op wat voor types ik val

jongens zonder kapsones.. ze moeten niet stoer doen tegen hun vriendjes en een jongen die ze eigen kan zijn..

rot manier om het uit te maken

via msn en wat silver hier onder zegt is ook vrij klote

of ik de ware ben tegenkomen

daar beslis ik niet echt over.. als we echt meer dan 2 jaar samen blijven noem ik het me ware..

Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:11
Verwijderd
ergste manier van uitmaken:
De ene week nog "ik hou van je" zeggen en de andere week er ineens geen zin meer in hebben, het nooit normaal uitmaken, maar gewoon nix meer van je laten horen en op geen enkele manier bereikbaar zijn...

wat voor types
Verschillend......uiteindelijk zullen ze allemaal wel overeenkomsten hebben, maar daar ben ik nog niet achter.
Ik val op een bepaalde houding, uitstraling, manier van doen.

En ik wil natuurlijk niet op klootzakken vallen, maar helaas ben ik nog nooit op een lieve jongen gevallen.

Wat doe je als je de ware tegenkomt?
Ik ben hem al tegengekomen, dus wat deed ik....hmmz...de relatie verpesten? Mwah dat lag ook aan hem....
Iig ik zou m'n best doen om hem nooit meer kwijt te raken...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:18
Bean
Bean is offline
ergste manier van uitmaken:
Vlak nadat je op vakantie ben een brief door de brievebus met daarin het verhaal dat ze je nooit heeft zien zitten... Jij je inhouden in de vakantie, en dan kom je blij terug......
wat voor types
Mijn meisje moet vrolijk, serieus, grappig en een tikkeltje gek zijn...
Ik gooi me als een blok voor haar[/B]
Oud 05-07-2002, 22:25
Verwijderd
Bij mij is er qua uiterlijk niet echt een vast type aan te wijzen, hoewel ik een wel een lichte voorkeur heb voor meisjes met donker haar. Dat vind ik toch net wat 'specialer' dan het 'gewone' Nederlands (donker)blond.

Verder gaat het mij vooral om haar karakter: ze moet openminded zijn, ruimdenkend, niet ongecompliceerd, filosofisch ingesteld, veel empathie kunnen opbrengen, een sterk inlevingsvermogen en veel mensenkennis.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 22:41
DEChengst
DEChengst is offline
Op wat voor tiepes vallen jullie

Superlieve geduldige meisjes die toch niet bestaan.

en willen jullie liever NOOIT vallen?

Meiden die denken je te kunnen gebruiken.

Dan laat ik mijn bloed onderzoeken op LSD en andere psychedelica.

vertel ook even wat je erg vind aan het uitmaken offeh de erste manier waarop uitmaken kan!

Who cares. Kwijt raken waar je je hele leven van gedroomd is, is gewoon kut. Hoe je die persoon kwijt raakt is totaal niet boeiend.

-Desecrator
Oud 05-07-2002, 22:49
Hermes
Hermes is offline
Mijn type wordt schaars door algehele decadentie van normen en waarden in onze geliefde moderne maatschappij:
- Lief en aardig.
- Beetje onzeker (vind ik schattig), maar wel stabiel.
- Zuinig met geld.
- Intelligent en verstandig.
- Zelfmotiverend; ook in mindere tijden.
- Harde werker wanneer nodig, dus zeker niet verwaand.
- Eigen identiteit, niet zo'n standaard schaap.

Daarnaast mag ze uiteraard niet onaantrekkelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:35
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
ik val op het ''tiep'' ( ) dat:

-intelligent is, ik moet hoogstaande gesprekken met haar kunnen voeren
-knap is, wat bij mij wil zeggen slank en het liefst donkerbruin haar
-altruïstisch is (goed kunnen luisteren)
-voor dingen openstaat en dat ze zich in andere mensen kan verplaatsen
-en gewoon lief is natuurlijk

als je al deze dingen bezit kom je heel ver bij mij
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Kiet schreef:
-altruïstisch is (goed kunnen luisteren)
Altruïsme is naastenliefde in de zin van dingen doen voor andere mensen zonder er iets zelf voor terug te verwachten, niet goed kunnen luisteren
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:44
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
nare man schreef:

Altruïsme is naastenliefde in de zin van dingen doen voor andere mensen zonder er iets zelf voor terug te verwachten, niet goed kunnen luisteren
Ja, ik heb het even opgezocht en je hebt gewoon gelijk!
Mm, toch beter opletten bij Nederlandse les dan
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 11:02
EternalDeath
EternalDeath is offline
HEHEHE

op wat voor types ik val

Op misterieuse types, donker gekleed.....

rot manier om het uit te maken

smsje of email, dat is onwijs laf!

of ik de ware ben tegenkomen

JA...ik denk het wel! ik ben nog nooit eerder zo verleeft geweest en hij is...........echt WOW!
Oud 06-07-2002, 11:03
Tox
Tox is offline
Op wat voor een types ik val
Lieve meiden, met wie ik kan praten en lachen. Dus met een gevoel voor humor, met ogen die me kunnen laten smelten en een slim meisje (en heel sterk ) en natuurlijk lief

Op wat voor een types ik niet wil vallen
Meiden die jongens gebruiken en kwetsen, die een hoge dunk vanzich zelf hebben. en ja dommere meiden, kan ik niet fatsoenlijk mee praten

Als ik de ware heb gevonden dan
De ware, ik hoop dat ik haar nu al gevonden hebt, alleen zo iets kun je nog niet zo snel zeggen. ALs het over 4 jaar ofzo nog aan is, dan vind ik pas dat je kunt zeggen "De ware", maar ik hoop dat ik haar nu al heb

Het ergste aan uitmaken vind ik
Elkaar niet meer spreken daarna enzo, het niet weten, dus dat het onverwacht komt, en het allerkutste als ik ooit gedumpt zal worden lijkt het me wel haar tegen komen met iemand anders, maar alles is gelukkig goed
Oud 06-07-2002, 11:12
Verwijderd
Toch nog maar even de uitgebreide versie.

Op wat voor tiepes vallen jullie?

Bij mij is er qua uiterlijk niet echt een vast type aan te wijzen, hoewel ik een wel een lichte voorkeur heb voor meisjes met donker haar. Dat vind ik toch net wat 'specialer' dan het 'gewone' Nederlands (donker)blond.

Verder gaat het mij vooral om haar karakter: ze moet openminded zijn, ruimdenkend, niet ongecompliceerd, filosofisch ingesteld, veel empathie kunnen opbrengen, een sterk inlevingsvermogen en veel mensenkennis

...en willen jullie liever NOOIT vallen?

Als ik voor iemand val keur ik die persoon impliciet goed, maar ik zou het wel lastig vinden als ik verliefd zou worden op een meisje met een ontzettend lage opleiding, of een ontzettend raar en grillig karakter, bijvoorbeeld.

Vragen of ze bij me wil blijven of iets clichématigs en nutteloos romantisch in die geest.

...ergste manier waarop uitmaken kan! (via telefoon enzow dat soort dingen)

Haha Uitmaken is altijd kut, zelfs al wordt het beleefd en netjes gedaan. Maar uitmaken via SMS of telefoon zou ik bijvoorbeeld niet accepteren, dan zou ik haar opzoeken en in persoon opheldering vragen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 11:55
PiNoW
PiNoW is offline
Op wat voor tiepes vallen jullie?

dat is wel heel verschillend, ze moeten iets heel natuurlijks hebben, eerlijk en zelfverzekerd zijn, maar absoluut niet arrogant.
ze moeten ook wel een beetje een leuke kledingsmaak hebben en mooie wangetjes bij een liev gezichtje.
ze moeten voor hun mening durven uitkomen en niet bang zijn.
geen macho of wat dan ook.
en hij moet wel een beetje gek en erg liev zijn

...en willen jullie liever NOOIT vallen?

sinterklaas
Als ik verliefd op iemand word dan keur ik die persoon niet af natuurlijk, maar er zijn types waarop ik nooit verliefd zou kunnen worden.
bv een macho, die met een arrogante blik om zich heen kijkt en ieder meisje pakt wat hij pakken kan. (hoewel ze soms erg lekker zijn )
of een kakker, dat past gewooon niet bij mij.

ik dacht dat ik de ware had gevonden, maar ik denk nu dat dat niet zo is.
ik weet niet of ik dat ooit zal weten of iemand de ware voor mij is.

...ergste manier waarop uitmaken kan! (via telefoon enzow dat soort dingen)

telefoon, sms (gelukkig heb ik geen mobiel meer ) , mail, via via, in een brief .
ik vind dat je het zowiezo in diegene zen gezicht moet kunnen zeggen, anders ben je eigenlijk stom.
Oud 06-07-2002, 12:40
miro
miro is offline
[B]Op wat voor tiepes vallen jullie

Spontane, onafhankelijke jongens.

Jongens die me qua kleding niet aanstaan (petjes, kettingen ) Jongens waarbij je er pas laat achterkomt dat ze je liegen en bedriegen waar je bijstaat. enz.

Waarschijnlijk mijn best doen om een relatie te krijgen/behouden met diegene.

vertel ook even wat je erg vind aan het uitmaken offeh de erste manier waarop uitmaken kan!

Uitmaken is altijd erg, vooral na en lange periode. Het kutste is als je er achter komt dat die persoon geen ene flikker om je geeft als ie het uitmaakt (doet er lekker luchtig over, laat totaal geen emotie zien)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 13:55
Cinamon
Cinamon is offline
Nou ik vind het wel heel interessant om die reply's te lezen eigenlijk maar goed, ik geef jullie even het lijstje van mezelf... (mocht je geïnteresseerd zijn)

Op wat voor tiepes vallen jullie

Een jongen moet voor mij wel iets van inteligentie uitstralen, ik val wel op blonde jongens moet ik zeggen en mooie ogen en een lieve lach mag ook wel. Het karakter moet een beetje het tegenovergestelde van mij zijn, hij moet initiatief durven/willen nemen, humor hebben en zoals ik zei hij mag best een koppie hebben (qua kennis dan, dat een gesprek ook diepgang heeft)

Ik zal nooit op van die watjes vallen, geen slapjanussen zoals ik het dan maar even noem. Ze moeten wel tegen een stootje kunnen en ook absoluut GEEN macho... Dat is zo ziek...

Ik dacht dat ik hem had, maar goed verspeeld... Volkomen genegeerd maar ja eigen schuld dikke bult...
Ach er zijn meer mensen in de wereld dan die ik al ken

Ik moet zeggen dat ik wel een top drietje heb van de ergste manieren:
1. SMS (dat is zo kort en ongevoelig)
2. E-mail (dat straalt iets uit van: "nou ff snel, ben k daar ook vanaf")
3. Telefoon (ik wil je niet zien, niet al te ongevoelig zijn, dus bel ik!)

Het ergste aan uitmaken vind ik zelf, dat je niet eerlijk bent tegen elkaar. Vooral als je het niet durft uit te maken omdat je denkt dat je de ander kwetst. Ik denk dat je hem/haar meer kwetst als je verkering hebt terwijl je allang niet meer verliefd bent.
Oud 06-07-2002, 14:21
Verwijderd
het ergste vond ik dat m'n vriend het uitmaakte per sms. ik vond (vind) dat zooooo laf.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 16:54
Piccola
Piccola is offline
Ergste manier van uitmaken:
Via sms/internet! Tsjah, ik vind gewoon dat je het altijd face to face moet uitmaken. Als je ver van elkaar vandaan woont is dat natuurlijk wel lastig. Mjah, dan moet maar een heel lang telefoongesprek ofzo.. Mjah, het liefst face to face. Dat is wel zo persoonlijk en dan kun je tenminste fatsoenlijk praten ofzo.

Wat voor types?
Mjah, ik blijk op 'gabbers' te vallen?! Tsjah, de jongens waar ik op val dragen altijd Lonsdale en luisteren altijd naar hardcore en techno enzo! Als ie maar lief, eerlijk, zorgzaam, intelligent en spontaan is!

Dan hou ik hem stevig vast en laat hem nooit meer gaan!!!
Jah.. Ik dacht echt dat ik mijn ware al had gevonden. Maar die relatie heb ik verpest! Blijkbaar toch niet 'de ware' dan?! Ik denk dat ik sindsdien eigenlijk ook helemaal niet meer in 'de ware' geloof! Want anders was ik nu nog wel bij hem... Nu heb ik weer een nieuwe 'ware'! Tsjah, dan zal iedereen er wel 100 hebben ofzo. Neh, ik geloof er niet (meer) in... Ik hoop iig dat ik nog super lang bij mijn vriend blijf!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
op welke types val ik
ik val op jongens die vooral lief zijn, goed kunnen luisteren, begrip vol, waar ik wel een beetje een intelligent gesprek mee kan voeren, een leuke uitstraling heeft, niet te patserig maar ook geen watje

uuhm... ergste manier van uitmaken?
via telefoon/sms of internet. of met ruzie ofzo. of wanneer de ander vreemd is gegaan en het daardoor uitgaat. dat soort dingen.

de ware gevonden en dan:
uuh niks? geen idee, samenwonen? weet k veel dat zie ik dan wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 12:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat voor type;

Een leuke, lieve, betrouwbare, grappige, wijze jongen die er goed uitziet en veel aandacht aan me schenkt, zich moeite voor me doet.

Welk type niet;

Dom, ontrouw, macho, lelijk (en daar heb ik mijn eigen opvattingen over), een roker, eentje die al 100 meiden heeft gehad. Hè gats....

De ware al gevonden?

Weet ik niet. Ik ben heel blij met mijn vriend, maar we beginnen nu op veel gebieden te botsen. Hij rookt, ik kan daar niet tegen. Ik wil lekker wandelen op zondagmiddag, hij wil F1 kijken. Ik wil zowat al mijn tijd aan hem besteden, hij wil nu ineens, na 10 maanden, meer vrijheid. Heb steeds meer m'n twijfels over of hij nou écht de ware is. Hoop het wel.

Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 13:16
Anneke17
Anneke17 is offline
Op wat voor types val ik:
Ik val op jongen met een lieve maar toch ook wel btje 'stoere' en ook wel btje belangrijk een verzorgde uitstraling! En als het kan moet hij van die mooie blauwe ogen hebben en donker haar!! :-) Hij moet een lief karakter hebben, niet in eens ander gedrag tonen als zn vrienden erbij zijn (dan in 1 keer stoer gaan doen..) goed mee kunnen praten,en zeker veel lol mee kunnen maken!Ohja en mooie kleding!

Op wat voor types val ik niet!:
Jongens met goude kettingen en oorbellen en die 'zooi' allemaal..van die macho figuren! Daar heb ik 't niet op..al hoewel sommige wel heel lief kunnen zijn!

Ergste manier van uitmaken:
Zoals de meesten hier al zeggen via sms,telefoon of mail of iets dergelijks.
En idd..wat hier boven ergens ook iemand zei, als je paar dgn terug nog zegt; ik hou van je..en dan paar dgn later maak je het uit.

Als je de ware hebt gevonden wat dan:
Dan zorgen dat mn relatie goed blijft! En steeds beter wordt!
Ik hoop dat ik mijn 'ware' al ben tegengekomen, maar we hebben nog maar 1,5 jr iets en dan kun je nog niet spreken van dat is de 'ware' voor mij! Maar...I hope so!
Reageren

Regels voor berichten