Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 15:46
D-sire
D-sire is offline
Stel: Je vriend/vriendin heeft een hele andere kledingstijl dan jij hebt. En eigenlijk is het dus helemaal niet jouw smaak.. Wat doe je? Probeer je hem/ haar te "veranderen"of respecteer je gewoon hoe hij of zij er dan bijloopt?
Oud 18-04-2002, 16:02
Stevill
Stevill is offline
Respecteren alhoewel als het echt een kansloze vertoning is dan help ik diegene wel ff
Oud 18-04-2002, 16:54
Reemz
Reemz is offline
Kleren van het lijf scheuren nee hoor, gewoon respecteren, alles gaat in principe uiteindelijk om et innerlijk, als je later als 60 jarige naast je vriendin zit denk je ook van, hmmm ze is best wel een bitch
Oud 18-04-2002, 17:03
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
respecteren maar wel stiekem voor verjaardag iets kopen wat ik wel leuk voor nen jongen vind
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:05
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:
respecteren maar wel stiekem voor verjaardag iets kopen wat ik wel leuk voor een jongen vind
haha da zou ik denk owk wel doen
Oud 18-04-2002, 17:31
AtHell
AtHell is offline
moet hij/zij geheel zelf weten alsof mij dat boeit.
Oud 18-04-2002, 17:35
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Stel: Je vriend/vriendin heeft een hele andere kledingstijl dan jij hebt. En eigenlijk is het dus helemaal niet jouw smaak.. Wat doe je? Probeer je hem/ haar te "veranderen"of respecteer je gewoon hoe hij of zij er dan bijloopt?
achjach, kleren maken niet zo heel veel uit vind ik. naakt is toch ook goed? *glapje* nee uhm, ik zou mijn vriend echt niet gaan veranderen ofzo, misschien wel heel stiekem, zo tijdens het winkelen 'ie, dat is wel leuk he' ... nja, ik hoef lekker niks aan mijn vriend te veranderen

een vriendin van me heeft haar vriend echt heeeeelemaal veranderd, van zo'n supernerd naar een wat alternatiever tiepje... echt slecht vind ik dat, ze heeft hem helemaal omgetoverd...
Oud 18-04-2002, 17:35
snoopy
snoopy is offline
ach, zo belangrijk is het nou ook weer niet... Als hij met allemaal gaten in z'n kleren ging rondlopen zou ik hem gewoon meeslepen de stad in!
Oud 18-04-2002, 17:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
meeslepen de stad in!
Precies.
Oud 18-04-2002, 18:15
Esmée
Esmée is offline
Hmm ik vind kleding altijd wel belangrijk dus als die me niet aanstaat zou ik er in de eerste instantie al niet op vallen... (en voor iedereen nu gaat beginnen over die nieuwe liefde van mij, voor degenen die dat gelezen hadden, neej dat ligt anders want die stijl past gewoon echt bij hem )
Tja je kunt natuurlijk gewoon zeggen van goh vind je dit en dit niet leuk maar als dat niet bij diegene past zal hij het ook echt niet aantrekken en dan staat het toch niet, want je moet je er zelf lekker in voelen...
Oud 18-04-2002, 18:18
Qamra
Qamra is offline
Nou.. Het is je vriendje, dus IETS moet je hebben getrokken toen je hem nog niet kende... Dus waarom zou je hem veranderen? Ik zou zelf ook neit veranderen, zelfs niet als hij dreigt het uit te maken..
Oud 18-04-2002, 20:12
flamez
flamez is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Respecteren alhoewel als het echt een kansloze vertoning is dan help ik diegene wel ff
Oud 18-04-2002, 20:33
Roxy
Roxy is offline
Ik zou nooit echt moeite doen om hem te veranderen, hij is zowalstie is en dat vink altijd super... Maar goed als ik een keer met hem zou gaan winkelen dan zou ik natuurlijk wel mijn mening geven en als ie dan iets van zijn stijl pakt dan zou ik niet zeggen van wat een vreselijk ding maar meer iets van nie mijn smaak maar het staat je koel...
Oud 18-04-2002, 20:39
eden6
eden6 is offline
Als de kledingstijl van mn vriend me totaal niet had aangestaan was ik waarschijnlijk niet op hem gevallen. Ik vind zijn kleding leuk dus ik hoef er niets aan te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:23
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
hmz gewoon blijven herhalen van heeeeeeeeeej dat zou je nou eens goed staan, en als hij het dan past, jaaaaaa het staat je echt goed dat moet je toegeven..dat soort dingen en dan voor hem kopen ofso. ik geef mijn vriend voor zijn verjaardga ook eigenlijk altijd kleding, dus mijn smaak komt wel door maard ta is andersom ook
Oud 18-04-2002, 22:15
Verwijderd
Dan begin ik gewoon niet aan cie persoon,
dan zijn we nl te verschillend..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 07:26
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Dan begin ik gewoon niet aan cie persoon,
dan zijn we nl te verschillend..
alleen al als die persoon andere kleren draagt? beetje kortzichtig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef:

alleen al als die persoon andere kleren draagt? beetje kortzichtig
Dan ben jij net zo goed kortzichtig, aangezien jij meteen denkt dat het niet is.

neem maar van mij aan, in mijn geval is het zo
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 08:03
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb nog nooit een vriendje gehad die er zo saai uit zag dat ik hem mee de stad in moest sleuren Op zich maakt het me ook weinig uit. Ik merk wel dat ik val op jongens met wijde broeken. Dat staat gewoon heel rielekst ofzo. Een polo of blouse of shirt er boven op, dat maakt me verder niet uit. Als het maar allemaal lekker lossig zit.
Als ik een vriendje zou hebben die strakke broeken zou dragen dan zou ik dat echt niet proberen te veranderen. Misschien voor de grap een x uit proberen maar uiteindelijk ben je dan toch verliefd geworden op de persoon. Niet op zijn kleren.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 08:26
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

Dan ben jij net zo goed kortzichtig, aangezien jij meteen denkt dat het niet is.

goeie redenering..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:

goeie redenering..
Ik begreep er ook al weinig van.

Nahja, in ieder geval, je kunt het kortzichtig noemen, maar je valt toch op het totaalbeeld, dat spreekt je ook aan, en het lijkt mij dat de kledingstijl daar ook deel van uitmaakt.. Maar het is niet zo dat ik daarom iemand minder leuk zou gaan vinden/ er niets mee zou beginnen. Maar okay.
Ik denk da'k hem of gewoon zo laat, ik wil iemand die tenminste zeker is over wat hij draagt, en als je iemand dan gaat veranderen, is er altijd de kans dat hij het zelf totaal niet leuk is.. Als ik merk dat hij openstaat voor veranderingen, sleep ik hem mee de stad in.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:18
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik moet alles keuren voor mijn vrienden het halen, vind ik het niks, dan halen ze het ook nie...

simple as that !
Oud 19-04-2002, 10:23
Li
Li is offline
het interesseert me echt niks wat voor kleding m'n vrienden dragen, ik kies ze toch niet uit op uiterlijk
Als een vriendin van mij alto zou zijn en ze zou het zelf fijn vinden, wie ben ik om dat te veranderen??
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:25
Li
Li is offline
Bij m'n vriend zou het trouwens wel uitmaken, ik denk dat ik hem dan onbewust (of misschien wel bewust)mee de stad inneem en dingen die ik mooi vind aan hem voorstel om te passen

Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:32
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
nee, het maakt mij ook nie uit wat me vrienden dragen, maar mijn vrienden vertrouwen op mijn kledingsmaak, denk ik...

ze dragen ook veel kleren van mij...
Oud 19-04-2002, 11:08
Morphia
Morphia is offline
Ik denk dat je elkaar onbewust toch wel beïnvloed. Ik weet niet, meestal hebben de mensen waar ik me tot aangetrokken voel min of meer dezelfde smaak als ik, of het zijn kleren die ik wel mooi vind, maar die ik zelf nooit zou kopen en dragen. Ik vind kleding altijd mooi staan, als iemand het draagt met overtuiging.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ga met mijn vrienden om om wie ze zijn niet om wat ze dragen,heel cliché maar waar.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:26
eztah
eztah is offline
Je valt toch op de persoon en niet op zn kleertjes?
Oke, tis leuker als iemand kleren draagt die je mooi vindt, en als dat niet zo is, jammer.
Ik zou misschien wel zoiets zeggen van: "Ik denk dat dit je goed staat"
Moet ie zelf maar kijken wat ie er mee doet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:55
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Mijn vrienden zijn heel uitlopend..
Ik heb kakkers als vriend, punkers enzovoorts
maar ik hou niet van al die hokjes...
Oud 19-04-2002, 14:17
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ja klopt ......wij kope van alles 2 dan lijke we op ulkaar
Reageren