Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ik vind kleding altijd wel belangrijk dus als die me niet aanstaat zou ik er in de eerste instantie al niet op vallen... (en voor iedereen nu gaat beginnen over die nieuwe liefde van mij, voor degenen die dat gelezen hadden, neej dat ligt anders want die stijl past gewoon echt bij hem
![]() Tja je kunt natuurlijk gewoon zeggen van goh vind je dit en dit niet leuk maar als dat niet bij diegene past zal hij het ook echt niet aantrekken en dan staat het toch niet, want je moet je er zelf lekker in voelen...
|
Nou.. Het is je vriendje, dus IETS moet je hebben getrokken toen je hem nog niet kende... Dus waarom zou je hem veranderen? Ik zou zelf ook neit veranderen, zelfs niet als hij dreigt het uit te maken..
|
Ik zou nooit echt moeite doen om hem te veranderen, hij is zowalstie is en dat vink altijd super... Maar goed als ik een keer met hem zou gaan winkelen dan zou ik natuurlijk wel mijn mening geven en als ie dan iets van zijn stijl pakt dan zou ik niet zeggen van wat een vreselijk ding maar meer iets van nie mijn smaak maar het staat je koel...
|
![]() |
hmz gewoon blijven herhalen van heeeeeeeeeej dat zou je nou eens goed staan, en als hij het dan past, jaaaaaa het staat je echt goed dat moet je toegeven..dat soort dingen en dan voor hem kopen ofso. ik geef mijn vriend voor zijn verjaardga ook eigenlijk altijd kleding, dus mijn smaak komt wel door maard ta is andersom ook
|
![]() |
Ik heb nog nooit een vriendje gehad die er zo saai uit zag dat ik hem mee de stad in moest sleuren
![]() ![]() Als ik een vriendje zou hebben die strakke broeken zou dragen dan zou ik dat echt niet proberen te veranderen. Misschien voor de grap een x uit proberen maar uiteindelijk ben je dan toch verliefd geworden op de persoon. Niet op zijn kleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nahja, in ieder geval, je kunt het kortzichtig noemen, maar je valt toch op het totaalbeeld, dat spreekt je ook aan, en het lijkt mij dat de kledingstijl daar ook deel van uitmaakt.. Maar het is niet zo dat ik daarom iemand minder leuk zou gaan vinden/ er niets mee zou beginnen. Maar okay. ![]() Ik denk da'k hem of gewoon zo laat, ik wil iemand die tenminste zeker is over wat hij draagt, en als je iemand dan gaat veranderen, is er altijd de kans dat hij het zelf totaal niet leuk is.. Als ik merk dat hij openstaat voor veranderingen, sleep ik hem mee de stad in. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat je elkaar onbewust toch wel beïnvloed. Ik weet niet, meestal hebben de mensen waar ik me tot aangetrokken voel min of meer dezelfde smaak als ik, of het zijn kleren die ik wel mooi vind, maar die ik zelf nooit zou kopen en dragen. Ik vind kleding altijd mooi staan, als iemand het draagt met overtuiging.
|
![]() |
|
|