Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel erg bedankt voor de complimenten, Orpheus. En daarbij: ja, die laatste zin is inderdaad té veel, zoals Reyneart ook zei. En wat ik er oorspronkelijk zelf mee bedoelde, het was gericht naar de lucht die er miste (verstikking enzo). Dus: tot de lucht van me en toch uit me blijft, een tegenstrijdigheid ook. Ik zal kijken of ik het nog kan veranderen (en anders dan post ik de goede versie wel gewoon) ![]() Edit: valt zelf niets aan te veranderen.. hmm |
![]() |
|
Ik struikel, net zoals Orpheus, over het einde. Begreep wel wat je wou zeggen maar het komt niet krachtig genoeg over in vergelijking met de rest van het gedicht. Best wel jammer, probeer het nog te veranderen zou ik zeggen. (Mja, ik weet het, is gemakkelijker gezegd dan gedaan) Verder wel een mooi gedicht. Vooral "Vanuit oogkassen hoog" en "Ik krijg (geen adem) je uiteindelijk." vind ik echt leuk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Met een propedeuse bedrijfseconomie toch naar het WO (economie&bedrijfskunde)? chocotic | 5 | 26-06-2008 07:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong Verwijderd | 0 | 14-03-2008 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
snelheid vallende regendruppel Gambokkur | 29 | 07-01-2006 19:08 | |
Muziek |
NO DENIAL. MORGEN. je weet toch. skarhead | 16 | 18-04-2004 22:26 | |
Flora & Fauna |
Bang voor honden (hoe toepasselijk is mijn naam toch weer) DarkCat | 33 | 15-01-2003 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Instorten kon niet!!! TomCat | 2 | 20-02-2002 14:07 |