Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 22:20
koelieboelie
koelieboelie is offline
Spectaculairder
Dit najaar is Het Blok spectaculairder dan ooit. In tegenstelling tot eerdere seizoenen start het programma nu met vijf koppels, terwijl er maar vier appartementen zijn. Na een weekend van slopen en elkaar beter leren kennen, bepaalt een wedstrijd wie welk appartement gaat verbouwen en welk koppel definitief afvalt. Dit staat garant voor spanning en onverwachte gebeurtenissen.

Wie kijkt het ook? Ik had het nog nooit gezien maar ik vind het wel vet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2006, 11:08
Rachel
Rachel is offline
Ja, ik kijk het ook, maar ik moet er nog een beetje aanwennen eigenlijk. Ik vind vooral die 2 meiden een groot drama en ik snap niet waarom die erin zitten. Natuurlijk, ook voor de kijkcijfers etc. maar toch

Ben ook erg benieuwd met wie André en Jeroen een wedstrijdje aangaan om het appartement te bemachtigen. Tevens heb ik ook nog niet echt zicht op de indeling van de appartementen etc. terwijl dat bij de vorige seizoenen al wel snel bekend was.

Maar we wachten gewoon rustig af
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 11:24
Balance
Balance is offline
Ik vind de koppels erg tegenvallen dit jaar.

Jeroen en Andre zijn vervelend, behoorlijke betweters. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom ze zeuren dat mensen hun planning nog niet klaar hebben; NOU EN? Dat is toch hun pakkie an, daar hebben Jeroen en Andre toch niks mee te maken? Ik snap wel dat zij ook willen weten wat ze moeten doen, maar een avond van te voren is echt ruim zat.

JP en en Marieke zijn dom. Vooral Marieke, volgens mij zit daar echt maar weinig in. En tot nu toe doen ze nog erg weinig behalve zeuren dat ze niks kunnen doen.

Nancy en Sandy zijn leuk, maar uiteraard er alleen ingezet om mensen te laten lachen om twee jonge grietjes.

Martijn en Soraya zijn om je dood te ergeren. Soraya vooral. Wat een gigantische bitch, je zou d'r echt af en toe een mep willen geven.

Alleen Ellen en Erik vind ik echt leuk, omdat ze zo lief zijn samen ondanks dat ze uit elkaar zijn. En omdat zij de enige zijn die gewoon echt werken.
Oud 19-09-2006, 17:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de eerste aflevering gezien maar die vond ik tegenvallen. Ik vond de koppels niet zo leuk en ik vond dat het meer om al het gedoe er om heen ging dan om het klussen. De tweede aflevering wou ik wel zien om te kijken of het dan beter werd maar toen was ik weg en de derde aflevering heb ik ook weer gemist dus ik weet niet of ik nou nog ga kijken
Oud 19-09-2006, 17:48
Verwijderd
Ik vind het leuk om te kijken. Ellen en Erik zijn het leukst, normaal. De rest is raar

JP & Marieke vind ik erg irritant. Ze willen mensen laten zien hoe leuk een relatie wel niet kan zijn, dat zei Marieke letterlijk. Van welke planeet komt ze? Een relatie kan leuk zijn?! Ze vinden zichzelf nogal wat, maar ik vind ze niets

Nancy & Sandy vind ik nog wel leuk, ik had verwacht dat ik ze heel walgelijk zou vinden, maar nee; ze zijn leuk Niet serieus, wel leuk

Jeroen en André vind ik echt het ergste... (hoewel Soraya ook erg is...), die twee zijn echt raar, ik kan niet uitleggen wat er zo raar aan is, maar ze overdrijven alles, lijkt me. Vooral hun kennis

Martijn en Soraya.. Ja... Pff, ik heb haar echt al zo vaak willen slaan Ze praat echt heel bizar tegen Martijn. Toen ze in het park op een bankje zaten, sprak ze echt tegen hem alsof hij óf een klein kind was óf achterlijk was. Ik vind haar echt niet leuk, en als stel vind ik ze ook erg bizar.

Maar goed, ik vind het leuk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 18:53
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-09-2006 @ 18:48 :

Martijn en Soraya.. Ze praat echt heel bizar tegen Martijn. Toen ze in het park op een bankje zaten, sprak ze echt tegen hem alsof hij óf een klein kind was óf achterlijk was.
maar t leukste was nog dat ze zei (iig, dat verstond ik..) :
.. iets in de trant van..

"maar doe nou niet zo martijn, want t is voor mij ook niet leuk om steeds zo tegen je te moeten praten"

ha ha ha ha
knettergek

maar ik vind het leuk, en ik ga lekker kijken
vind het alleen wel leuker als gewoon bekend is wie nou echt in t blok zitten, en als er al wat meer af is, zo van die muren bouwen enzo, dat vind ik niet zo interessant..
maar vanaf volgende week, dan is de eerste oplevering, dus.. LEUK!
Oud 19-09-2006, 19:11
Verwijderd
Haha, oh ja, dat zei ze En toen zei Martijn nog iets als.. dat mensen altijd denken dat zij de broek aan heeft, maar dat dat helemaal niet zo is... Haar collega's meteen zeggen dat ze heel dominant is in haar relaties enzo, grappig, hij is in denial
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 22:38
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik vind die erik en ellen juist zó saai. Dat is niet leuk om naar te kijken. Maar helaas zijn zij het snelste met bouwen dus blijven zij er wel in.. Of nancy en sandy gaan eruit, of JP en marieke..
Ik kan zelf geen keuze maken wie er nou uit moet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 22:44
Balance
Balance is offline
Ik vraag me af hoe Soraya zichzelf vindt als ze het nou terug ziet. Je zou je toch doodschamen als heel Nederland kan zien hoe achterlijk en gemeen je doet tegen je vriend?
Oud 20-09-2006, 00:59
Verwijderd
Ik vind het wel leuk . Ik kijk het , als het kan . (en ik het niet vergeet)

En ik vind alle koppels stom ongeveer . Vooral Andre en Soraya . Wat een kutwijf . En Marieke en JP mogen er van mij het eerste uit . Want Sandy en Nancy zijn nog wel leuk opzich , maar die andere twee doen echt geen ene reet .

Ik ben vandaag langs het blok gefiets , ik wilde dat even zien . Maar er is ook geen reet van te zien van de buitenkant , alleen dat de 3de verdieping blauwe gordijnen heeft geloof ik .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:31
Verwijderd
Ik kan Soraya echt niet uitstaan
En André vind ik ook walgelijk, ik kan niet tegen z'n manier van praten en ik kan niet tegen z'n rare houding

Erik en Ellen zijn echt leuk

JP en Marieke vind ik nog steeds niet leuk, maar aangezien je Soraya hebt en André (en Jeroen ook nog), vallen ze helemaal niet op

Ik hoop echt dat Jeroen en André niet mogen blijven óf dat ze voor het appartement van Soraya en Martijn gaan. Een van die twee stellen moet weg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Soraya is echt een bitch zeg, niet te geloven Jeroen en Andre vind ik zo'n air hebben van 'wij weten alles beter' naja, dat is dan misschien wel zo maar laat een ander ook eens wat proberen ofzo. Ellen en Erik vind ik ook leuk. Die zijn ook gewoon leuk samen bezig en schieten lekker op. Nancy en Sandy vind ik twee domme tutjes maar op zich wel goed dat ze het proberen. Van mij mogen ze wel verdwijnen. JP vind ik ook stom maar Marieke vind ik nog wel leuk

Ik vind de appartementen wel leuk worden nu
Oud 25-09-2006, 08:51
Verwijderd
Ik vond het kamertje van Marieke en JP wel erg zielig. De rest viel me enorm mee. Nu ze een beetje weten hoe het werkt, zal de volgende kamer wel sneller af zijn - dus dat alles ook echt gedaan is, en er niet nog een stucadoor langs moet komen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 09:42
Balance
Balance is offline
Jeroen en Ellen hadden het wel mooi af, al vond ik de inrichting niet heel bijzonder. En straks een grijze keuken, ik ben benieuwd.. Volgens mij verschilt mijn smaak erg van dat van hen.
Soraya en haar slaafje hadden het uiteindelijk nog best mooi opgeleverd, hoewel d'r nog wel wat dingetjes niet helemaal af waren.
Nancy en Sandy vond ik wel zielig. Ik zou ook zo hopeloos zijn als ik een huis moest maken. Maar goed, mooi dat ze uiteindelijk wel konden opleveren. Alleen dat ding boven het bed was een beetje te hoog leek me.
En JP en Marieke mogen er direct uit van mij. Ik kan me zo ergeren aan hun domheid en arrogantie. Gelukkig hebben zij heel slecht opgeleverd (al lijken ze dat zelf niet zo te vinden) dus zullen zij wel laatste zijn en in duel moeten met Jeroen en Andre.
Jeroen en Andre zijn wel irritant, maar laat het hen dan nu zelf maar eens waar maken.
Oud 25-09-2006, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-09-2006 @ 10:42 :
Jeroen en Ellen
Erik en Ellen

En wie heet er nou JP

Maar ik vind het leuk, ik kan me lekker ergeren aan al die domme mensen (nja, een aantal domme mensen)
De stellen zijn nu wel minder leuk dan vorig jaar vind ik, toen was er dat homo-stel (die ene was ook nog steward hoe cool waren zij... )
Oud 01-10-2006, 23:11
Balance
Balance is offline
Ik ben blij dat Marieke en JP eruit zijn, maar na dat telefoontje met 'ja die lui die hiervoor zaten sporen echt niet' hebben Andre en Jeroen ook wel behoorlijk afgedaan zeg.
Oud 02-10-2006, 07:56
Verwijderd
Ik vind het wel leuk dat Jeroen en Andre erin zitten, kijken of ze echt dat huis in 9 ipv 11 weken af hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 19:33
light fighter
light fighter is offline
ben blij dat Andre en Jeroen er in zitten. Die zijn echt tof! Vind de stellen idd minder leuk dan voorgaande jaren die twee zusjes echt te erg gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 10:00
Balance
Balance is offline
Zoals Soraya tegen d'r vriend praat, zo praat je toch niet?! 'En nou oprotten' en al dat geklaag.
Oud 06-11-2006, 15:25
Verwijderd
En de heletijd 'Martijn!! Martijn!!' ugh
Alsof ze zijn moeder is.

Ik gunde ze die klusjesman vooral omdat zij dan misschien eens wat minder zeurt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 16:31
Rachel
Rachel is offline
Pff ja
Zij is echt onuitstaanbaar, ik ben daarom ook heeél benieuwd wat zij van zichzelf vindt als ze dit ziet.

Mijn moeder zei gister nog (ze was niet aan het kijken, maar wel aan het luisteren); Nou, wat een relatie hebben die 2, die zal wel zo over zijn
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 08:25
Rachel
Rachel is offline
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is en wat het allemaal op gaat brengen

Denken jullie dat Martijn en Soraya alles nog gaan halen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 10:02
Me-ke
Me-ke is offline
ik denk t wel

die soraya is zo fakking fanatiek..! ik denk dat t ze wel gaat lukken

en ik ben voor erik en ellen, want ik vind ze lief!
en ik hoop dat "de buurmannen" minder meerwaarde hebben dan "de zusjes", want andre en jeroen zijn IRRITANT..!!!

1 erik en ellen
2 soraya en martijn (bij gebrek aan leukere mensen die een tweede plaats zouden kunnen verdienen )
3 sandy en nancy (want ze doen haast niks zelf! en dan maar roepen "girl power!!" wat is de girl power in een klusjes man in huren?)
4 jeroen en andre.. ieeieiegh!!! (en die billen!!!! iewh!)

ohja, en dan mogen erik en ellen ook nog wel weer bij elkaar komen
Oud 13-11-2006, 10:04
Balance
Balance is offline
Imo spoor je echt niet als je 'ze mogen allemaal aan het gas!' en nog 10 scheldwoorden er achteraan roept, omdat je alleen maar een oplevering niet gewonnen hebt.
Oud 26-11-2006, 20:59
Rachel
Rachel is offline
En, wat vonden jullie van het totale plaatje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2006, 13:45
Me-ke
Me-ke is offline
zag er nog goed uit toch!

viel t jullie trouwens ook op dat soraya en martijn nu veel leuker tegen elkaar doen?
zij doet ook veel liever nu enzo!
echt zo "als we met zn tweeen door deze shit heen komen, komen we overal wel doorheen" .. tof

en wel heel sneu van ellen en erik, want ellen wil volgens mij wel.. maarja.. (misschien als ze dik veel geld samen winnen dat ze dan nog wel bij elkaar komen )
Oud 27-11-2006, 14:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 27-11-2006 @ 14:45 :
zag er nog goed uit toch!

viel t jullie trouwens ook op dat soraya en martijn nu veel leuker tegen elkaar doen?
zij doet ook veel liever nu enzo!
echt zo "als we met zn tweeen door deze shit heen komen, komen we overal wel doorheen" .. tof

en wel heel sneu van ellen en erik, want ellen wil volgens mij wel.. maarja.. (misschien als ze dik veel geld samen winnen dat ze dan nog wel bij elkaar komen )
Ik denk dat Soraya echt wel geschrokken is van d'r zelf op beeld. Hoop dat ze daar nog wat over laten zien vanavond

En idd erg sneu voor Ellen, ze lijken zo leuk samen en ze snapt hem juist zo goed. Maar voor hun kindje in ieder geval mooi dat ze het nog steeds samen kunnen vinden.

Ik was wel verbaasd over hoe sommige mensen het op leverden in eerste instantie. Ze wisten toen nog niet eens dat ze nog 2 dagen kregen. Dan laat je het toch niet zo achter?!
Oud 27-11-2006, 20:55
Balance
Balance is offline
Damn die bedragen! Leuk dat ze allemaal veel geld hebben. Wel jammer dat de mannen uiteindelijk gewonnen hebben. Ze hebben het wel verdiend, maar vanwege hun arrogantie had ik het toch leuker gevonden als Ellen en Erik het hoogste bedrag hadden gehad. Maar goed, echt nog steeds heel veel winst voor iedereen, dus leuke uitslag. Zeker als je dit vergelijkt met blok 1
Oud 27-11-2006, 21:33
Rachel
Rachel is offline
Toen Martijn en Soraya zoveel hadden, had ik echt zoiets van NEE Zij mogen écht niet winnen
Gezien wat ze hebben gedaan etc. mocht dat niet
Ik vond het huisje van de mannen echt leuk
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 23:43
Me-ke
Me-ke is offline
ja man, wat een bedragen!
precies wat je zegt, in blok 1 had dat ene stel, elmer en dinges ofzo, die hadden gewoon NIKS...
dat was echt zoooo zielig!!

dit was wel heel vet! allemaal zo dik veel geld!
wel jammer dat ellen en erik niet hadden gewonnnen, ik vond ze veel leuker..
maargoed...

leuk
Oud 28-11-2006, 09:45
joffy
joffy is offline
Ben erg blij voor alle bewoners met de meerwaarde die jullie hebben gewonnen...in 11 weken, lekker verdiend!
Zoveel geld, heb ik ook wel 11 weken ruzie, zweet en tranen voor over hahaha

Ik kijk nu al uit naar Blok 4! daarbij zou ik het leuk vinden om een programma te mogen zien/maken met alle kandidaten van blok 1,2,3,4 hoe het nu met ze vergaat. Dit zou een meerwaarde voor mij zijn, als kijker....voelt u wel?!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:22
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 28-11-2006 @ 00:43 :
ja man, wat een bedragen!
precies wat je zegt, in blok 1 had dat ene stel, elmer en dinges ofzo, die hadden gewoon NIKS...
dat was echt zoooo zielig!!

dit was wel heel vet! allemaal zo dik veel geld!
wel jammer dat ellen en erik niet hadden gewonnnen, ik vond ze veel leuker..
maargoed...

leuk
En die vrouw met bruine, korte haren en die man met blond haar (arrogant) dan die constant thuis de was gingen doen, in blok 2 volgens mij...hadden die wel geld gekregen?
Oud 28-11-2006, 15:24
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-11-2006 @ 15:24 :
Ik denk dat Soraya echt wel geschrokken is van d'r zelf op beeld. Hoop dat ze daar nog wat over laten zien vanavond

En idd erg sneu voor Ellen, ze lijken zo leuk samen en ze snapt hem juist zo goed. Maar voor hun kindje in ieder geval mooi dat ze het nog steeds samen kunnen vinden.

Ik was wel verbaasd over hoe sommige mensen het op leverden in eerste instantie. Ze wisten toen nog niet eens dat ze nog 2 dagen kregen. Dan laat je het toch niet zo achter?!
Ja idd...

Eigenlijk is Ellen te leuk voor Erik, wat een boerenpummel zeg ongelooflijk. Hij mag zichzelf in de handjes knijpen met zo'n leuk vrouwtje. Hij beseft denk ik pas wat hij mist als Ellen een leuk nieuw mannetje heeft
Oud 28-11-2006, 15:26
Escapism
Escapism is offline
'vrouwtje', 'mannetje'.

bah.
Oud 28-11-2006, 15:36
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-11-2006 @ 16:26 :
'vrouwtje', 'mannetje'.

bah.
offtopic: het is idd makkelijker om niet op de inhoud in te gaan als je niets te melden hebt
Oud 28-11-2006, 15:37
Escapism
Escapism is offline
waarom zou ik op de inhoud ingaan als ik iets op te merken heb over de vorm?
Reageren

Regels voor berichten