Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
.. iets in de trant van.. "maar doe nou niet zo martijn, want t is voor mij ook niet leuk om steeds zo tegen je te moeten praten" ha ha ha ha knettergek ![]() maar ik vind het leuk, en ik ga lekker kijken vind het alleen wel leuker als gewoon bekend is wie nou echt in t blok zitten, en als er al wat meer af is, zo van die muren bouwen enzo, dat vind ik niet zo interessant.. maar vanaf volgende week, dan is de eerste oplevering, dus.. LEUK!
||
Citaat:
![]() En wie heet er nou JP ![]() Maar ik vind het leuk, ik kan me lekker ergeren aan al die domme mensen (nja, een aantal domme mensen) De stellen zijn nu wel minder leuk dan vorig jaar vind ik, toen was er dat homo-stel (die ene was ook nog steward ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En idd erg sneu voor Ellen, ze lijken zo leuk samen en ze snapt hem juist zo goed. Maar voor hun kindje in ieder geval mooi dat ze het nog steeds samen kunnen vinden. Ik was wel verbaasd over hoe sommige mensen het op leverden in eerste instantie. Ze wisten toen nog niet eens dat ze nog 2 dagen kregen. Dan laat je het toch niet zo achter?!
||
Citaat:
||
Citaat:
Eigenlijk is Ellen te leuk voor Erik, wat een boerenpummel zeg ongelooflijk. Hij mag zichzelf in de handjes knijpen met zo'n leuk vrouwtje. Hij beseft denk ik pas wat hij mist als Ellen een leuk nieuw mannetje heeft ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) part 2 Kurogane | 500 | 07-06-2007 16:52 | |
Software & Hardware |
[systeem] opeens veel lawaai Verwijderd | 39 | 08-10-2006 23:47 | |
Studeren |
Verschil Leiden/Rotterdam Geneeskunde Ikke84 | 25 | 06-04-2006 08:35 | |
Studeren |
Geneeskunde Estar | 109 | 05-04-2006 13:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 |