![]() |
|
Ik zag ze een paar weken geleden voor het eerst bij 'MTV brand new'. 3 meisjes in jaren 50 stylo jurkjes en hipsterscum kapsel die een vrolijk deuntje zongen. Het klonk erg herkenbaar en catchy op het bijna irritante af.
Ze staan nu op de luisterpaal en ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Leuk, een 'frisse wind', meezingers, of gewoon een stelletje 50's en disco ripoffs gezongen door wat engelse mutsen die te graag willen? Ik twijfel zelf nog, maar vond wel dat ik het met jullie moest delen, aangezien het in de Ellegirl staat en dus binnenkort vast een hype gaat worden. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 15:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm nee ik ben het met je eens, ze zijn irritant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan zeg ik, te doen. hoewel afgaand op mijn ohzo fijnzinnige neus voor muziek pretentieus ende meukig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sat / nov 11 DOWNSTAGE: STILETTOS open 22.30 / start 23.00 / mk / basement ...........& DANCENIGHT: SWINGAVOND start 23.30 / till 04.00 / mk / main hall |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb de muziek gehoord en het is niet veel bijzonders. denk niet dat dit nog een aantal jaar kan blijven boeien, of over 3 jaar nog eens op lowlands komt te staan. + het feit dat veel mensen het wel kennen, maar twijfelen wat ze er van vinden. die band is een grapje.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
als ik geen fb zou zijn zou ik hier graag doorgaan met offtopic kletsen om nog meer overeenkomsten te vinden tussen jou en mij, maar voorlopig zullen we het hier maar bij laten hm iemand die daadwerkelijk naar de shows gaat ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels nakijken please! chilllerr | 1 | 26-05-2009 17:51 | |
Muziek |
Pukkelpop 2006 IEMOW-KOR | 336 | 11-01-2007 08:09 | |
Muziek |
Song van het jaar 2006 Until My End | 40 | 17-12-2006 15:23 | |
Muziek |