Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 18:23
Starling
Starling is offline
Ik ga een abonnement afsluiten bij T-mobile.
Tot nu toe heb ik altijd prepaid gehad bij KPN.
Nou zou ik graag mijn nummer willen behouden, gaat dit?
Als ik bij T-mobile invul dat ik m'n nummer wil behouden, moet ik invullen wanneer mijn contract bij KPN vervalt... maar naar mijn weten heb ik nu toch geen contract bij KPN? Want ik heb prepaid?? Gaat het dus gewoon niet om m'n nummer te houden?
Oud 15-08-2006, 18:32
bamiPoep
bamiPoep is offline
gaat wel je nummer behouden. het duurt alleen 10 dagen dan. je kan kiezen of je direct je abbo wilt laten ingaan (met tijdelijk nummer) of ingang op datum van nummerbehoud (dus na 10 dagen van je aanvraag)
Oud 15-08-2006, 18:37
Verwijderd
Ik ben ook zo overgegaan van Telfort naar Tmobile. Kreeg gewoon een tijdelijk nummer van Tmobile toen mn abo inging. Na een dag of 10 kreeg ik op zowel mn oude als mn nieuwe telefoon een smsje dat het nummer overgezet was. Enige nadeel: simkaart van mn oude deed het niet meer dus al mn smsjes waren weg.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 19:14
Starling
Starling is offline
Oke, dus het gaat wel.
Maar wat moet ik dan invullen als die site van T-mobile aan me vraagt wanneer m'n contract bij KPN verloopt? Want dat weet ik helemaal niet... en als ik er niks invul kan ik niet verder naar het volgende menu.
Oud 15-08-2006, 19:14
Verwijderd
Ja, dat kan, die optie kan je dus leeglaten. Mocht dat niet lukken vul dan een willekeurige datum in(ik zou gewoon over 10 dagen doen, dat is het makkelijkst).
ik zie trouwens dat er inderdaad een * bij staat als zijnde verplicht. Dat is niet zo handig natuurlijk. Dan kan je het beste inderdaad een willekeurige datum invullen, dan moet het goedkomen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 19:20
Starling
Starling is offline
Citaat:
leekah schreef op 15-08-2006 @ 20:14 :
Ja, dat kan, die optie kan je dus leeglaten. Mocht dat niet lukken vul dan een willekeurige datum in(ik zou gewoon over 10 dagen doen, dat is het makkelijkst).
ik zie trouwens dat er inderdaad een * bij staat als zijnde verplicht. Dat is niet zo handig natuurlijk. Dan kan je het beste inderdaad een willekeurige datum invullen, dan moet het goedkomen.
Als ik er nu trouwens bijv. een sms bundel van 50 smsjes bijneem, en ik kom er over 2 maanden achter dat ik dat te weinig vind. Kan ik dit dan verhogen naar 75?
Oud 15-08-2006, 19:22
Starling
Starling is offline
O ja... en kan ik die smsjes, net als de belminuten ook 1 maand meenemen?
Oud 15-08-2006, 19:55
Verwijderd
Ja, hou er wel rekening mee dat je de smsjes niet meer kan verlagen. Verhogen is 1 keer per maand mogelijk. Je neemt de smsjes inderdaad ook 1 maand mee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 19:58
Starling
Starling is offline
Oke, dankjewel. Dan begin ik gewoon met 50... en dan kan ik altijd nog verhogen
Oud 17-08-2006, 21:14
Rachel
Rachel is offline
Ik heb er ook een vraag over (als dat hier mag, want het is hetzelfde onderwerp):

Mijn tante haar abbo loopt 24-11 af (HI 20). Ik wil nu overstappen naar Vodafone 22,50 mét nummerbehoud (ik krijg dan nl. de telefoon die ik wil gratis en bij verlenging van HI moet ik er 200,- voor betalen).

Wat is het slimst;
- HI nu opzeggen en daarna Vodafone afsluiten (daar is het nu 3 maanden gratis abbo kosten) mét nummerbehoud
- De 24e naar de winkel gaan > Hi opzeggen > Vodafone aanvragen en die gaat dan 24-11 in.

Het gaat mij er in ieder geval om dat zij maar haar nummer kan houden.

Iemand?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 22:44
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Rachel schreef op 17-08-2006 @ 22:14 :
Ik heb er ook een vraag over (als dat hier mag, want het is hetzelfde onderwerp):

Mijn tante haar abbo loopt 24-11 af (HI 20). Ik wil nu overstappen naar Vodafone 22,50 mét nummerbehoud (ik krijg dan nl. de telefoon die ik wil gratis en bij verlenging van HI moet ik er 200,- voor betalen).

Wat is het slimst;
- HI nu opzeggen en daarna Vodafone afsluiten (daar is het nu 3 maanden gratis abbo kosten) mét nummerbehoud
- De 24e naar de winkel gaan > Hi opzeggen > Vodafone aanvragen en die gaat dan 24-11 in.

Het gaat mij er in ieder geval om dat zij maar haar nummer kan houden.

Iemand?
24ste is niet handig. want die opzegtermijn is 3 maanden. dus dan gaat het pas 24-2-07 in en moe tje dus 3 maanden HI doorbetalen

je kan gewoon direct vodafone afsluiten en dan nummer meenemen. je abbo gaat in als HI is afgelopen. en omdat je die contract heb afgesloten in die periode dat die 3 maanden gratis actie is, krijg je die dus ook gewoon.
Oud 18-08-2006, 09:42
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 17-08-2006 @ 23:44 :
24ste is niet handig. want die opzegtermijn is 3 maanden. dus dan gaat het pas 24-2-07 in en moe tje dus 3 maanden HI doorbetalen

je kan gewoon direct vodafone afsluiten en dan nummer meenemen. je abbo gaat in als HI is afgelopen. en omdat je die contract heb afgesloten in die periode dat die 3 maanden gratis actie is, krijg je die dus ook gewoon.
Ja, maar dan moet ik dat contract vóór de 24e (van Vodafone) "aanmaken", zodat zij HI opzeggen (want ik moet voor 3 maanden HI op zeggen en dat is dan 24-08)?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 00:11
bamiPoep
bamiPoep is offline
juist, das het makkelijkste eignelijk. en overal hebben ze nu vodafone acties.

of je zegt hi zelf alvast op en kijkt dan ff verder. het opzeggen kan pas vanaf de 24-8. maar dan moet je wel uiterlijk 2 weken voordat je nummer uit de lucht word gehaald (dus 10-8) die vodafone (of andere) aansluiten. want anders vervalt je nummer dus, omdat je je contract hebt opgezegt. je kan ook (vanaf 24-8) je HI nummer omzetten tot een prepay en daarna verder kijken wat je er mee doet.

maar opzeggen(/aangeven voor omzetten tot prepay) doe je dus per brief.
Oud 27-08-2006, 15:54
Starling
Starling is offline
Nou... afgelopen donderdag heb ik dus mijn telefoon ontvangen.
En m'n abonnement zou volgens mij ook donderdag ingaan, want dat heb ik op het formulier op internet ingevuld, samen met dat ik m'n nummer wilde behouden.
Maar nou staat er op mijn telefoon: alleen noodoproep. En ik kan helemaal niemand bellen. Verder heb ik geprobeerd in te loggen op de t-mobile site. Maar die zegt het nummer niet te herkennen. Mijn oorspronkelijke nummer niet, maar ook niet het nummer dat op de enveloppe staat die ik van t-mobile heb gekregen.

Moet ik hem eerst nog activeren of zoiets?
Oud 27-08-2006, 19:33
Verwijderd
Het kan 14 dagen duren voordat je je kan aanmelden voor my tmobile. Je nummer moet namelijk nog in het systeem verwerkt worden. Heb je niet aangevinkt dat je abonnement zou gaan werken op datum nummerbehoud?
Anders bel je even de klantenservice, die kunnen je vertellen of je nummer in de toekomst geactiveerd wordt of direct.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 23:01
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Starling schreef op 27-08-2006 @ 16:54 :
Nou... afgelopen donderdag heb ik dus mijn telefoon ontvangen.
En m'n abonnement zou volgens mij ook donderdag ingaan, want dat heb ik op het formulier op internet ingevuld, samen met dat ik m'n nummer wilde behouden.
Maar nou staat er op mijn telefoon: alleen noodoproep. En ik kan helemaal niemand bellen. Verder heb ik geprobeerd in te loggen op de t-mobile site. Maar die zegt het nummer niet te herkennen. Mijn oorspronkelijke nummer niet, maar ook niet het nummer dat op de enveloppe staat die ik van t-mobile heb gekregen.

Moet ik hem eerst nog activeren of zoiets?
je kan je nummerbehoud neit op de zelfde dag laten ingaan (omdat het 10 dagen duurt voordat je nummer wordt omgezet). je moet gewoon ff een dag of 10 wachten tot je nummer is overgezet en dan moet alles wel goed komen
Reageren

Regels voor berichten