Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 19:35
igfy
igfy is offline
Ik speel elektrisch en gewone viool en ik zoek een band om mee samen te spelen(Assen + omg.), ik heb nog niet veel bandervaring.. muziek maakt niet zo veel uit maar het liefste rock/metal
Advertentie
Oud 05-04-2002, 14:49
Verwijderd
ahhh, das cool, jammergenoeg woon je zo ver weg
(Apeldoorn) Lijkt me heel cool om een violiste in de band te hebben (gothic metal/ melodisch black/death)
Oud 06-04-2002, 14:45
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
wij zitten in gieten, interesse?
zal het er iig even met de rest over hebben en laat dan nog wel even weten. we spelen (soft)rock('n' roll), geen metal eigenlijk

euhm.. sorry gaat niet door, zitten beetje in crisis (moeten eerst even beslissen wat we eigenlijk willen)

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 13:02.
Oud 08-04-2002, 19:37
poisonivy
poisonivy is offline
Cool, ik speel ook viool in een metalbandje!
Ik moet toegeven, het is echt supercool om te doen.
Heb je al een electrische viool? Waar heb je die gekocht?
Ik zit nu ontzettend te klooien met die microfoons die beginnen te piepen zodra je er dichterbij komt dan een halve meter. Ik ben toe aan een klein microfoontje.
Oud 15-04-2002, 20:37
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Grappig, ik speel ook viool in een band. Maar dan meer softe rockmuziek. Ik heb een elementje gekocht van vierhonderd gulden voor op mijn viool, werkt veel beter dan een gewone microfoon.
Oud 17-04-2002, 21:32
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
ok, wij weten dus totaal niet wat we willen, maar als je zin hebt mag je een keer langskomen, spelen meest rock,
mail: floppy_the_rabbit@hotmail.com
Oud 22-04-2002, 19:11
poisonivy
poisonivy is offline
Citaat:
Lizzy-x schreef:
Ik heb een elementje gekocht van vierhonderd gulden voor op mijn viool, werkt veel beter dan een gewone microfoon.
Wat voor element heb je dan gekocht? En waar? 400 gulden valt nog best mee. Ik dacht dat ze duurder waren.
Oud 27-04-2002, 18:43
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Kan je gewoon bestellen in de muziekwinkel, de meeste muziekwinkels hebben ze wel. je hebt ze zelfs voor driehonderd gulden maar dan is de kwaliteit wel iets minder. Maar die van mij werkt gewoon echt heel goed.
Oud 29-04-2002, 19:53
poisonivy
poisonivy is offline
Ik ben nu bezig n demo op te nemen. Tjeetje dat is echt vreselijk. Je hoort echt alles wat je fout doet, en het klinkt allemaal zo iel en scherp en zo. Soms ronduit vals. (terwijl ik dat meestal toch niet doe).
Oud 30-04-2002, 14:40
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Ja dat is het moeilijke van viool. Bij een opname is ieder klein foutje en onzuiverheidje te horen dus je moet echt heel alert blijven. Wij gaan in juli een cd opnemen en ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maar een elementje klinkt wel een stuk beter dan een gewoon microfoon hoor (als je het goed afstelt hoeft het ook niet schel te klinken), dus dat kan ik je wel aanraden.
Advertentie

Regels voor berichten