Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Op de site van Kassa kan ik het niet meer vinden...
Het ging iig om die middeltjes die je weerstand zouden verhogen, van alle aanbieders was Danone de enige die zijn product heeft laten testen bij een of andere instelling, andere aanbieders deden dat niet (waaruit ik al concludeer dat ze bullshit verkopen... waarom zou je het anders niet GRATIS laten testen? ![]() Maargoed, ook het product van Danone bleek niet te doen wat het beloofde, desondanks werd het niet van de markt gehaald en bleven ze aangeven dat het toch de weerstand zou verhogen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geloof er wel in dat het gezond is, niet dat het zo geweldig is als ze doen voorkomen.
Ik drink ze ook vaak, maar ik neem ze alleen mee als ze in de aanbieding zijn. Die krengen zijn echt vréselijk duur.
||
![]() |
Citaat:
Maar de melkzuurbacterien waar ze het over hebben is wel goed voor je in principe. Maar het ligt aan de verpakking of het opweegt tegen de rest ![]() Groente en fruit is goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik heb vaker op die website van de mlds gekeken (ivm maag/darm klachten!) maar daar wordt niet heel specifiek geschreven dat je Yakult oid moet gebruiken. Wel staat er iets, dat als je denk dat deze middelen ''helpen'' dat je ze gerust kunt gebruiken.
Trouwens Yakult, Danone etc zijn GEEN geneesmiddelen, en kunnen dan ook geen maag en darm klachten oplossen. Hiervoor is de huisarts toch echt de aangewezen persoon! Terugkomend op het onderwerp, over de werking van Yakult zal ik niet twijfelen, echter de effectiviteit is zo gering dat het maar een heel geringe bijdrage levert aan het herstel van de darmflora! Je zou al liters van dit (zeer dure) spul moeten drinken wil je echt een effect merken. Beter is om je eet en voedingsgewoonte aan te passen, is goedkoper dan 3 € betalen voor 7 kleine flesjes die voor 99,9 % gevuld zijn met zure yoghurt! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Actimel en al dat andere spul is ook niet bedoeld als geneesmiddel, maar als aanvulling om je dagelijkse voeding. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Soms koop ik zo'n half liter pakje van vifit drink, en soms eet ik activia yoghurtjes, maar de laatste tijd ben ik aan de actimel yoghurtjes en drinkjes geslagen (die valt daar ook onder toch?) en eigenlijk gewoon om één reden: ik vind het lekker. Ik moet zeggen dat vooral die activia dingen wel hielpen voor mijn stoelgang maar van de rest merk ik eigenlijk maar bar weinig.
![]()
||
Citaat:
(die "je lijf schreeuwt om zuivel" campagne is een ander verhaal)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn uroloog zei gisteren dat ik dat spul moest gaan nemen, omdat het de bacteriecultuur in je darmen aanpast en daardoor zou ik minder blaasontstekingen moeten krijgen.
Dus daar helpt het dan wel voor (ik neem iig aan dat die man geen bulllshit loopt te verkondigen)
||
Citaat:
Ontopic: ik heb ook een koemelkallergie, dus ik gebruik het allemaal niet. Als ik dit niet had gehad, zou ik het ook niet gedaan hebben; ik geloof er niet zo in dat je gezond, blij en gelukkig wordt van een te duur flesje zooi. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Er komt wle wat binnen, maar niet echt genoeg. Als je wilt dat het echt werkt, moet je gewoon een probiotica nemen van goede darmbacterien, dat is veel meer dan die yoghurt vermengt met 3 soorten lactobacterien of welke ze er ook indoen. In eengoede probiotica zitten namelijk alle soorten goede darmbacterien en daarbij ook nog vit. en min. en die bacterienzitten in zo'n hoevele heid ( iets in de trant van 10 tot de macht 5 ofzo per eetlepel), dat da tniet eens te vergelijken is met yakult oid. Het andere punt is dat je bij dit poeder het eerst in water moet doen, 15 min. moet laten staan, zodat er ereen watermantel omheen komt die bescherming biedt tegen maagzuur en dus veel meer bacterien overleven. ![]() sorry voor het lange verhaal maar ik kan zo slecht tegen die consument oplichtingsdingen ![]() En ik studeer voeding,dus niet dat ik bovenstaande compleet verzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|