Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 21:24
Verwijderd
Ik ben echt slecht in vertellen, maar ik wil graag adviezen..

Hij gaat binnenkort op vakantie naar zijn familie in Amerika, maar er zit een reden achter. Welke reden wilde hij niet zeggen, omdat het nog niet zeker is ofzo. Hij zei alleen dat als het niet doorgaat, dat ik dan iets zal hebben van "ohh was dat alles..", maar als het wél doorgaat.. dat het dan (negatieve) invloed zal hebben tussen ons tweeën.

In het begin dacht ik: "oke zal allemaal wel hoor", maar gisteren had ik toch zo'n gevoel dat het niet echt eerlijk is. Waarom vertelt hij het niet nu gewoon? Ik voelde me net zo'n hondje dat af moet wachten.
Hij zei namelijk dat hij het aan me zal vertellen als hij terug is gekomen. Dat is op 28 juli. Ik heb iets van: "en wat moet ik tot die tijd doen? Net doen alsof er niks aan de hand is, terwijl er misschien een reden is (waar ik dus niks van mag weten) dat het echt mis kan gaan tussen ons?"

Serieus, ik ben normaal een flexibel persoon, maar ik heb gevoel dat ik dit niet zomaar moet laten. Bovendien, hij had er niet over moeten beginnen, als hij het nu toch niet wilt vertellen, toch?
We belden gisternacht over een uur hierover. Er knapte iets in me op een één of andere manier. Ik had besloten.. dat het misschien beter is voor mij om elkaar tot die tijd (28 juli) niet meer te zien of te spreken.
En eerlijk gezegd kan ik niet eens zeggen waarom. Ik heb niet echt geen ijzersterke reden voor mn keuze.
Er ging op dat moment gewoon van alles door me heen.
Dit is zeker niet wat ik wil.. maar ik heb het gevoel dat ik dit moet doen.

Ik weet niet eens waarom ik dit post. Is mijn besluit te drastisch? Maar ik denk dat een break wel moet nu. Wat is die reden, wat zal hij beslissen en waarom heb ik daar wat mee te maken?
Nou ja, één ding: het heeft in ieder geval niks met meisjes te maken (dus niet dat hij verloofd is ofzo). Anders had ik al voor een permanente break gezorgd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2006, 21:44
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Ik denk dat hij maar in moet zien dat het voor jou ondragelijk is zo lang in spanning te zitten, dat hij je toch in elk geval meer informatie moet geven dan tot nu toe.
Als hij dat niet wil lijkt jouw reactie me nieteens zo'n slechte.
Oud 21-06-2006, 22:01
I C U
I C U is offline
Ik vind zijn beslissing knap oneerlijk, eigenlijk. Vooral omdat jij nu meer dan een maand in spanning zit, en hij de touwtjes in handen heeft, zo ongeveer.

Met jouw beslissing stel je wel een daad, wie niet horen wil moet maar voelen... Jij wordt hier tenslotte ook knap onzeker van. Aan de andere kant: als jullie relatie verder goed zit, is er dan genoeg reden om zo te twijfelen? Maar dan nog, ik snap je beslissing wel. Het is gewoon frustrerend om te moeten afwachten.
Oud 21-06-2006, 22:42
Verwijderd
Het is ongezond om dit soort dingen niet te vertellen binnen een relatie.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 22:44
Verwijderd
Ja, inderdaad, als hij iets domweg niet wil vertellen, iets dat blijkbaar wel belangrijk is, dan zou ik ook pissig worden. Dan maar een pauze, ja, als hij even moet snappen dat hij niet zomaar alles kan maken. Het gaat er niet eens om dat hij iets niet wil vertellen - hij mag best dingen geheimhouden, ook voor jou. Het punt is alleen dat hij dat niet van tevoren tegen je moet zeggen. Het is behoorlijk wreed om iemand zo lang in spanning te laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 22:48
Verwijderd
Ik begrijp jouw beslissing wel. Je mag best duidelijk maken dat iemand niet zo met je hoort om te gaan, zeker als die persoon beweerd om je te geven.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:02
Pierreke
Pierreke is offline
Er is echt niks zo vervelend als dat de ander verteld dat er iets is, maar dat hij/zij dan weer nietwil vertellen wát er is... De balans in je relatie lijkt me hierdoor een beetje zoek. Ik vind dat je hem nog maar eens moet vragen wat er is, en anders lijkt me die 'pauze' nog niet zo slecht. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:13
Muchacha
Muchacha is offline
Mijn eerste gedachte was dat het met een meisje zou te maken hebben. Hij kan natuurlijk wel makkelijk zeggen dat dit niet zo is.
Ik vind dat je vriend wel wat meer rekening met je mag houden en dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik zou het persoonlijk ook niet pikken dat mijn vriend mij als een hondje laat wachten op hem, zo'n dingen moet je toch tegen elkaar kunnen zeggen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:14
fractuur
fractuur is offline
Ik vind jouw keuze geen slechte. Hij moet maar voelen dat hij jou niet in onwetendheid kan laten zitten, misschien dat hij dan beseft hoe vervelend het voor jou is.

Ondertussen zit ik me af te vragen wat het kan zijn. Enerzijds kan het slecht voor jullie zijn, anderzijds kant hoeft er niets aan de hand te zijn??
Oud 22-06-2006, 08:33
Verwijderd
Hij is heel erg oneerlijk bezig. Ik snap je keuze helemaal. Als je een relatie hebt is het niet meer dan normaal om zo'n grote keuzes met je partner te bepraten. Ik vind je keuze dan ook niet te drastisch. Hij heeft dat blijkbaar nodig om in te zien dat jij het niet normaal vind (er van uitgaande dat hij het er niet mee eens is dat jij die keuze hebt gemaakt).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 08:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-06-2006 @ 23:44 :
Ja, inderdaad, als hij iets domweg niet wil vertellen, iets dat blijkbaar wel belangrijk is, dan zou ik ook pissig worden. Dan maar een pauze, ja, als hij even moet snappen dat hij niet zomaar alles kan maken. Het gaat er niet eens om dat hij iets niet wil vertellen - hij mag best dingen geheimhouden, ook voor jou. Het punt is alleen dat hij dat niet van tevoren tegen je moet zeggen. Het is behoorlijk wreed om iemand zo lang in spanning te laten zitten.
Mee eens

En verder, ik zit me ook af te vragen wat het is, kan het niet zijn dat hij in Amerika gaat wonen of studeren ofzo? (Als het door gaat kan dat een negatieve invloed hebben op de relatie)
Oud 22-06-2006, 11:36
Verwijderd
Ja, ik denk ook dat z'n moeder hem heeft gevraagd om in Amerika te komen wonen, maar dat hij zelf nog twijfelt.
Bedankt trouwens voor jullie reacties, k voel me nu wel wat meer zekerder . Ik vond het echt moeilijk om te doen, omdat hij ook zo lief bleef. Hij zei: "Ok.. ik blijf je bellen en smsen en op msn blijf ik ook tegen je praten.. dan druk je me maar weg of negeer je me, dat maakt mij niet uit. Ik blijf proberen."
Ik mis hem echt heel erg, maargoed dat is normaal. We zullen wel zien na 28 juli.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:23
Gothic
Gothic is offline
waar geniet je niet gewoon van de tijd die je nog hebt?
Oud 22-06-2006, 13:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-06-2006 @ 14:23 :
Het zou lullig zijn als hij dan toch in Amerika gaat wonen, juist omdat hij niet meer in Nederland hoeft te blijven (vanwege jou)
Oud 22-06-2006, 13:35
zeep007
zeep007 is offline
Ik vind je beslissing wel logisch. Waarom kan hij het je niet vertellen? Zelfs al gaat het erover dat hij in Amerika kan gaan wonen, daar horen jullie dan toch over te praten?
Ik vind het vrij oneerlijk en egoïstisch van hem.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:36
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-06-2006 @ 14:23 :
Je bent toch geen gevoelloos speeltje? Als je toch toekomst met iemand ziet, even om te schakelen naar een fling. Dan maar nog een maandje?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:29
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Als dát het is, dat hij er eventueel gaat wonen, denk ik dat hij niks zegt omdat hij je niet ongerust/verdrietig wilt maken, omdat het nog niet zeker is.

Maar ik ben het met je eens (en met de rest hier) dat het niet eerlijk is om ergens over te beginnen en dan niet te willen zeggen wát het precies is. En helemaal zoiets, dat toch enorme impact op je relatie gaat hebben..hij wil het jou dus pas op het allerlaatste moment vertellen, lekker lullig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:10
Experiment
Experiment is offline
Ik zou het echt niet pikken als mijn vriend zo geheimzinnig liep te doen Ik zou er ook niet tegen kunnen.

Ik begrijp je beslissing dus wel. Maar of je er mee op schiet?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:58
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 22-06-2006 @ 09:13 :
Mijn eerste gedachte was dat het met een meisje zou te maken hebben. Hij kan natuurlijk wel makkelijk zeggen dat dit niet zo is.
Ik vind dat je vriend wel wat meer rekening met je mag houden en dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik zou het persoonlijk ook niet pikken dat mijn vriend mij als een hondje laat wachten op hem, zo'n dingen moet je toch tegen elkaar kunnen zeggen?
Als het om een meisje gaat zal ze achteraf niet zeggen 'ohh was dat alles!?', lijkt me

&idd, ik sluit me een bij Muchacha en de rest
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 22-06-2006 @ 14:36 :
Je bent toch geen gevoelloos speeltje? Als je toch toekomst met iemand ziet, even om te schakelen naar een fling. Dan maar nog een maandje?
Maar je relatie is toch niet opeens niets meer waard omdat hij misschien daar gaat wonen? Als je weet dat hij dan weg is, kun je toch nog best genieten, ipv afstand houden en vast voorbereiden op een evt vertrek? Tenzij ze na zijn vakantie (stel dat hij niet daar gaat wonen) toch niet met hem verder wil. Maar als ze dat wel wil, ik denk dat het heel moeilijk is omdat weer om te schakelen. Misschien wil hij dan ook niet meer, omdat ze hem zo behandeld heeft...
Oud 22-06-2006, 16:30
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-06-2006 @ 16:59 :
Maar je relatie is toch niet opeens niets meer waard omdat hij misschien daar gaat wonen? Als je weet dat hij dan weg is, kun je toch nog best genieten, ipv afstand houden en vast voorbereiden op een evt vertrek? Tenzij ze na zijn vakantie (stel dat hij niet daar gaat wonen) toch niet met hem verder wil. Maar als ze dat wel wil, ik denk dat het heel moeilijk is omdat weer om te schakelen. Misschien wil hij dan ook niet meer, omdat ze hem zo behandeld heeft...
maar het is niet zeker of dat het geval is. Hij zegt alleen dat er iets misschien doorgaat, zoja, heeft dat een flinke invloed op de relatie. Zoniet valt het achteraf mee. Daar kan je toch niets mee. Dan moet je je inschakelen zovan; tot 28 juli gaat dit goed, daarna niet. En juist als je relatie wat waard is, kan je niet met die instelling leven lijkt mij zo.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 17:23
WolterB
WolterB is offline
Ik vind het knap lullig om op deze manier niets te vertellen, dan had hij beter zijn mond kunnen houden.

Maar nu hij een begin heeft gemaakt, moet hij het ook maar in zijn geheel vertellen, vind ik.
Oud 23-06-2006, 08:47
lieve
lieve is offline
Hm het is wel raar.
Ik zou toch erop aandringen om de reden te vertellen.
Ok, nu weet je de reden niet... maar ben je ongerust.
Als je het weet, dan heb je mss een goede reden om ongerust te zijn.

Ik zou het in elk geval wel willen weten. Want tot 28 juli wachten... dat is lang hoor!

Groetjes Lieve, xxx
Oud 23-06-2006, 10:05
stout!
stout! is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-06-2006 @ 18:23 :
Ik vind het knap lullig om op deze manier niets te vertellen, dan had hij beter zijn mond kunnen houden.

Maar nu hij een begin heeft gemaakt, moet hij het ook maar in zijn geheel vertellen, vind ik.
Helemaal mee eens. Of hij had helemaal zijn mond moeten houden, of hij moet het ook echt met je willen delen. Nu bungel jij voor je gevoel aan een zijden draadje en heb je geen enkele controle over de situatie.
Heb je hem uitgelegd dat dit voor jou onleefbaar is? (waarschijnlijk wel toen je die break voorstelde) Waarom houdt hij zo vol om het niet te vertellen als het toch duidelijk is dat juist het niet vertellen de relatie kapot maakt? Want hij wil het niet vertellen om je te 'beschermen' maar ondertussen drijft hij jullie juist uit elkaar. Niet echt logisch.
Ik zou hem niet helemaal uit je leven duwen als je nog met hem verder wilt maar hem nog eens goed proberen duidelijk te maken waarom hij eerlijk tegen je moet zijn, omdat voor je gevoel nu de gelijkwaardigheid in jullie relatie verstoord is. Doe het desnoods in een brief als je in een gesprek te emotioneel wordt om het goed uit te leggen.
Veel succes .
Oud 01-07-2006, 11:03
Verwijderd

nu wil ik toch wel weten hoe dit afloopt hoor, dus laat iets achter als je meer weet hé!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2006, 11:13
Verwijderd
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben zo dom!!!!!

Jullie gaan me vast hard preken voor dit, maar ik was gisteren uit en zwaar dronken en toen heb ik hem gebeld .
Ik weet niet eens meer wat ik heb gezegd, maar kwam erop neer dat ik hem wilde laten weten dat ik niet boos op hem was (dat leek zo omdat ik hem zo hard negeerde) etc etc. Shit, ik heb nu best wel spijt. Maar we bleven doorpraten en het voelde zo goed om hem weer te horen.. En toen zei hij: wij gaan maandag (ohh das overmorgen al) naar zandvoort, ik kom je ophalen goed?

Ik wil wel.. Ah nee, maar nu lijk ik net zo'n stom, zwak poppetje die zegt dat ze iets doet en het niet eens waarmaakt.
En nu snap ik er helemaal niks meer van, want hij zei gisteren dat dat gedoe in Amerika weer niks met mij had te maken. Toen zei ik: "maar ik dacht dat het invloed zou hebben op jou en mij ", wilde die niet verder praten erover.

Dit is echt heel slecht van mij.. zal ik anders nog steeds met hem omgaan, maar dan alleen puur vriendschappelijk? Want mn eerste methode zuigt en werkt dus niet bij mij.

PS @ blue angel: reken maar dat ik meer laat horen, zodra er wat gebeurt .
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 12:36
fractuur
fractuur is offline
Ja, op deze manier heeft het wel invloed op jullie relatie ja. Op zich vind ik het heel knap dat je het überhaupt zo lang hebt volgehouden. Maar aan de andere kant zou ik hem niet recht kunnen aankijken als hij (blijkbaar) zoiets groots voor me achterhoudt..
Oud 02-07-2006, 20:46
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-06-2006 @ 09:38 :
Mee eens

En verder, ik zit me ook af te vragen wat het is, kan het niet zijn dat hij in Amerika gaat wonen of studeren ofzo? (Als het door gaat kan dat een negatieve invloed hebben op de relatie)
Dat was ook mijn eerste gedachte. Ik vond die pauze wel een goed idee, wie niet horen wil, moet maar voelen. Wel jammer dat je hebt 'toegegeven' nu. Aan de andere kant, misschien kan je het nu wel uit hem krijgen. Ik vind, net als alle anderen, dat hij best geheimen voor je mag hebben, maar niet eerst de helft moet vertellen en dan jou een maand in spanning te houden met de rest
Oud 02-07-2006, 20:59
Lente
Lente is offline
Ik snap die pauze niet echt. Ik zou hem 'dwingen' te vertellen wat er is. Als hij het je niet had willen vertellen, had ie er maar niet over moeten beginnen. Als hij idd misschien in Amerika gaat wonen is het toch ook niet eerlijk van hem om je dat pas te zeggen als het zover is? Hij kan het dan toch nu ook al vertellen en het er met je over hebben enzo? Dan kan jij ook een beetje aan het idee wennen en komt het niet zo uit het niks. Misschien is het iets heel anders, daarom zou hij het juist moeten zeggen, jij zit nu te piekeren over wat er zou kunnen zijn.
Ik zou het er nog es heel goed met hem over hebben. Zeggen dat je wil weten wat er is omdat je dit echt niet trekt. Dat hij het alleen maar moeilijker maakt door niks te zeggen enz.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 22:46
AnGeL4LiFe
AnGeL4LiFe is offline
Wat ik niet snap he...
Als je hem vertrouwd vertelt ie t wel...
Ieder mens heeft geheimen, laat hem gaan, geniet van de tijd nog samen...
Je moet hem niet gaan dwingen, want dan vertelt hij het juist niet! Als je het er niet meer over hebt, vertelt hij het misschien wel want dan iessie relaxed en denkt ie zal ik het haar maar vertellen... Snapje?!
Oud 06-07-2006, 07:03
Verwijderd
Waar in de VS woont zijn familie?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 10:18
KiMZz
KiMZz is offline
Misschien gaat ie wel verhuizen naar de VS en is dat de slechte invloed op jullie relatie.. En moet dat daar geregeld worden bij familie..
Oud 06-07-2006, 10:50
Qamra
Qamra is offline
Hij wil het wel aan je kwijt, maar hij wil je niet onnodig kwetsen, daar is hij bloedje eerlijk over en blijkbaar is het ook nog best iets zwaars waar hij mee zit en jij vraagt meteen een pauze aan?!

Volgens mij ben ik de enige hier, maar ik zou hem onvoorwaardelijk steunen en hem tegelijkertijd duidelijk maken dat je gewoon niet gelukkig bent met het feit dat hij het niet aan jou kwijt wil. Kun je achteraf altijd nog even je relatie op standby zetten als je dat nodig vind.
Oud 06-07-2006, 10:54
Verwijderd
Ik snap je beslissing heel goed, of het de juiste is, is iets anders.

Maar ik snap het wel, want het is heel vreemd dat je pas achteraf iets te horen krijgt wat misschien wel negatief kan zijn voor je relatie?

Het is niet eerlijk dat hij het wel weet en jij straks misschien wel voor een nare verassing staat. Hij heeft het maar gewoon te vertellen en anders had hij helemaal zijn mond moeten houden. Als hij je niet onnodig wil kwetsen moet hij of niets zeggen of alles zeggen, want je bent nu ook gekwetst terwijl dat misschien dus wel niet nodig was geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 11:41
Qamra
Qamra is offline
Nee, maar als hij helemaal niets had gezegd is ze straks dubbel gekwetst wánt hij heeft niets gezegd...

Enige wat hij kan doen is d'r vertellen wat er aan de hand is en dan raakt ze sowieso gekwetst of dat nodig is of niet.

Wat hij ook doet, het is sowieso fout. Zo blijf je bezig...
Oud 06-07-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
red5 schreef op 06-07-2006 @ 08:03 :
Waar in de VS woont zijn familie?
LA, maakt dat nog wat uit dan?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 14:07
Lotte
Lotte is offline
Ik denk dat je eerder daar wil gaan wonen dan in een of ander conservatief boerendorp in Texas.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 15:47
Verwijderd
Goed punt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 16:38
luchtballon
luchtballon is offline
Hoe was het in Zandvoort dan?

Ik ben het verder eens met de meeste mensen in het topic. Niet beginnen met iets vertellen en dan niet verder gaan
Oud 07-07-2006, 21:39
Verwijderd
Zandvoort was leuk . In het begin nog wel ongemakkelijk.. ik wist ook niet wat ik moest doen. Maar ik had geen zin meer in preken en over van alles analyseren enzo, dat ik dat allemaal maar losliet en gewoon lol maakte met hem. Over paar uurtjes vliegt hij.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 19:12
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou m laten weten dat ik ongelukkig word van het gedrag wat hij nu vertoont. en als hij genoeg van me houd, hij wel zal zeggen wat er aan de hand is. het komt nu sowieso negatief over, of het nu wel of niet zo is.

veel sterte er mee iig.
Oud 09-07-2006, 20:10
Verwijderd
wat frusterend, vooral het niet weten wat..

good luck..

mischien sex change operatie?=P
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:50
Verwijderd
Nee, geen sex change .
Hij gaat over 9 maanden ong naar LA toe. Wonen. Nu moet die alleen nog wachten tot papieren rond zijn. Hij gaat daar studeren en werken.. denkt dat die daar hogerop kan komen etc.
Toen ik t hoorde voelde t wel als een atoombom recht in mn gezicht. Maar nu ben ik er best rustig onder. Het is natuurlijk zijn leven. En ik heb het onwijs leuk gehad met hem (en nu nog steeds op dit moment).
Maar blijft toch spoken door mn hoofd. Ging er altijd van uit dat ook al zouden we later uit elkaar gaan, dan zou ik hem toch nog wel blijven tegenkomen (we gaan altijd naar dezelfde clubs enzo). Maar dat zit er dus niet in.
Zal vooral missen om nog 's nachts tot 3 uur met hem te bellen. We hebben altijd zon lol samen.

Hij beloofde ooit dat die me zou blijven bellen, ook al zou ik later misschien een andere vriend krijgen en hij andere vriendin. Omdat die een zwak voor me heeft en het leuk vind om met me te praten. Zei die. Maargoed, in Amerika kan dat natuurlijk niet.

Maar ik overleef het wel .
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-06-2006 @ 09:38 :
Mee eens

Ik zei het toch
Oud 07-09-2006, 22:15
Poeperd
Poeperd is offline
Stel dat het niet door was gegaan, dan had ik dus echt niet gereageerd met "ooh was dat alles?". Blijkbaar denkt hij er dus over om lang weg te gaan, ook al zou dan het Amerika-deel niet doorgaan. Daar zou ik dus echt niet rustig onder blijven
Oud 08-09-2006, 09:19
zeep007
zeep007 is offline
Ik zou geen relatie kunnen hebben, wetende dat het over 9 maanden over is. Ik zou bij voorbaat afstand nemen.
Knap van je dat je er zo nuchter onder blijft.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:32
Verwijderd
@ Spekkie: waarom moet je ook altijd gelijk hebben

En voor de rest.. kweet niet, voor mij voelt het niet als een ramp en tis niet dat ik geen flikker om hem geef ofzo. Maar zo denk ik nou eenmaal "dat ik het gewoon leuk heb gehad" en daar gaat het toch om..? Mja, het duurt nog wel ruim een half jaar, misschien dat ik het dan pas besef en dagenlang stiekem ga huilen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:21
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 08-09-2006 @ 14:32 :
@ Spekkie: waarom moet je ook altijd gelijk hebben

En voor de rest.. kweet niet, voor mij voelt het niet als een ramp en tis niet dat ik geen flikker om hem geef ofzo. Maar zo denk ik nou eenmaal "dat ik het gewoon leuk heb gehad" en daar gaat het toch om..? Mja, het duurt nog wel ruim een half jaar, misschien dat ik het dan pas besef en dagenlang stiekem ga huilen ofzo..
Dat deed ik al toen ik besefte dat hij in de vakantie 6 weken naar Griekenland moest.
Oud 13-09-2006, 17:10
Verwijderd
k zou dr gelijk mee kappen.. k ga geen energie in een relatie stoppen die over 9 maanden toch over en uit is.. erf zijn genoeg leuke vissen in de zee.

maja das mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 17:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat een grote onzin dat ie je dit eerst niet wilde vertellen totdat het zeker zou zijn. Wat een relatie heb je dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten