Advertentie | |
|
![]() |
|
Jongentjes van 12 zijn totaal NIET volwassen.
[Dan krijg ik nu allemaal reacties van jullie van ECHT WEL want ik ken die en die] Altijd het zelfde. Maar goed. K zou zeggen doe maar niet, maar waarschijnlijk ben je eigenwijs en wil je er eerst zelf achterkomen waarom niet. Dus probeer maar wat, kom er zelf achter. Echt een beslissing die je zelf moet maken. Jonge meisjes zijn heel eigenwijs en luisteren vaak nie zo naar andere, dus k neem het je niet kwalijk. Success. |
![]() |
|
nou, dat moet je allemaal echt zelf weten. "Follow your heart"
Als je dat nou wil, moet je dat doen, maar vergeet niet dat er een hoop mensen commentaar op je zullen hebben. Jij gaat immers naar de 4e en hij naar de 1e. Mij boeit t niet, maar ik denk dat je toch wel verhalen zult krijgen op school. Jij bent immers toch een stukkie ouder. (hoe kan je eig 14 in de 3e zijn? ik werd in de 3e 15, ben niet blijven zitten of whatever) nou, succes ermee!
|
Ik ga naar de 5e en heb ook gevoelens (!) voor een meisje uit de 1e. Same case, een jaartje later. Misschien dat je nog ff moet w88, want op de middelbare school doen de meeste mensen hun ogen pas open...
Maar ja, die jeugd van tegenwoordig... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
k snap niet waarom je er zo moeilijk over doet....
oké, hij is wat jonger maar als je verliefd bent en hij wss ook op jouw... what the heck go for it girl.... ![]() *smakkerd* blauwkapie
|
Verwijderd
|
LoL
![]() Neej ff serieus...ik zal je uitleggen waarom ik het niet vind kunnen. Je zegt dat hij twaalf jaar oud is maar heel volwassen overkomt. Dan moet je je afvragen waar die volwassenheid vandaag komt. Over het algemeen zijn jongetjes in groep acht nog niet (goed) op de hoogte van een hoop elementaire zaken. Ze hebben gewoonweg minder algemene kennis, minder weet van hoe het er in het leven aan toe gaat. En dat is ook logisch...hij is net klaar met de basisschool! Als iemand in groep 8 al hartstikke 'volwassen' op jou overkomt, dan denk ik niet dat dat het soort volwassenheid is wat men er in de regel onder verstaat. Ik ben bang dat je het verwart met 'streetwise' en dat is iets heel anders. Een knul uit groep 8 die dat soort wijsheid heeft, komt daar niet zomaar aan...wat is z'n achtergrond, welke dingen heeft hij meegemaakt, hoe kómt hij aan al die wijsheid? Ik zou me er niet zomaar mee inlaten... En btw: 12 in groep 8? Ik zou me afvragen of-ie dan niet een leerachterstand heeft of anderszins dom is...toen ik twaalf was zat in de tweede klas middelbare school... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb even gerekend, het zou net kunnen, mits je een vroege leerling bent. Hmm, 25 oktober, zou net kunnen ![]()
|
![]() |
k kan me moeilijk voorstellen dat een jongen in groep 8 volwassen is, genoeg voor iemand die in de derde zit in ieder geval. nu ga ik me dus ook sterk afvragen of jij niet een achterstand hebt, er zijn nog zat kinderen in de derde klas die even goed in groep 8 kunnen zitten.
ik zou het persoonlijk absoluut niet doen. jij moet zelf weten wat je wilt. waarom kan ik je niet uit leggen. ja, omdat ik vind dat deze kinderen kinderachtig zijn. maar daar ga jij natuurlijk tegen in. ik kan je wel zeggen dat ik nog geen 1 jongen ben tegengekomen die 3 jaar jongeren is, maar wel net zo wijs denkt. Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 19:19. |
![]() |
|
![]() |
tja je moet er in ieder geval rekening mee houde dat je veel commentaar van je omgeving zal krijgen(oa van vriendinnen enzo).
Stel je daarop in, en bovendien het is nu vakantie dus heb je ff alle rust om beetje uit te vogelen hoe het tussen jullie zou gaan zonder gezeik van de hele school. Go for it, wordt het nix heb je het in ieder geval geprobeert
||
Citaat:
ok ontopic: het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar t lijkt mij niet echt een geweldige relatie. ik bedoel jongetjes van 14/15 gedragen zich meestal nog als babies, die beginnen dan net te puberen. Meisjes liggen gewoon een paar jaar voor. En 12 is gewoon wel erg jong, dat zijn echt nog broekies. maargoed verder moet ieder dat voor zichzelf bepalen
|
(Hm, ik hou m'n mond maar met m'n 11 jaar toen ik naar de 2e ging)
Maar het kan best, hoor. Op papier lijkt dit veel erger dan het is. Laatst vertelde een meisje van 15 mij dat ze verliefd was op een jochie uit de 2e, van 12. Als je dat zo leest lijkt dat een verschrikkelijk groot verschil, maar als je die gast dan ziet, dan is het bijna 'een van ons', ietsje kleiner. Btw, ik zou nog wel raar opkijken als die twee iets kregen, want hier is juist het probleem dat híj niet naar meisjes van 14 kijkt. (In tegenstelling tot ik op die leeftijd, maar goed.. de wereld zit raar in mekaar.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De ruggegraat van de natte forens ( Valentijn | 2 | 24-06-2004 07:50 | |
Psychologie |
alles in gestort sk888er | 18 | 24-11-2003 17:21 | |
Software & Hardware |
cd-rip warning damaetas | 5 | 20-08-2002 13:35 | |
Psychologie |
Vrienden? Lang verhaal, maar lees het please... Juliah | 28 | 27-02-2002 12:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het lot.....Lees ffies plies... Vi$TiKjűHtjűH | 14 | 14-01-2002 14:38 |