Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het natuurlijk erg STOER om "Parijs!!!11! Rome!!1" te zeggen, maar daar kom ik nooit en alles is er toch 'kk'duur. Amsterdam volstaat wel. Of Den Haag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er een keer heen gaat dan moet je beslist de Dom van Keulen beklimmen. Ben je echt een halfuur onderweg op een verschrikkelijk steil smal kuttrapje dat tevens ook de weg naar beneden is en volgens mij zijn er al minstens drieduizend mensen verongelukt, maar - als je eenmaal boven bent dan is het echt te gaaf voor woorden. Totdat je weer naar beneden moet. Maar goed. Wel jammer van alle paupers die er zonodig moeten neerkalken dat ze er op 12-04-2003 geweest zijn of dat ze van Annie houden of dat ze lang blond haar hebben en dat hun mobiele nummer 0666 is. PS. Over een paar maanden gaan we met school naar Rome, dan up ik dit topic puur omdat ik dan 'Rome!!1' kan zeggen. En Moskou is ook leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal je tips onthouden ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind Amsterdam de beste stad om te winkelen. Simpelweg omdat daar een groot en divers aanbod is. Ik vind de locatie ook veel mooier dan een willekeurig winkelcentrum van beton. Misschien zou ik Parijs zeggen als ik echt de kans had gehad. Feit is wel dat daar weinig platenwinkels zijn.
Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 18:12. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() btw ik weet niet precies waar je in A'dam bent geweest, maar sommige straten zijn idd lelijk maar je moet maar eens naar de 9 straatjes gaan of de Jordaan, dat is mooier en heeft veel meer sfeer.. anyway voor mij dus Amsterdam, want je hebt er gewoon alles, de massa ketens, de speciale winkels en de kleine aparte winkels.. elke buurt is weer anders en altijd genoeg leuke café's en terrasjes om neer te ploffen ![]() Almere is sinds 't nieuwe centrum ook al aardig verbeterd, veel meer nieuwe soorten winkels enzo. Sowieso als je daar loopt heb je helemaal niet het gevoel dat je in Almere bent ;o Verder vind ik Amersfoort en Leiden ook erg leuk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar idd, het is bij de Kalverstraat gebleven en 1 of 2 zijstraten want daar wist hij wat te zitten en dan het Waterlooplein. Volgende keer neem ik iemand mee die er wél verstand van heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ohh kalverstraat, ja dat is ook lelijk en het drukst! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar los daarvan een subliem plan. Dan moeten we ook broeder gaan vereren met een bezoek. Hij woont boven de Xenos! ![]() EDIT: quote bijgevoegd.
Laatst gewijzigd op 23-07-2006 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
mijn eigen overschot aan kleren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb 1x met 15 forummers tegelijk afgesproken, maar dat noem ik geen spotten meer.
||
Citaat:
nadat je rieno zag dacht je: ' omg lolz ik moet grandmommy redden!'? ohja lol ontopic: ik vind utrecht een relaxte stad om te winkelen want het zit lekker dicht bij het station, je kunt er lekker lunchen langs de singel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|