Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Bekijk resultaten poll: Welke gebruik je?
MSN Messenger (of WLM) 23 76.67%
Messenger Plus 15 50.00%
Mess Patch (of vergelijkbaar) 7 23.33%
Geen van deze 4 13.33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2006, 16:07
Hulk
Hulk is offline
ff kijken hoeveel mensen deze programma's geinstalleerd hebben.

stelling: msgplus is een aanwinst voor msn
Oud 16-09-2006, 16:17
freyk
freyk is offline
Mijn stem: geen van deze.

Ik gebruik op mijn windows systeem trillian basic en op mijn linuxsysteem gaim.
Oud 16-09-2006, 18:03
Verwijderd
Op windows: trillian pro
Op Linux: centericq of Amsn
En op m'n mac Adium.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 18:27
dafelix
dafelix is offline
gare poll, in de zin van, weinig keuze?

Anyhow, ik gebruik Kopete
Oud 16-09-2006, 18:34
Verwijderd
Gaim, hoewel die nieuwe 2.0 beta nog lelijker is dan de oude 1.5. En die was van zichzelf al behoorlijk spuuglelijk.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 19:20
Verwijderd
Idd een brakke kutpoll en nogal windows gericht.

Ik vind msgplus een negatieve aanwinst voor msn messenger, daar het het gebruik van de bloated msn messenger client support, terwijl er zat goede, nette alternatieven zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 20:32
marco_nogwat
marco_nogwat is offline
ik haat msnplus gebruikers met al die kutkleurtjes in hun naam
Oud 17-09-2006, 18:15
Hulk
Hulk is offline
ik wou eigenlijk alleen maar weten hoeveel % van de mensen msn gebruikt.. maar als ik het goed begrijp kun je met GAIM en trillian ook msn gebruikers toevoegen?
Oud 17-09-2006, 18:39
ILUsion
ILUsion is offline
MsgPlus is voor mij de enige reden om MSN Messenger/Windows Live Messenger te gebruiken, ik doe nooit mee met die beta's omdat MsgPlus steeds functies bevat die ik wel gebruik en die natuurlijk net niet in MSN/Live Messenger zitten (of pas na een jaar in MsgPlus te zitten daar toegevoegd worden, natuurlijk zonder compatibel te zijn, denk aan logs of aan eigen in te stellen contactnamen).

Op Linux gebruik ik gaim (denk ik toch, standaard Gnome-messenger, toch?), ben ik best tevreden van, niet al te veel gedoe (enkel de contact pictures mis ik soms en bestandsoverdracht weet ik niet van of het wel zou werken).

Punt blijft dat MSN/Live Messenger inderdaad zeer bloated en reclame-zooi zijn, en zeker met die laatste betalende 'features' gaat het dezelfde kant op als mobiele telefoons: jongeren die veel te makkelijk betalen voor content die elders veel beter en goedkoper te halen valt.
Oud 18-09-2006, 19:54
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik gebruik messenger plus met als plugins:
-StuffplugNG (maakt het mogelijk zelf de grootte van je plaatje in te stellen en meer)
-Winamp plugin (voor de muziekfunctie in MSN, die nu dan ook werkt met winamp)
Oud 19-09-2006, 18:13
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 17-09-2006 @ 19:39 :
MsgPlus is voor mij de enige reden om MSN Messenger/Windows Live Messenger te gebruiken, ik doe nooit mee met die beta's omdat MsgPlus steeds functies bevat die ik wel gebruik en die natuurlijk net niet in MSN/Live Messenger zitten (of pas na een jaar in MsgPlus te zitten daar toegevoegd worden, natuurlijk zonder compatibel te zijn, denk aan logs of aan eigen in te stellen contactnamen).

Op Linux gebruik ik gaim (denk ik toch, standaard Gnome-messenger, toch?), ben ik best tevreden van, niet al te veel gedoe (enkel de contact pictures mis ik soms en bestandsoverdracht weet ik niet van of het wel zou werken).

Punt blijft dat MSN/Live Messenger inderdaad zeer bloated en reclame-zooi zijn, en zeker met die laatste betalende 'features' gaat het dezelfde kant op als mobiele telefoons: jongeren die veel te makkelijk betalen voor content die elders veel beter en goedkoper te halen valt.
met messpatch kun je alle reclamebalken, zoekvensters en alle andere dingen die je overbodig vind weg halen
Oud 20-09-2006, 17:30
Verwijderd
Dan zijn ze voor het oog weg, ik geloof dat ze nog steeds meedraaien. Kijk voor de grap maar eens hoeveel RAM MSN kost als je er niet teveel mee doet.

File transfer werkt trouwes prima met Gaim. Ik kan in ieder geval zonder problemen bestanden zenden en ontvangen van en naar een andere Gaim, MSN en Adium.

Het grootste gemis is nu nog de mogelijkheid om voicechats te kunnen hebben. Dan zou je echt alles in één hebben.

Tenzij je een grote fan bent van winks, nudges, bloepies, blobbers, gorkus, zirsups en weet ik het hoe al die onzin heet.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 12:56
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 20-09-2006 @ 18:30 :
File transfer werkt trouwes prima met Gaim. Ik kan in ieder geval zonder problemen bestanden zenden en ontvangen van en naar een andere Gaim, MSN en Adium.die onzin heet.
LUH-3417
Gaim is indeed
Verder Amsn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten