Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 22:23
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Voor de genen die gaan studeren in Nijmegen, gaan jullie deelnemen aan de introductie? Lijkt het jullie leuk?

Ik ga komend schooljaar psychologie studeren en moet daaraan meedoen van mijn ouders, maar mij lijkt het op kamp gaan echt verschrikkelijk...

Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 22:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2006, 22:49
A*
A* is offline
Ik doe niet mee, maar als je wat positiever daar naartoe gaat wordt het kamp vast leuker.
Daar kent niemand elkaar, dus iedereen vind het vast leuk om je te leren kennen. Het is vrij belangrijk om mee te gaan, aan het eind van het kamp kent iedereen elkaar en als jij dan niet mee gegaan bent ken je helemaal niemand.
Dat is niet echt een leuke start van je studie.

Gewoon mee gaan en het beste ervan maken.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 07:25
lisanne_tje
lisanne_tje is offline
ow, ik ga er zeker wel heen... ik moet alleen nog ergens een oude stationfiets zien te vinden... het lijkt me echt heel erg leuk... en juist dat kamp lijkt mij het leukste van allemaal... van mn moeder hoef ik er niet elke dag heen, omdat het zoveel geld kost, maar ik wil er graag elke dag heen... ik wil niks missen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 07:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een paar jaar geleden meegedaan aan de introductie in Nijmegen. Ik had er, net als jij, niet zo veel zin in, maar uiteindelijk heb ik het goed naar mijn zin gehad!
Je kunt alsnog kiezen of je wel of niet meegaat op kamp. Ik ben wel meegegaan, en ook dat was uiteindelijk echt leuk. Je introgroepje is namelijk met studiegenootjes, en er zijn een paar dagen intro van je studie en een paar algemene dagen en het kamp. Bij het kamp zit je met groepjes van verschillende studies bij elkaar, zodat je een gemengd gezelschap hebt en ook andere mensen kunt leren kennen.
Gewoon proberen, waarschijnlijk valt het reuze mee. En als het niet meevalt, kun je alsnog besluiten niet meer naar de intro te gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 08:26
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik kan je de intro zeker aanraden. Het is DE gelegenheid om nieuwe studiegenoten te leren kennen. Belangrijk om te onthouden is: niets is verplicht! Als je geen zin hebt om ergens aan mee te doen, dan doe je dat niet (als je met het kamp het weekend bedoelt, dan is het zelfs zeer gebruikelijk dat mensen hier niet aan meedoen; mijn ervaring is dat ongeveer de helft hier aan meedoet).
Zeker met een grote studie als psychologie lijkt het me handig om alvast wat mensen te kennen en niet in je eentje tussen die paarhonderd eerstejaars te lopen in het begin.
Oud 03-08-2006, 08:59
Verwijderd
Je hoeft niet op kamp. Sterker nog; veel mensen gaan niet op kamp. Niemand vindt het ook raar als je dat laat schieten. je kan gewoon meedoen met de rest, en dan moet je even in de rij staan om aan te geven dat je niet op kamp gaat (en dan krijg je een deel van je inschrijfgeld terug). Er zullen veel mensen van jouw studie in die rij staan, dus kan je daar meteen gebruik van maken
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 15:40
Iduna
Iduna is offline
Op dat kamp ontmoet je ook mensen van andere studierichtingen. Er is maar één weekend kamp en dat is niet verplicht. Sterker nog niks in die introweek/10 dagen is verplicht. Ik raad je aan wel te gaan, want er zijn zoveel eerstejaars bij psychologie! Zo leer je alvast een boel mensen kennen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 16:07
Verwijderd
Er zijn wel opleidingsdingen die verplicht zijn, dat is een soort introductie-praatje met uitleg over de structuur van de gehele studie en vaak is er ook een heel inleidend college. Als je daar niet komt, maakt 't ook niet uit, maar officieel zijn die verplicht.

Aan de intro kon ik zelf niet mee doen (ik woon ver weg en had toen Pfeiffer, dus 'k zou 't niet vol hebben kunnen houden), maar wat me erg leuk lijkt van de intro in Nijmegen, is dat je in een groepje van je eigen studie komt, dus niet bij mensen die je na de intro nooit meer gaat zien.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 16:30
Punt.
Punt. is offline
Ja! Ik ga ook. Nog meer mensen voor rechten?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 17:41
Verwijderd
Ja ik, voor rechten, ik twijfel ook over het kamp eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 17:47
tigertje
tigertje is offline
je hoeft niet mee te gaan op kamp. Zelf ga ik wel, hoewel ik het wel erg spannend vind. En het is inderdaad zo dat bijna niemand elkaar kent. dat vind ik wel een voordeel

Aan de intro doe ik ook mee, maar ik ga niet naar elk feest ofzo, want dan kun je me na twee dagen al bij elkaar vegen.(kan gewoon niet tegen te weinig slaap). Ik ga trouwens Geschiedenis studeren
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:00
*Rupsje*
Ik heb 2 jaar geleden zelf aan de intro meegedaan en afgelopen jaar als mentormama en ik kan het wel aanraden om mee te doen. Het is echt fijn om al wat mensen te kennen, voordat je aan je studie begint. In zo'n groepje zit altijd wel minstens een persoon waar je het goed mee kunt vinden en dan is het gewoon ontzettend gezellig. Er is niet veel verplicht, maar het is wel leuk om aan veel mee te doen. Ik snap wel dat het weekend nu heel spannend lijkt, maar als je op weekend gaat, ken je je groepje al bijna een week en vind je het waarschijnlijk helemaal niet meer zo eng! Heel veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:38
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Hartstikke leuk, gewoon doen! Het weekend is juist super, dan ben je echt de hele tijd samen, gewoon wat te relaxen. Je hoeft echt niet de hele tijd spelletjes te doen ofzo, wij zaten gewoon lekker in de zon te kletsen. Je kunt ook samen met je groepje kiezen naar welk weekend je gaat, er is voor ieder wel wat wils

(ik heb vorig jaar intro psychologie in Nijmegen gedaan, en daar leuke vriendinnen aan overgehouden)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 19:21
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
tigertje schreef op 03-08-2006 @ 18:47 :
Aan de intro doe ik ook mee, maar ik ga niet naar elk feest ofzo, want dan kun je me na twee dagen al bij elkaar vegen.(kan gewoon niet tegen te weinig slaap).
Dat vond ik nog wel meevallen. Meestal begon het programma bij ons op zijn vroegst om 11.30-12.00 uur, dus echt weinig slaap hoef je niet te krijgen (tenzij je het elke keer 7.00 uur wil maken).
Oud 04-08-2006, 21:03
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Ik ga ook en ik heb er zin in!

(Bedrijfscommunicatie, nog meer mensen voor deze studie??)
Oud 05-08-2006, 00:58
girl-in-trouble
Thanks voor jullie tips!
Naar de introductie ga ik sowieso, omdat ik dat moet van mijn ouders en omdat ik wel kennis wil maken met mijn nieuwe klasgenoten. Maar bepaalde dingen zoek ik gewoon niet. En ook bij die feesten. Als je niemand hebt om mee op te trekken, dan ga ik nog liever niet dan dat ik daar de hele avond alleen maar sta...
Dat kamp, daar heb ik de grootste moeite mee. Ik moet daar heen van mijn moeder (volgens mijn vader mag ik dat daar ook nog beslissen) maar ik weet dat ik er niet goed tegen kan. Ik voel me heel snel ongemakkelijk en als ik iedere dag thuis kom, bevind ik me weer in een vertrouwde omgeving. Dat stelt me gerust. Één dag weg gaat nog, maar het moeten er eigenlijk niet meer worden.

Ik weet niet of ik die discussies kan winnen, maar ik ga toch proberen of ik alsjeblieft thuis mag blijven dat weekend.
Oud 05-08-2006, 01:14
LarsM
LarsM is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 05-08-2006 @ 01:58 :
Thanks voor jullie tips!
Naar de introductie ga ik sowieso, omdat ik dat moet van mijn ouders en omdat ik wel kennis wil maken met mijn nieuwe klasgenoten. Maar bepaalde dingen zoek ik gewoon niet. En ook bij die feesten. Als je niemand hebt om mee op te trekken, dan ga ik nog liever niet dan dat ik daar de hele avond alleen maar sta...
Dat kamp, daar heb ik de grootste moeite mee. Ik moet daar heen van mijn moeder (volgens mijn vader mag ik dat daar ook nog beslissen) maar ik weet dat ik er niet goed tegen kan. Ik voel me heel snel ongemakkelijk en als ik iedere dag thuis kom, bevind ik me weer in een vertrouwde omgeving. Dat stelt me gerust. Één dag weg gaat nog, maar het moeten er eigenlijk niet meer worden.

Ik weet niet of ik die discussies kan winnen, maar ik ga toch proberen of ik alsjeblieft thuis mag blijven dat weekend.
Hm, ik zou gewoon gaan hoor.
En opzich is het met zo\'n studie als psychologie wel belangrijk om snel met anderen te kunnen optrekken/ in te vinden. Als je dan daadwerkelijk psycholoog wilt worden
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 11:45
strawberryangel
strawberryangel is offline
je kunt nog tijdens de introductie bepalen of je wel of niet mee gaatop weekend. Ik zag het van te voren ook niet zitten, maar ik ben toch gegaan omdat ik hele leuke contacten had gelegd in mijn introductiegroep en het daarom wel zag zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:08
twijfelaartje
twijfelaartje is offline
Ik ga komend jaar ook Psychologie in Nijmegen studeren en ik ga ook naar de intro. Maar niet omdat het zo nodig van mijn ouders moet, die tijd heb ik al lang gehad. Het lijkt me gewoon leuk omdat ik ook in Nijmegen ga wonen dat ik dan ook wat mensen en de stad een beetje ken. Ik weet nog niet of ik naar het weekend ga, dat zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 13:03
Verwijderd
Ik ga denk ik wel naar die introductie, alleen zal ik de feesten laat op de avond (deels) niet meer kunnen bijwonen, aangezien om 22.50 de laatste mogelijkheid is om (via utrecht, werkzaamheden) terug te komen in Zwolle. Dat introductieweekend zie ik nog wel.

(ik ga geschiedenis studeren)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 15:58
lisanne_tje
lisanne_tje is offline
Citaat:
Commendatore schreef op 07-08-2006 @ 14:03 :
Ik ga denk ik wel naar die introductie, alleen zal ik de feesten laat op de avond (deels) niet meer kunnen bijwonen, aangezien om 22.50 de laatste mogelijkheid is om (via utrecht, werkzaamheden) terug te komen in Zwolle. Dat introductieweekend zie ik nog wel.

(ik ga geschiedenis studeren)
werkzaamheden???
ik moet ook de trein richting zwolle hebben... maar ik stap in dieren uit... hoop niet dat ik een andere trein hoef te nemen

maar ja... dan moet ik dus maar een half uurtje eerder weg
maar ik ga ook niet elke dag naar de feesten... alleen in dat weekend dan... ik hoorde op een ander forum dat je dan met ongeveer 100 studenten naar een plek ging om te overnachten... dus iedereen zit op een andere plek... varierend van 15 tot 80 km vanaf nijmegen en ik geloof dat je samen met je mentor een thema moest kiezen en dan aan de hand van dat thema kom je dan op een bepaalde plek terecht

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 16:01
Ieke
Ieke is offline
Ik heb daar intro van biologie gelopen en ik vond het een groot succes. Zag er ook erg tegenop, maar het was echt een super leuke tijd en veel beter dan de intro die ik daarna in Rotterdam gelopen heb. Maar in Nijmegen is het opzich allemaal vrij afhankelijk van wat de faculteit zelf organiseert. Toch heb ik maar weinig negatieve verhalen gehoord en veel positieve.
Ook het kamp was wel geslaagt en heb absoluut geen spijt gehad dat ik mee ben gegaan. Er was daar maar 1 minpuntje, maar daar kon niemand wat aan doen en de kans dat dat nog eens gebeurt is minimaal.
Oud 07-08-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
lisanne_tje schreef op 07-08-2006 @ 16:58 :
werkzaamheden???
ik moet ook de trein richting zwolle hebben... maar ik stap in dieren uit... hoop niet dat ik een andere trein hoef te nemen

maar ja... dan moet ik dus maar een half uurtje eerder weg
maar ik ga ook niet elke dag naar de feesten... alleen in dat weekend dan... ik hoorde op een ander forum dat je dan met ongeveer 100 studenten naar een plek ging om te overnachten... dus iedereen zit op een andere plek... varierend van 15 tot 80 km vanaf nijmegen en ik geloof dat je samen met je mentor een thema moest kiezen en dan aan de hand van dat thema kom je dan op een bepaalde plek terecht
informatie over de werkzaamheden
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:55
girl-in-trouble
Ik ga ook sowieso, ik wil er niet meteen al buiten liggen. Ik wil juist dolgraag kennis maken met mijn mentorklas =).
's Avonds ben ik afhankelijk van mijn pa, tot hoelaat hij mij nog op wil halen, want de bus rijdt al vanaf 18:00 niet meer terug =S.
Voor dat kamp zal ik echt overtuiging nodig hebben, anders ga ik niet.
Oud 07-08-2006, 23:12
Verwijderd
Kan je niet in Nijmegen blijven slapen? Lijkt me handiger.

edit: oh je woont in nijmegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2006, 23:15
girl-in-trouble
Citaat:
per piacere schreef op 08-08-2006 @ 00:12 :
Kan je niet in Nijmegen blijven slapen? Lijkt me handiger.

edit: oh je woont in nijmegen
Na ja, ik woon in een vrij onbekende plaats dichtbij Nijmegen Maar ik heb geen familie in Nijmegen... Dus ik zou niet weten waar. En ik kan ook niet echt lang weg zijn van huis. 1 dag gaat nog, maar liever niet meer.

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 09:35
Iduna
Iduna is offline
Je kunt altijd nog beslissen, maak je niet druk. Misschien vind je je medestudenten helemaal niet leuk, dan zou ik ook niet met ze meegaan op kamp. Maar wacht gewoon even af, het wordt vast leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:33
strawberryangel
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 07-08-2006 @ 23:55 :
Ik ga ook sowieso, ik wil er niet meteen al buiten liggen. Ik wil juist dolgraag kennis maken met mijn mentorklas =).
MentorKLAS? die heb je op de uni niet hoor, of je moet een of andere geweldig kleine studie doen??? Het kan trouwens best zijn dat je mentorgroep bestaat uit mensen van verschillende opleidingen, wel van dezelfde faculteit. Bij PWO is dit bijvoorbeeld niet, daar zitten er alleen mede-opleidinggenoten in je mentorgroep.
Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen: hoezo klas??
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
strawberryangel schreef op 08-08-2006 @ 11:33 :
MentorKLAS? die heb je op de uni niet hoor, of je moet een of andere geweldig kleine studie doen??? Het kan trouwens best zijn dat je mentorgroep bestaat uit mensen van verschillende opleidingen, wel van dezelfde faculteit. Bij PWO is dit bijvoorbeeld niet, daar zitten er alleen mede-opleidinggenoten in je mentorgroep.
Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen: hoezo klas??
Ik geloof dat je tijdens de intro met mensen van jouw studie in een groepje zit, met een oudere jaars als mentor.
En ach ja; klas, groep, maakt dat echt zoveel uit?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 13:24
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
strawberryangel schreef op 08-08-2006 @ 11:33 :
MentorKLAS?
Bij psychologie is (sinds komend studiejaar) het een en ander veranderd, er komt meer begeleiding in het eerste jaar.

Misschien bedoelt ze dat en anders gewoon je mentorgroepje als in introgroep (mentorpapa's en mama's en de aankomende studenten van jouw studie).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 20:10
girl-in-trouble
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-08-2006 @ 14:24 :
Bij psychologie is (sinds komend studiejaar) het een en ander veranderd, er komt meer begeleiding in het eerste jaar.

Misschien bedoelt ze dat en anders gewoon je mentorgroepje als in introgroep (mentorpapa's en mama's en de aankomende studenten van jouw studie).
Dat bedoel ik ook, dat groepje. Want met die mensen trek je waarschijnlijk veel langer op dan alleen de introductie zelf. Daarom wil ik die graag leren kennen.
Oud 08-08-2006, 20:13
girl-in-trouble
Citaat:
*Juliah* schreef op 08-08-2006 @ 10:35 :
Je kunt altijd nog beslissen, maak je niet druk. Misschien vind je je medestudenten helemaal niet leuk, dan zou ik ook niet met ze meegaan op kamp. Maar wacht gewoon even af, het wordt vast leuk.
Dat ben ik ook van plan, eerst afwachten hoe het gaat worden. Dat geldt ook voor die feesten 's avonds, of ik daar heenga hangt af van hoe de rest verloopt.
Maar het moet wel heel goed lopen wil ik meegaan met dat kamp. Ik ben niet graag langer dan 1 dag weg van huis.
Oud 09-08-2006, 08:03
Reem
Reem is offline
Hm, ik zit me juist af te vragen vanaf wanneer ik aan de introductie ga meedoen, aangezien het op zondag 20 augustus begint en ik dan nog op Lowlands zou zitten.
Mijn ouders willen dat ik zondagochtend terug kom, zodat ik niets van de introductie mis. Ik zit te twijfelen of ik niet gewoon later kan beginnen. Wat denken jullie?
Oud 09-08-2006, 08:05
Nomen Est Omen
Meteen beginnen, dan krijg je het voorstellen e.d. mee, anders val je meteen al wat buiten te groep. Gewoon er altijd zijn en overal aan meedoen!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Reem schreef op 09-08-2006 @ 09:03 :
Hm, ik zit me juist af te vragen vanaf wanneer ik aan de introductie ga meedoen, aangezien het op zondag 20 augustus begint en ik dan nog op Lowlands zou zitten.
Mijn ouders willen dat ik zondagochtend terug kom, zodat ik niets van de introductie mis. Ik zit te twijfelen of ik niet gewoon later kan beginnen. Wat denken jullie?
Lowlands is leuker Ik zou gewoon later beginnen, en dan zorg je gewoon dat iedereen zich even voorstelt, zo groot zijn die groepjes niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 09-08-2006 @ 09:05 :
Meteen beginnen, dan krijg je het voorstellen e.d. mee, anders val je meteen al wat buiten te groep. Gewoon er altijd zijn en overal aan meedoen!
Buiten de groep vallen doe je op de middelbare school als je dit soort dingen laat schieten, op de universiteit is dat - naar wat ik heb meegemaakt - echt niet meer zo.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 10:29
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Een meisje dat in mijn introgroep zat, kwam maandag, omdat ze dacht dat het toen pas begon. Maar ze is goed opgenomen in de groep, hoor.
Ik weet niet hoe het zit met inschrijven voor de intro? Als dat geen probleem is, zou ik gewoon later komen. Wel even bellen met je mentoren, want anders staan ze voor niks op je te wachten!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 16:41
*Rupsje*
Citaat:
Gewoon dag later gaan, er zijn wel meer mensen die later zijn door lowlands! Dan wordt je nageplaatst en heb je pas een dag gemist, dat is echt niet erg. Misschien moet je inderdaad wel even iets of iemand laten weten dat je een dag later bent.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:20
strawberryangel
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2006 @ 11:44 :
Ik geloof dat je tijdens de intro met mensen van jouw studie in een groepje zit, met een oudere jaars als mentor.
En ach ja; klas, groep, maakt dat echt zoveel uit?
Vorig jaar was dat bij de faculteit economie iniedergeval niet zo, daar zaten mensen van bedrijfswetenschappen, economie etc. gemixt. Of dat nu nog zo is bij sommige faculteiten weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:21
strawberryangel
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 08-08-2006 @ 21:10 :
Dat bedoel ik ook, dat groepje. Want met die mensen trek je waarschijnlijk veel langer op dan alleen de introductie zelf. Daarom wil ik die graag leren kennen.
Oke duidelijk
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 21:18
girl-in-trouble
Ik ga 20 augustus wel, om die kaart op te halen en dan is geloof ik ook de eerste kennismaking. Ondanks dat ik dan jarig ben, ga ik toch. Dan vier ik het maar op een andere dag.
Oud 09-08-2006, 23:31
Nomen Est Omen
Wat later komen, kan heus wel. Maar de mensen die tijdens die intro telkens op tijd weg moesten of moesten werken, naar pappie of mammie of weet ik het.. die vielen er echt wel buiten.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 00:09
girl-in-trouble
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 10-08-2006 @ 00:31 :
Wat later komen, kan heus wel. Maar de mensen die tijdens die intro telkens op tijd weg moesten of moesten werken, naar pappie of mammie of weet ik het.. die vielen er echt wel buiten.
Dat zou niet handig zijn... Later dan 0:00-0:30 kan ik het echt niet maken, iedere avond niet.
Tot die tijd hoop ik dat het leuk genoeg is om erbij te blijven, anders ga ik wel eerder.
Ik hoop alleen niet dat iemand me erop aankijkt als ik niet meega op dat kamp.

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:14
evil devolution
evil devolution is offline
wat zou jou het boeien wat anderen er van vinden? Het gaat er toch om dat jij het leuk hebt? Ik ga der zelf ook heen, en zie wel wat ik wel en niet ga doen, er is verder niks verplicht ofzo.....
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 10-08-2006 @ 00:31 :
Geld dat ook als je er 's avonds na een uur of 10 vandoor moet, omdat je anders met geen mogelijkheid meer thuiskomt?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 16:31
lisanne_tje
lisanne_tje is offline
Citaat:
Commendatore schreef op 10-08-2006 @ 10:33 :
Geld dat ook als je er 's avonds na een uur of 10 vandoor moet, omdat je anders met geen mogelijkheid meer thuiskomt?
tuurlijk maakt dat geen flikker uit... je zit al bijna de hele dag bij elkaar op de lip... van smorgens een uur of 11 tot savonds een uur of 10 lijkt me wel lang genoeg
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 19:38
girl-in-trouble
Volgens mijn ouders moet je er 's avonds wel iets van meepikken, omdat je volgens hen elkaar dan pas echt leert kennen.
Oud 10-08-2006, 20:32
Poepkind
Poepkind is offline
wat grappig dat sommige ouders willen dat jullie naar de intro gaan Ik kan me moelijk voorstellen dat mn ma zegt, hop naar de intro tegen je zin. Hallo je bent 18 en je gaat studeren
Oud 10-08-2006, 21:31
girl-in-trouble
Citaat:
Poepkind schreef op 10-08-2006 @ 21:32 :
wat grappig dat sommige ouders willen dat jullie naar de intro gaan Ik kan me moelijk voorstellen dat mn ma zegt, hop naar de intro tegen je zin. Hallo je bent 18 en je gaat studeren
Ergens hebben ze wel gelijk. Je mist wat heel belangrijks als je niet gaat. Maar voor een gedeelte mag ik het gelukkig wel zelf uitmaken. Van m'n vader hoef ik niet per se naar dat kamp.
Oud 10-08-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 10-08-2006 @ 22:31 :
Ergens hebben ze wel gelijk. Je mist wat heel belangrijks als je niet gaat. Maar voor een gedeelte mag ik het gelukkig wel zelf uitmaken. Van m'n vader hoef ik niet per se naar dat kamp.
Zoveel belangrijks mis je niet hoor 't Is gewoon bedoeld om leuk te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten