![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist niet of dit in het http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=750394 topic moest , of dat ik een apart topic aan 'mocht' maken .
Over twee weken ben ik jarig , en krijg ik de hele familie over de vloer . Nu wil ik een aantal taarten gaan maken (een stuk of 6 of 8) En van jullie wil ik graag wat lekkere recepten zijn . En of jullie die dan kunnen posten ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
brownies
cheesecake superchocoladetaart (hebben wij recept van, ziet er heel mooi uit, van Jaimie Oliver) marsepijntaart ach, er is vanalles te bedenken! ![]() gewoon op www.ah.nl ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik wil wel een stukje voor je bewaren hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe maak je marsepijntaart ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb nog een errug simpel recept voor appelcake/taart. kop bloem, kop suiker, 3 eieren, 3 appels Snij appels in stukjes (het mooist is eerst in partjes, en die dan overdwars, driehoekjes zeg maar). Meng alle ingredienten door elkaar heen, doe het in een ronde schaal. Even afbakken. Klaar. Kan je garneren met poedersuiker, of een beetje kaneel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe lang ? |
![]() |