| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Wie een gat graaft voor een ander, is niet lui! 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Uiteindelijk is dat uitgegroeid naar helemaal niet meer kunnen plassen behalve thuis en dan alleen als er niemand in de buurt is. Terwijl ik me toen niet meer druk maakte om geluid te maken ofzo, 't zat er gewoon in dat het iets was om bang over te zijn. En nu ben ik weer terug naar wel kunnen plassen als er iemand vlakbij is, maar niet heel goed door kunnen plassen (dus ik kan wel beginnen, maar kan 't niet constant houden). Nog steeds omdat ik er bang voor ben. Maar over een tijdje zal dat wel minder zijn  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Probeer het is met hoop drank op, wedden dat je geen problemen meer hebt. Het zit gewoon helemaal in je, je kan het geen angst of schaamte noemen maar het is het wel daar door is het probleem ook veel minder met drank achter je kiezen. 

Why? 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

En met veel drank op werkt het mogelijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan, want je kan niet altijd bezopen rondlopen. Als ik véél water drink en ik moet echt héél nodig, dan kan ik nog steeds net zo moeilijk als anders. En natúúrlijk zit het in je, en het is natuurlijk ook gewoon een angst of schaamte, ook al noem jij het niet zo. Het is gewoon faalangst of een soort plankenkoort of een onderdeel van een sociale fobie, dus gewoon écht een angst, net zoals sommige mensen bang zijn voor spinnetjes. Allebei irreeel, allebei een angst. En tja, je geeft dus als advies dat Aaron (en ik ook, en ieder ander met het probleem) maar veel moeten gaan zuipen. Jeez, thanks, dat zal een boel helpen  
	 | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie | 

Plasproblemen of Plas-angst. Rmnd_boy  | 22 | 19-08-2011 08:58 | |
| Seksualiteit | 

Masturberen word saai. SteefHilde  | 82 | 17-04-2009 22:51 | |
| De Kantine | 

Tieners, Pubers & Saaiers # 503 Verwijderd  | 500 | 22-01-2009 14:59 | |
| De Kantine | 

*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs  | 499 | 21-10-2006 16:50 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

blaasontsteking ? XxBaBYGurLxX  | 5 | 24-05-2002 08:41 | |