![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ookal zit het er in vast (die hypothetische rookworst) dan kan je het er zo weer uithalen. Terwijl als je iets in je anus stopt dat geen voetje heeft (zoals een buttplug, die daar dus voor gemaakt is), de kringspieren ervoor zorgen dat je het er doorgaans niet zelf weer uit kunt krijgen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() + naar een huisarts gaan omdat masturberen saai wordt. Wtf is dat voor advies? ![]()
|
phoenix,
ik zei dat, omdat een ongevoelige (of heel slecht gevoelige) vagina 1 v/d parameters voor de gezondheid van de vagina is. net zoals een opmerkelijke sensatie (jeuk, irritatie, branderig gevoel) in en rond vagina dat kunnen zijn. ik begrijp jouw verontwaardigheid niet, maar wilde alleen maar helpen |
![]() |
|
Welnee, er wordt gevraagd om tips om het masturberen spannender te maken, naar mijn inziens een gewone vraag voor de gemiddelde puber. Het is daarom nogal een vergezocht idee om te denken dat er iets mis is met de topicstarter in kwestie, vooral omdat er niet wordt aangegeven dat zij ergens last van heeft, noch is dat een logische gedachte gezien de gegeven informatie. Hierom verwijzen naar een huisarts, of sterker nog, een psycholoog, is nogal een rare gedachtegang en kan voor de topicstarter, zeker zonder verdere uitleg, als beangstigend kunnen worden ervaren.
|
Er is vermeld, dat ik niet de intentie heb haar te beangstigen, maar juist te helpen.
De post van de topic starter heb ik anders geïnterpreteerd dan jij dat hebt gedaan, maar dit betekend niet dat mijn interpretatie fout is. Als je vond dat mijn interpretatie kant noch wal raakt en haar zou kunnen beangstigen had je mij (wellicht persoonlijk) hier op een normale manier op kunnen wijzen. (Jouw actie leidt tot offtopic post, zoals thans inmiddels wel het geval is.) Ik vind het zelf zeer raar en ongewoon een elektrische tandenborstel te gebruiken om jezelf te bevredigen. Dit is volgens mij dan ook helemaal geen normaal gedrag. Om die reden heb ik het dan ook over een psycholoog. Uiteraard is het je goed recht het hier niet mee eens te zijn. Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 07:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allereerst: alles is relatief. De topicstarter in questie had ook kunnen reageren hierop om dit te verduidelijken. En die zin die ik net maakte kon gerust beginnen met tevens, aangezien ik reageerde op een voorgaande zin, maar dat terzijde. Jezelf bevredigen met een elektrische tandenborstel is normaal gedrag, er zijn namelijk opzetstukjes hiervoor te verkrijgen (je moet niet denken dat diegene dat ook werkelijk gaat doen met het borstelgedeelte, alhoewel iemand dit misschien zo op kan vatten). De ts heeft het niet gehad over ongevoeligheid van de vagina of iets in die zin. Ze wil alleen weten hoe het spannender gemaakt kan worden en dat kan met verschillende hulpmiddelen (opzetstukjes voor een elektrische tandenborstel, een dildo of vibrator). |
![]() |
||
Citaat:
Dit raakt totaal offtopic: Waarschijnlijk is de discussie over mijn mening al genoeg belicht en zou het handiger zijn ontopic te reageren en de topic starter trachten te helpen. Ik nodig jou (en anderen evenzo) uit mij een pm te sturen, wanneer jullie verdere toelichting over die post wensen en raad aan dit topic ‘’clean’’ te houden. |
![]() |
|
Ach joh, laat -Christa- toch lekker iedereen naar de huisarts of psycholoog doorsturen, dat doet ze ook in andere topics.
![]() Aan de topicstarter: een electrische tandenborstel is niet raar; verder zou je je fantasieën kunnen aanpassen/levendiger maken. Het internet is dan altijd nog een goed laatste redmiddel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() inderdaad TS, gewoon lekker naar de sexshop gaan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() btw: Bij sexspeeltjes via het internet aanschaffen als je in 2 Havo zit heb ik scepsis. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je huisarts zich een ongeluk zoeken, maar ik geef je op een briefje dat ze er niet uit komen. Echter, da's dan weer iets waarover we zonder input van de TS niets over kunnen zeggen. Als die erachter komt dat ze dergelijke gedachten/fantasiën heeft, dan is dat verder een duidelijke zaak.
Laatst gewijzigd op 20-11-2008 om 23:04. |
![]() |
||
Citaat:
maar een mobiel tipt nooit aan een vibrator ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|