Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 12:55
Kiedis
Kiedis is offline
Hallo iedereen,
ik heb sinds 2 dagen een LG KG800 (Chocolate) met als provider Telfort. Ik wil graag MMS activeren, maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken. Volgens de Telfort-site moet je een SMS sturen naar 500 met de tekst 'MMS', en dan krijg je volgens de site de instellingen naar je mobiel gestuurd als SMS. Ik heb dit geprobeerd, en ik ontving het volgende:
'Het is voor U helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken. Wij zullen de instellingen daarom niet versturen.'
Is iemand bekend met dit probleem? In de gebruiksaanwijzing van de telefoon staat alleen hoe je een MMS verstuurd, en niet hoe je hem activeert.
En nog even een ander vraagje:
Weet iemand of het mogelijk is om bij een abonnement bij Telfort je beltegoed op te vragen? Zo ja, hoe?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2006, 20:54
Verwijderd
Dat houdt in dat je provider de instellingen nog niet heeft geactiveerd voor jouw mobiele telefoon. Bij sommige fabrikanten(oa nokia, samsung, SE) kan je de instellingen ook via hun site naar je toestel laten sturen. Ik kan deze functie op de site van LG zo snel niet vinden, maar je kan misschien zelf nog even zoeken: http://nl.lge.com/index.do
Je kan op de site van telfort even kijken wat de instellingen moeten zijn, de meeste providers hebben wel een lijstje met standaardinstellingen. Deze kan je dan handmatig instellen op je mobiele telefoon.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:56
Verwijderd
hier kan je de handmatige instellingen vinden: http://www.telfort.nl/productinfo/mo...d/instructies/
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:40
Verwijderd
Met Telfort is het een Ramp om mms te activeren., heb zelf ook een vrij recent toestel.. heb 2 dagen aan de telefoong ehangen met de klantenservice van Telfort om het voor elkaar te krijgen..

je moet dus een GRPS account aanmaken in je foon..
APN naam" multimedia.prepay
Geen gebruikersnaam en wachtwoord.
voorkeurs service GPRS
ip adres: 193.113.200.195
poortnummer: 8080
Als je een proxy kan instellen.. dezelfde instelligen.
het is effe stoeien, als het niet lukt.. gewoon Klantenservice van Telfort bellen en stalken .. werkt geheid.. kep geloof ik 5 man aan de telefoon gehad en technische dienst en weet ik ut allemaal.. en nog lukte het niet dus bel maar als je er niet uit komt! uiteindelijk komt alles goed

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 21:35
Kiedis
Kiedis is offline
Bedankt voor de tips, maar lullow; jij hebt zeker een prepaid telefoon omdat je multimedia.prepaid moest invoeren? Ik vraag me af wat ik er dan moet neerzetten. Ik zal wel eens Klantenservice bellen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 21:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Laatst kon ik opeens een MMS ontvangen en ik snap nog steeds niet waarom ie het deed
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Kiedis schreef op 25-09-2006 @ 22:35 :
Bedankt voor de tips, maar lullow; jij hebt zeker een prepaid telefoon omdat je multimedia.prepaid moest invoeren? Ik vraag me af wat ik er dan moet neerzetten. Ik zal wel eens Klantenservice bellen
Niet zo zeer een prepaid telefoon gewoon een K800i maar een PrePaid Sim-kaart..
Als je een abbo hebt, moet je dat prepaid gewoon weglaten
Ik heb het nu werkend, zowel op mijn abbo als op mijn PrePaid. Gewoon consequent zijn tegenover de klantenservice: "Ik wil de instellingen, klaar"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten