Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou zeggen, als je echt heel zeker weet dat je het geen jaar vol gaat houden, switchen.. Anders zeker proberen je propedeuse te halen.. heb je het toch ergens voor gedaan ![]() En dan over 'dat je het nu pas bedenkt'- gezeik: volgens mij is het onmogelijk van te voren precies in te schatten hoe je studie zal worden.. en soms is het dus helemaal anders dan verwacht. Jammer dan, gelukkig kunnen we switchen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien moet je in het begin van je opleiding nog heel erg wennen aan dat alles er zo anders aan toe gaat als op de school waar je vandaan komt. Misschien ervaar je dat nu als negatief, terwijl je daar over 2 maanden aan gewend bent en er geen problemen meer mee hebt.
||
Citaat:
En wie heeft het over "niet leuk" misschien heeft het wel heel ergens anders mee te maken dat ik deze opleiding wil stoppen! Je moet niet zo snel oordelen voor anderen! Beter dat je na 2 weken zoiets hebt van deze opleiding past niet bij me, dan dat je het na 2 jaar hebt...is mijn mening. Dat jij meteen de goede studiekeuze hebt gemaakt...fijn voor jou...maar dat is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind dus ook dat ze maar eens betere voorlichting moeten geven, want ik ben niet de enige die met dat probleem zat, al die mensen die overgestapt zijn naar hadden ongeveer allemaal datzelfde. Dus als ik ga helpen bij de open dag, dan vertel ik ze heel goed het verschil tussen bedrijfswetenschappen en economie, zodat ze niet zoals ik er pas achterkomen als je met de studie begonnen bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Veranderen van studies Sandout | 1 | 28-11-2012 01:45 | |
Studeren |
Veranderen van studie? KirstenR | 0 | 29-09-2010 19:21 | |
Studeren |
veranderen van studie morelo | 18 | 26-05-2009 12:10 | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen van studie & Hogeschoolbureaucratie Martiño | 4 | 20-06-2006 14:31 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
betoog van Nederlands halve gare | 5 | 10-01-2003 07:36 |